Piaries reviews

Piaries reviews

9.5

Bra!!!

Rask levering og kjempegreit!!! Men bestilte to stykker som jeg har betalt for og fikk bare en... Det er ikke bra
Pia Ries

Reply from Pia Ries

Hejsa. Er ked af at du åbenbart endnu ikke har modtaget 2 nye (den ene du modtog var der beklageligvis fejl på) som vi har skrevet sammen om. De er sendt med Post Danmark for længe siden, men deres service (postkasser bliver ikke tømt, post bliver ikke omdelt, post bliver ikke videre sendt osv osv)
er desværre dalet en hel del det sidste halve år, og det er rigtig trist, at skulle høste en så dårlig anmeldelse på grund af Post Danmark. Håber du vil modtage dine punge meget snart.
Pia Ries

førsteklasse

Lækker vare ,meget flot pakket ind,kom dagen efter.

Super Hurtig og Effektiv!

Godt sortiment, nem bestilling/betaling og super hurtig levering.
Det kunne ikke være bedre - mange tak !
God jul og godt nytår
MvH
Claude Zwahlen

TIp Top kundeservice

Bestilte en taskeindsats, men da jeg modtog den var den desværre defekt.
Fik kontakt med Pia Ries og hun sendte straks en ny.

fantastisk

Her vil jeg bestemt handle igen. Jeg bestilte varen søndag formiddag. Søndag middag blev jeg ringet op at de ikke kumne præge det jeg ville have i pungen da jrg ville have ü så jeg fik et u i stedet for. Mandag middag lå pakken i min postkasse. Super fantastisk service

Super duper produkt

Hej

I dag har jeg modtaget alltiders pengepung fra lækkert firma - bestil aften - og madtag morger - virkelig ekspres.

Jer er flyttet ind i den og håber nu, vi kan følges ad i lang tid, og at den vil holde lidt mere på pengene end den gamle - nå, det er nok for meget at ønske.

God, hurtig og venlig betjening, også selvom jeg lavede en bøf ved bestilling

Jeg fik min vare rigtig hurtigt. Jeg kan til at betale min vare dobbelt, men fik hurtigt en personlig mail om, at den ene betaling var slettet og en vedhæftningen med bekræftelse herpå. Jeg modtog min vare virkelig hurtigt og det er flot kvalitet.

pung

min datter havde sendt mig et link på en pung hun ønskede sig. jeg bestiller, betaler. vupti, så fik jeg købt en adventsgave!
Men ak nej, jeg blev ringet op at de ikk havde flere .. øv hvor ærgeligt, jeg som troede den var på vej med posten

Ingen problemer. Super service!!!!

PERFEKT!!!

Bestilt lørdag , fik mandag, kunne ikke være bedre.

Næsten helt tilfreds

Synes det var et rigtigt godt udvalg.
Bestillingen var hurtig og nem og jeg fik varen dagen efter.
MEN det navn jeg fik trykt på pungen sidder skævt og det er jeg ikke helt tilfreds med når jeg har betalt 100 kr ekstra

Hurtig levering og god service

Super hurtig levering. Bestilte torsdag eftermiddag en pung med navnepræg og fredag lå den i postkassen. Bestilte indpakning og den er virkelig flot pakket ind. Vil helt klart anbefale andre at handle her, og selv handle en anden gang :)

5 STJERNET OPLEVELSE

Jeg ville give min mand en pung, som var gået ud af produktion. Jeg ringede derfor til Pia Ries for at høre om det var muligt at få lavet en. Ingen problemer hvis jeg bare ville vente et par dage. Jeg har fået pungen og den er fantastisk flot. Jeg kan varm anbefale PIARIES.

Jeg skulle købe en 3 fløjet herrepung til venstre hånd. Efter forgæves forsøg i diverse taske butikker, hvor jeg fik af vide, at sådan en pung fandtes ikke mere, fandt jeg hele to på piaries.dk, hvor jeg nemt kunne bestille den jeg gerne ville have. Det gjorde jeg tirsdag eftermiddag og allerede onsdag lå den i min postkasse. Super nemt og hurtigt, derfor fem stjerner :-)

Rigtig go service

Jeg bestille mine varer søndag og fik dem allerede mandag. Jeg havde lavet en fejl under bestillingen, som Pia var meget behjælpelig med at få rettet op

God service og hurtig levering

Der er ikke så meget andet at sige, end at det var en rigtig hurtig levering. Efter blot 1 dag lå var min vare ankommet fint indpakket (selvom at jeg ikke har bedt om indpakning).

Overraskende flot leverance

Den nøglepung jeg bestilte, og som skal bruges som gave, var virkelig smukt udført og med en indpakning så fem stjerner er kun fortjent.

Hurtig reaktion

Varen som jeg købte var desværre blevet sendt tilbage da der var fejl, men Pia ringede til mig dagen efter min bestilling og fortalte om det og hvis jeg ønskede det kunne jeg annullere ordren. Det ville jeg ikke. Varen kom i dag og jeg bliver helt sikkert rigtig glad for den.

Kun tilfredshed her fra.

Personlig service - Pia Ries

Fuld tilfredshed eller:

Pengene tilbage. 4 ugers returret.

Vi er her altid

Kontakt os alle ugens dage. Også weekend. Telefon 75923745 eller e-mail pia@ries.dk

Levering enhedspris pris kun Kr. 25,00 også weekends

Har du brug for ekstra hurtig levering, afsender vi brevpost i weekend også. Skriv dine ønsker ved bestilling i "bemærkninger"

Hos www.piaries.dk får du:

Personlig service. Vi sidder klar til at hjælpe dig for at sikre, at du får den bedste mulige handels-oplevelse. Ring til os på 75923745 alle ugens dage. Også weekend. Vi prøver at imødekomme et hvert ønske. Har du brug for ekstra hurtig levering, afsender vi brevpost i weekend også. Skiv dine ønsker ved bestilling i "bemærkninger"

Visit Piaries

Write to: pia@ries.dk