AM Handel reviews

AM Handel reviews

9.4

Fin service!

Gode priser og rigtig fin service. Vi lavede en fejl i vores bestilling, men Hr. Madsen ringede til os med det samme og fik det rettet. Systemet med fragtmand virker upåklageligt. Pillerne kom efter 2-3 dage, vi er meget tilfredse.

Nemt og bekvemt.

Oplever handel som positiv, idet der blot bestilles, og betales via hjemmesiden. Varen leveres næsten før man når at logge ud. Ved personlig henvendelse, ved fremmøde eller telefonisk, gives på en god dag råd og vejledning om hvad man skal vælge. Og der skal man lytte, for Madsen ved hvad han taler om. 'I will be back.'
P.S. Henter man ikke selv, så er samarbejdet med fragtmand rigti fint.

------------

---------------------------

Nu har jeg prøvet mange forskellige træpiller og forhandler, endelig har jeg fundet den helt rigtige forhandler, pillemadsen.dk. Hurtig levering, billige piller. Levering skete med fragtshoppen. dk de kom med en speciel truck som var nedbygget 👍 den kunne komme helt ind i garagen hvor de skulle stå. Perfekt

Nemt og overskueligt - og selvfølgelig en fair pris :)

Har ikke noget dårligt at skrive. Det er nu anden gang jeg bestiller herfra og ret sikkert ikke sidste gang :)
Go' webshop!

præcis som forventet

Hurtig levering og jeg har fået hvad jeg har bestilt. Mere kan man ikke forlange

Denne levering var skuffende

Jeg har tidligere fået leveringer og været meget tilfreds, men denne levering levede ikke op til min forventning. Mange af poserne var så dårligt "svejset", at de gik i stykker da jeg løftede dem og pillerne løb ud. Endnu flere poser havde så skrøbelig svejsning, at poserne skulle behandles meget forsigtigt.
En skriftlig henvendelse gav i første omgang ikke engang et svar, først da jeg rykkede for et svar fik jeg en beklagelse. Jeg synes ikke rigtig det er tilstrækkeligt, når man har fået leveret en defekt vare, som har givet anledning til et stort spild og meget ekstra arbejde.

Vedr. køb af træbriketter med fejl

Da vi d. 14/03/14 hentede et parti træbriketter af mærket Pini Kay hos Pillemadsen opdagede vi under læsningen at der var en hel af dem der var knækkede, men tog alligevel læsset med hjem, da de brænder udmærket. Vi omtalte det ikke over for personalet, der i øvrigt gav god betjening, men hvis ikke Pini Kay forbedrer deres kvalitet vil vi gå over til et andet mærke.

Niels P. Madsen

Super nemt og bekvemt!

Perfekt samarbejde med Fragtshoppen.dk, som kørte pillerne helt ind i garagen!

Alt kørte lige efter bogen - professionelt

Overskuelig hjemmeside. Nem ordring. Piller til tiden.

Nem bestilling & hurtig levering

Det er nemt at bestille hos jer, og jeres hjemmeside er nem at overskue.
Leveringen skete dagen efter bestillingen.
Jeg har bestilt hos jer flere gange nu, og der er aldrig problemer.
God pris og hurtig levering

Godt sted at handle.

godt sted at handle skulle have 38 sæk, tog kun 37 sæk ØV, skulle selv læsse, SÅ ? ØV ØV ØV.

Super det fungerer bare

Man kan trygt bestille over nettet, vi har gjort det to gange og det kører bare.

Hurtig og billig

Som altid en fornøjelse at handle hos Pillemadsen. Har absolut den mest professionelle service af de firmaer jeg har handlet med i Tyskland.

uden problemer

Det duer bare. Har bestilt flere gange, aldrig noget at komme efter. Jeg vil fortsat handle der

Alt som lovet

Bestilte 4 tons svenske træpiller i sække til efterfølgende afhentning af vognmand. Alt gik helt gnidningsfrit, og både mængde og kvalitet var som lovet. Godt emballeret og nåede fint og uskadt frem. Jeg handler gerne her igen og anbefaler også gerne.

Træpiller

Flex heat pillerne er fine lyse uden smuler og slagger. brænder fin. Super billig pris og hurtig levering. Holder de det køber jeg helt sikkert piller der fra igen. :)

Ingen bøvl - fungerer bare

Enkelt og nemt - især med bestilling af fragtmand i samme omgang, hvorefter i klarer resten er god service.
At fragtmanden i øvrigt er klar til at køre pallerne hen på anviste steder og flytter rundt på et par andre for at gøre plads, gør at man har lyst til at bestille ved jer næste gang igen!

Hurtig, presis levering

Hurtig levering efter bestilling, pengene blev først trukket ved levering, dog lidt for mange defekte poser i bunden af pallerne - dryssede meget.

6 mm pillerne fra PilleMadsen var perfekte

Pillerne var ensartede, korte og hård pille. Med den kvalitet, vil jeg købe hos PilleMadsen igen.

AM Handel UG Support

Om virksomheden

Pillemadsen sælger billige kvalitets træpiller bla. mærker som Barlinek German Pellets og RW ,vi sælges også Brænde , Træbriketter og spåner til heste alt sammen billigt , alle varer kan afhentes på vores lager i Tyskland se mere på www.PilleMadsen.dk

Visit AM Handel

We live here: Industriweg 17-19