Pif Paf-puf reviews

Pif Paf-puf reviews

8.0

Super god butik og kundeservice

Fik skiftet baghjul på vores kombivogn til en utrolig lav pris og blev forklaret hvordan man skulle justere forhjul hvis de begyndte at slingre :-)

Mindre end 24 timers leveringstid + god service

Mindre end 24 timer efter at løbecyklen var bestilt stod postbuddet med pakken ved vores hoveddør. Der viste sig desværre at mangle en ekstra saddelpind i pakken, men en opringning løste problemet og også denne levering gik smertefrit.

Super god service

Jeg har købt en barnevogn, og fik en super god service i butikken. De er virkelig søde og nærværende, også selvom der er fuld knald på. Vi var dog lidt i tvivl om vi ville blive ringet op, eller selv skulle ringe, når barnevognen ankom. Der skete ikke noget, så vi ringede selv. Den var kommet og vi hentede den. Det er nok til 4 stjerner, den 5 havde i fået hvis i havde ringet til os når varen var på lager ;-)

Fantastisk service og kompetent personale

De gange jeg har handlet i butikken på Strandboulevarden, har jeg fået fantastisk service. Personalet har styr på de varer de sælger og yder samtidig førsteklasses service. Kan anbefale til alle nybagte forældre og andre der skal have suppleret deres babygrej.

Is Pif Paf-puf your company?

PifPafPuf Details

Legetøj og barnevogne. Barnevogne og baby udstyr.

Visit Pif Paf-puf

We live here: Strandboulevarden 108