Pilgrim reviews

Pilgrim reviews

6.1

Fantastisk kundeservice.

Jeg købte for nogle måneder siden et ur i Pilrgrimbutikken i Herningcenteret. Nogle måneder senere går skiven i uret løs, og jeg tager ind i butikken uden kvittering eller garantibevis. På trods af dette kunne ekspedienten finde mig i deres system, og da hun så, at uret også var falmet lidt i belægningen, gav hun mig et nyt ur, uden at jeg bad om det. Det er virkelig god kundeservice!!!!

Elendig service

Fik en Pilgrim-ring i julegave af min søster. Ringen var imidlertid ikke lige min smag, så jeg drog til butikken i Horsens i dag for at bytte den. Det kunne jeg imidlertid ikke, fordi ringen ikke længere lå i en plomberet pose. Jeg prøvede at forklare ekspedienten, en ung pige, at man jo ikke kan prøve en ring, der ligger i en forseglet pose. Og at ringen i øvrigt både lå i en stofpose fra Pilgrim samt sad ubrudt fast på et skilt, hvorfor hun jo kunne se, at den ikke havde været brugt. Men nej, bytte ville hun ikke - man byttede jo heller ikke tøj uden mærker. Prøvede at forklare hende, at det da var den mest latterlige sammenligning, da ringen jo for pokker netop stadig sad fast på mærket. Men nej. Jeg har i mine 41 leveår aldrig oplevet så stupid og dårlig service. Jeg vil absolut anbefale alle at holde sig fra den butik. Og så vil jeg ellers ærge mig over, at julegaven fra min søster var spild af penge. Dette er i øvrigt min første dårlige anmeldelse på Trustpilot. Det siger vel også lidt om, hvor elendig oplevelsen var.

Super fine smykker, dårlig service!

Handlede smykker over webshoppen til julegaver i år, men det skulle jeg ikke have gjort.

Smykkerne er - som altid - rigtig fine, men de leveres i en stofpose uden mærkning, hvor prisen er. Dvs. du skal selv finde en løsning på at dække priserne, og du skal selv finde en æske, som du kan lægge smykkerne i, når du skal pakke dem ind.

Skrev en mail til Pilgrim og gjorde opmærksom på ovenstående, men fik bare at vide: "sådan har vi valgt at køre webshoppen". Okay, men så lærte jeg da lige, at jeg skal handle i butikken næste gang - hvis det sker :-(

Opdatering: Da et smykke skulle byttes, forsøgte jeg at gøre det i den fysiske butik i Aalborg. Havde selvfølgelig kvittering med. Men dette kunne ikke lade sig gøre. Hverken byttes eller få pengene tilbage. Der skal du sende smykkerne til webshoppen - det var da dårlig service.

Jamen, det er bare dejligt at handle i butikken på Fisketorvet. Altid god betjening og hjælp og ofte gode tilbud. Handler der ofte og gerne

Super Service!!!

købte et armbånd i julegave så drillede knapperne på den og uden bøvl og ballade fik jeg den ombyttet til en anden!! så god service synes jeg ikke man oplever hos andre firmaer i øjeblikket :)

Virkelig godt

Har handlet hos Dem et par gange og har været yderst tilfreds hver gang, ingen problemer eller noget. De har nogle super flotte smykker og en god service.

okay

det er kun okay.
e-mail-svar er langsom。

Tip top service

Jeg er kun gået tilfreds ud fra en Pilgrim butik.
Hvad end jeg har købt noget eller blot været inde og kigge på dere store udvalg.
De har store opslagsbøger med tidligere kollektioner og hjælper med at finde gamle smykker frem og yder en super service for at skaffe ellers udgåede vare hjem til en.
Skøn butik!

Medsend bogen "Webhandel for Dummies"

Der skal ikke herske tvivl om hvor vidt kvaliteten af Pilgrims produkter lever op til det forventede, mer her stopper festen også.

Når man bestiller i indkøbskurven skriver 2 stk. af en ørenring ville man umiddelbart forvente at de kom i samme størrelse - det skal man ikke forvente hos Pilgrim's Webshop.

Faktisk skal man slet ikke forvente at en ørenring kommer i den størrelse man bestilte den i for det var ikke tilfældet ved vare nummer to i samme ordre. For at forværre situationen yderligere kom det med en brudt blombering.

Overraskende nok lykkedes det faktisk Pilgrim at sende et andet par ørenringe korrekt afsted sammen med fejlleverancerne - måske fordi de kun var i en størrelse.

Heldigivs ventede jeg kun uger MERE end forventet på leveringen! - det er næsten det bedste ved handlen.

Is Pilgrim your company?

Pilgrim A/S Details

PILGRIM is a Danish brand producing fashion jewellery and accessories for womén

Visit Pilgrim

We live here: Søtoften 8