Piercingpusher reviews

Piercingpusher reviews

7.2

Jeg er tilfreds

Jeg har ud fra anmeldelser herinde valgt at bestille piercinger fra piercingpusher.
indtil videre har jeg været tilfreds med varen og leveringen, som skete inden for 2 hverdage.

Tvivlsom kundesverice

Fin hjemmeside gode priser. Dog da der var problemer med leveringen af min pakke var jeg i kontakt med kundeservice. Først bliver jeg mødt at en mail der spørger om min adresse er korrekt - et spørgsmål jeg allerede havde besvaret i min første mail. Med lidt irritation, da min første mail tydeligvis ikke var blevet læst, skriver jeg en mail hvor jeg igen siger min adresse er korrekt, men at jeg stadig ikke har modtaget min pakke.
I den næste mail jeg får, bliver jeg først reprimanderet, hvorfor jeg ikke har kontaktet dem inden for 3 dage. Et antal dage jeg stadig ikke ved hvor stammer fra.Derefter, bliver bedt om at lade efter pakken blandt de 900+ lejligheder der er i forbindelse med min.
Det ender dog med at pp sender en ny pakke til mig med mine ting, dog igen med en reprimande om at jeg skal kontakte dem inden for 3 dage (??) hvis jeg ikke modtager min pakke.
Alt i alt var kommunikationen med kundeservicen utrolig uhøflig og tiltider virkede det som om den person jeg var i kontakt med ikke var særlig engageret i hvad han/hun lavede, eller måske ikke har haft den fornødne kvalifikation.
De 3 dage forstår jeg ikke hvor kommer fra. Har ikke kunne finde noget på deres hjemmeside.

Aldrig modtaget ordre og ingen svar fra kundeservice

Er meget skuffet over piercing pusher!
De har trukket pengene for min bestilling, men har aldrig modtaget noget.
Har skrevet flere gange til kundeservice, men uden svar!!!

Simpelthen alt for ringe!!!!!

Dejligt stort udvalg af piercingsmykker og sikker levering....

Kort og godt' købte smykkerne sidste torsdag og fik dem fredag, Det skisme da pænt hurtigt, god kvalitet tillige' alt i alt en god oplevelse.

Hilsen en positiv Lamyai

Hurtigt og billigt.

Jeg fik de ting jeg havde bestilt hurtigt og billigt uden nogen problemer, og kvaliteten var i top ^3^

Dyrt og mindre dyrt SKRAMMEL!!

Den 29/04-13 købte jeg en Labrets i Bioplast med Zirkonia Gauge 16 - 1,2 mm. Diamant klar. Allerede den 27/06 opdaget jeg at stenen var faldet ud af selve piercing kuglen og jeg kontaktet derfor kunde service som sende mig en ny. (POSITIVT) Men allerede den 10/09 var den gal igen, stenen var nu endnu engang faldet ud, og jeg kontaktet derfor kunde service igen. Jeg forklaret dem at det nu var anden gang og de gav mig ret i at det var underligt, de sagde at det kunne skyldes hvis jeg havde hængt fast i en bluse men det har ikke været tilfældet, og kort efter fik jeg denne mail (Vi har lige kigget på dem vi har liggende, de sidder fast, vi kan ikke kradse dem ud med nejlene, det er udefrakommende miljø så som vand/ sæbe osv., der evt. med tiden opløser limen, da det er sket 2 gange nu vælger vi at refundere dine penge.) For det første er det fint nok at de refundere pengene men kunne de ikke bare have sagt det til at starte med i stedefor at spørger mig om jeg IGEN ville have en ny eller om jeg ville have et til gode bevis så jeg kunne købe noget andet på deres hjemmeside? Og for det andet, hvem sælger piercinger som ikke kan tåle at være i kontakt med vand?? Som jeg også skrev til dem, går jeg selvfølgelig i bad, hvilket jeg regner med alle andre der også har piercinger gør? Men jeg har da aldrig stået og skrubbet med svampen på min piercing. Og burde limen i en piercing som man højst sandsynlig går med 24/7 ikke kunne holde længere end 2-3 måneder? Jeg ved ikke med jer andre men jeg tager altså ikke mine piercinger ud når jeg skal i bad. Og hvis Piercingpushers ''smykker'' ikke kan tåle at være i kontakt med vand, burde de måske informere deres kunder om dette. Og så lige en tredje ting, burde de ikke overveje at få stave kontrol på deres computere? NEJLENE - NEGLENE* ;)

Ikke værd at betale for.

