Pigenogprinsen reviews

Pigenogprinsen reviews

6.3

Rigtig god webbutik med gode tilbud!

Super webbutik som til kører med gode tilbud. Køber næsten alt vores børnetøj på nettet, og har købt her flere gange og vender helt sikkert tilbage!

Hold jer langt fra denne butik!!

Har talt med forbrugerstyrrelsen, som giver mig medhold i at Pigenogprinsen.dk skylder mig penge, som de nægter at betale!
For det første var leveringstiden LANGSOM...
Jeg sender min vare retur og vedlægger et brev i pakken, samme dag jeg modtager pakken. Pigen og prinsen påstår at de ikke har modtaget pakken...eller har fået et brev fra Postdanmark.
MEN jeg sendte dem en mail, næsten en uge før pakken sendes retur. (Da jeg undrer mig over, hvornår jeg får pengene tilbage). De ved altså besked om pakken, men tager alligevel ikke på posthuset, før DAGEN EFTER pakken er sendt retur til mig!
De svarer på min mail...6 dage efter jeg har skrevet...at de har tjekket posthuset og at der ikke er en pakke til dem.
Jeg kan se på track and trace hvornår pakken ligger på posthuset...og at den lå der mens de vidste besked derom. De siger at det var pga lungebetændelse, at de ikke tog på posthuset. (Det var også pga sygdom at der var langsom levering)
Da jeg anden gang sender pakken retur og igen betaler 82,- i porto, regner jeg selvfølgelig med at de betaler. Det vil de ikke!!
På hjemmesiden står der, at de forsøger, at svare på mail indenfor 24 timer.
Det gjorde de ....men FØRST da jeg skrev, at jeg forventede at de betalte de 82,-. Vi skrev frem og tilbage...og det var en meget ubehagelig oplevelse. Og selvom forbrugerstyrrelsen siger, at Pigen og prinsen naturligvis skal betale porto for anden forsendelse, nægter de fortsat.

ALDRIG IGEN, Anmeldt til forbrugerstyrelsen pga snyd!

Havde i sensommeren købt en kjole til min datter som desværre var for lille. Returnerede den som anvist på hjemmesiden. Fik penge retur, dog kun for kjolen, ikke for portoen.
Dette strider imod forbrugerstyrelsens regler. Har forgæves skrevet flere mails med firmaet som fortsat nægter at udbetale portoen.
Iflg forbrugerlovgivning har jeg ret til at får returnet den fulde købesum, dvs inkl porto!
At firmaet så efterfølgende endda skriver dette på deres hjemmeside er fuldstændig latterligt: "Har du betalt for fragt, returneres dette beløb ikke ved returnering af ordre. Det er kun købesummen, der returneres".
For man kan altså ikke sætte sine kunder laver end lovgivning siger.

Desværre kan forbrugerstyrelsen ikke gå i retten med sagen da beløbet det drejer sig om er for lavt, men der er lavet en anmeldelse og takket være facebook er samtlige venner advaret.
Håber at andre som muligvis er blevet snydt vil ringe til forbrugerstyrelsen - så kan det være at de får den bøde de fortjener for at arbejde stik imod lovgivningen.
Vh
en kunde som aldrig mere handler hos jer!

Fin vare men langsom levering

Har lige købt to hagesmækker, fin besvarelse på mail, men skrev at jeg ønskede prisen dækket til da det er en julegave. Det gjorde de ikke og så ved jeg ikke om jeg tør sætte mit eget klistermærke på hvis det nu skal byttes.
Ydermere købte jeg dem for 9 dage siden og de er først kommet idag. Troede 2 hagesmækker ikke var det store besvær og få afsted indenfor nogle dage.

Fantastisk Web-butik

Havde bestilt en Katvig fleece-jakke og nogle Sebra-knager. Som de eneste på nettet var der tilbud på alt i webshoppen også de nye varer :-) Pakken kom hurtigt med de flotte varer... En rigtig god oplevelse.

Nemt og hurtigt

God og overskuelig hjemmeside og ikke mindst billige mærkevarer! Kan varmt anbefales.

Kan ikke sætte en finger på noget

Varerne blev hurtigt afsendt og service var upåklagelig:-) Kan kun anbefale denne side!

Skøn hjemmeside & fantastisk kundeservice.

Jeg har handlet flere gange hos Pigenogprinsen. Sidst købte jeg en Kili seng fra Sebra, som var i restordre. Jeg blev løbende orienteret status. Varerne afsendes hurtig! og kundeservicen er upåklagelig! Helt sikkert en hjemmeside, som jeg vil benytte mig af i fremtiden, og kan kun anbefale Jer, at tage et kig på siden, I finder helt sikkert noget I synes om - God shoppe-lyst ;)

D. 12.02.13...
Siden sidste anmeldse, har jeg handlet optil flere gange hos Pigenogprinsen. Jeg vil stadig anbefale hjemmesiden til andre. Jeg synes, at de har et fint udvalg af produkter specielt fra mærket Sebra. Hver gang jeg har handlet hos firmaet, har jeg oplevet, at det bestilte er leveret hurtigt ;)

Hurtig levering, super service

Kan absolut anbefale Pigen og Prinsen. Varerne blev sendt lynhurtigt (fragtfrit) efter bestilling. Havde desværre en reklamation på et par af varerne (ikke P&P's fejl) som blev behandlet hurtigt og professionelt.

Handler helt sikkert dér igen!

Is Pigenogprinsen your company?

Pigen og prinsen fri fragt, sebra, idat, hjorth

Visit Pigenogprinsen