Jeg havde været inde og læse deres gode anmeldelser herinde på siden, og valgte derfor at bestille derfra.
Jeg fik at vide der ville gå 1-3 dage, men jeg skulle vente 8 dage. Ikke udover det, så gik min piercing i stykker ( vedhænget røg af ) allerede 2. dag jeg havde den i. Jeg havde ikke dyrket sport den dag eller lign, men selv hvis jeg havde, burde det have holdt bedre.
Jeg har også haft gjort det samme med dem her, som jeg har med de andre piercinger, holdt dem ved lige, og alligevel er der begyndende betændelse nu, og den er øm. Så nu kan jeg så tage dem ud igen, og ikke bruge dem overhovedet.
Havde regnet med bedre service - jeg er skuffet. Det var ikke pengene værd, desværre.

Emilie.

Godt

Piercingpusher kan helt klart anbefales, de har super gode smykker, jeg har nu handlet der to gange og har været lige tilfreds begge gange, det er nogle gode og billige priser.

Professionelt og hurtigt!

Jeg købte en piercing på piercingpusher.dk en nat, den blev sendt dagen efter og modtaget halvandet døgn efter bestilling. Hurtigere kan det jo ikke gøres! Er fuldt ud tilfreds, og jeg har også intentioner om at handle piercinger derinde i fremtiden :-)

Billigt og godt

Jeg har købt næsten alle mine mange piercinger hos dem og jeg er 100% tilfreds. det er super billigt men af ret god kvalitet. Hurtig levering og kæmpe udvalg:)

Upåklagelig

Fik skudt ring i næsen, men det var en alm. "stav" som irriterede og gjorde ondt når den prikkede til næsebenet. Så faldt jeg over Piercingpusher. Stort udvalg i mange ting. Flot. Hurtig levering. Alt levede op til mine forventninger og mere til. Har fundet lige netop det, der passede mig ... og så til totalt billige penge. Tak.

Ingen problemer! :)

Har handlet på piercingpusher altid, har aldrig haft problemer. Hurtig fragt, god kvalitet til prisen. :) Har aldrig haft behov for at benytte kundeservice.
Har oplevet en 'bagatel' en enkelt gang, hvor jeg bestilte deres tungepiercing med koosh og vibrator, den var MEGET svær at bruge - og alt for stor til at have i munden. Men det er hvad det er, og sådan set ikke deres skyld. :)

Har altid anbefalet siden til venner og veninder!

Superduper

Har op til flere gange bestilt piercinger på piercingpusher og er virkelig tilfreds. Piercingerne har været i fin kvalitet, billige, og er kommet til tiden og nogen gange før en forventet (hvilket er dejligt da 2 af gangene var det en gave)

Fed shop, super service!

Jeg har nu brugt piercingpusher en 8-10 gange, og har kun haft ét enkelt problem!
Havde bestilt en tungepiercing, hvor kuglen var knækket i gevindet. Jeg sendte en mail, samt et billede af piercingen i indpakningen så de kunne se det ikke var selvforskyldt! Der gik kun et par timer, hvor jeg så fik svar tilbage, at jeg meget gerne måtte sende varen retur, også ville de sende mig en ny! Dagen efter lå der så en ny tunge piercing i min postkasse, og den var indtakt! Det kalder jeg service!
Alt hvad jeg har købt af piercinger igennem de sidste 3-4 år, fejler idag intet! De er stadig så gode som nye! Siden er blevet anbefalet til mange veninder, og kammerater!
Fortsæt den gode service, og jeg bliver ved med at være kunde!

Kunne ikke blive bedre!

Hurtig levering og god service ! :-) kan ikke andet end at anbefale piercingpusher.dk

Lynhurtig levering

Perfekt!
Bestilte nogle piercinger igår, fik dem idag!
Hvad mere kan jeg sige?

MIDDEL

Jeg bestilte to piercinger, som kom efter ekstremt kort tid! Virkelig god service på det punkt.

Men - jeg har aldrig fået svar på det jeg har spurgt om, hvilket jeg ikke synes er okay.

Billigt, hurtigt og nemt!

Jeg har anvendt piercingpusher.dk et par gange nu, og vil helt klart også gøre det igen. Bestillingen på hjemmesiden er nem, og varene er billige og bliver leveret hurtigt.

Jeg har ikke været i kontakt med kundeservice, eftersom det ikke har været nødvendigt, men jeg vil lige nævne, at de vedlægger renseservietter i forsendelsen, hvilket jeg synes er god service.

Selvfølgelig er det ikke alle smykker der holder lige længe, men det må man jo også regne med, og så længe prisen er derefter, er det ikke et problem for mig.

5 Stjerner

Rigtig god og nem side, samt gode tilbud på piercinger, nemme at snakke med og rimelig hurtige til at levere varen.

Helt i top!

Levering skete hurtigt, på bare to dage fik jeg leveret mine tre piercinger.
Pakket godt ind hver for sig, og leveret i beskyttelses konverlut + noget beskyttende udover piercingerne.
Jeg fik endda en rense serviet sendt med :-)
Super fint!

PiercingPusher Details

Piercingpusher har danmarks største udvalg af piercingsmykker, her finder du flotte navlepiercinger

Visit Piercingpusher

We live here: Nr. Alslev Langgade 64