Pindhus / www.pindhus.dk reviews

Pindhus / www.pindhus.dk reviews

8.1

Der bliver ved med at være skønne ting man bare ikke kan leve foruden - heldigvis C(:o)

Det er altid hyggeligt at kigge mailen fra Pindhus.dk. Servicen er helt i top og der går ikke mange minutter fra ordrebekræftelsen er modtaget til varerne er afsendt... Så skal man kun sove 1 gang før GLS-manden kommer med pakken! Skønt skønt!

Reply from Pindhus.dk

Af hjertet tak for din anmeldelse - det varmer her bag skærmen :o)

Fine ting og hurtig levering

Har købt nogle hævekurve og lidt andet og det hele er afsendt indenfor 24 timer - endda fragtfrit..

Hjælpsomme og effektive:-)

Handlen gik nemt og hurtigt. Jeg er fuldt ud tilfreds og stoler så meget på dem at jeg har en paletkniv/spade til gode hos dem.

Super webshop med god betjening

Har bestilt på deres webshop flere gange med levering hjemme eller afhentning i deres fysiske butik i Silkeborg. Altid med hurtig levering og god betjening - kan varmt anbefales..

Dyr forsendelse

varen var udsolgt selvom den stod til at være på lager i webshop. synes det er alt for dyrt at betale 59 kr i fragt for at få leveret en let og enkel vare.
vil ikke handle her igen

Hej Rikke,

Der kan desværre være ordrer der krydser hinanden, så varen bliver udsolgt. Men jeg er ret sikker på, du er blevet kontaktet inden vi har afsendt resten af din ordre, for at være sikre på du stadig ville have resten, det er normal procedure hos os.
Ved ikke hvad det er du har fået leveret, men for at både du og jeg er sikre på, at varen når frem uden at blive beskadiget, sender vi alle ordrer som pakker, da det er mest forsvarligt og pakken er samtidig forsikret.
Håber på din forståelse..
Mvh Christina - Pindhus.dk

God oplevelse.

Hurtig levering. Fem stjerne hvis der var blevet sendt track-and-trace oplysninger som lovet.

Kære Hansen,
Tak fordi du tog dig tid til at skrive her.
Vi beklager selvfølgelig hvis du ikke har modtaget track and trace oplysninger fra enten GLS eller Post danmark (ved ikke hvem du har fået leveret med)
Det er deres systemer der sender oplysningerne enten via sms/mail, når pakkerne bliver scannet i leveringsforløbet. Det kan være sket en teknisk fejl, det er desværre udenfor vores rækkevidde..
Håber dog du er tilfreds med varen der er leveret :o)
Mvh Christina - Pindhus.dk

Pindhus leverer varen :)

Det er ikke sidste gang vi shopper her. Det er en god hjemmeside med et bredt sortiment, hurtig levering og kvaliteten er tip top.
Rigtig fint at man kan bestille til en GLS butik nær sig selv. Så behøver man ikke at være hjemme for at vente på posten.

Super kundeservice

Jeg kan kun give pindhus.dk mine bedste anbefalinger. Jeg havde bestilt 4 frokosttallerkener, som var en gave til min søster. Da hun pakker dem op, er den ene desværre kløvet midt over. Jeg skriver til Pindhus, og der er ingen beklagelser - de afsender en ny med det samme :-). Det er god service!

Altid god service

Always a pleasure, product is in stock, same day sent, better service with GLS pickup locally, and a very happy customer. You couldn't ask for a more customer friendly business.

Vicki Greve

Lækre varer - hurtig levering!

Hurtig levering, elsker at få bestilte varer leveret lynhurtigt!
- her handler jeg klart igen . God og overskuelig webshop.

Lækre varer!!

Der er ikke noget at klage over. Jeg vil handle her igen uden tvivl!!

Forkert vare

Jeg havde bestilt to ens fyrfadsstager (med teksten 'live laugh love') som en gave til min datter. Jeg pakkede kun den ene ud af bobleplasten inden de blev pakket som gave og finder først ud af, at jeg har modtaget to forskellige da gaven er givet. ØV.

Hej Mette,

Vi beklager selvfølgelig pakkefejlen og ombytter også gerne stagen for dig, hvis du er interreseret i det.
Vh Christina

Rigtig god service. Jeg havde bestilt to produkter, hvor det ene var i restordre. Men fik tilsendt det ene produkt gratis, og det andet da det var kommet på lager. Den ene produkt var desværre beskadiget, men jeg fik hurtigt tilsendt et nyt produkt med returlabel til det beskadiget.
Super service og med meget venligt personale :-)

Fin og hurtig service

Desværre var noget af det jeg havde bestilt udsolgt da der skulle pakkes :( - men så skal der roses! - jeg blev med det samme kontaktet om jeg ville have noget andet lignende med, eller om linien skulle slettes i ordren. Thumbs up!!

Super kundeservice

Jeg kan kun varmt anbefale at handle hos pindhus.dk - mailede dem søndag med et spørgsmål om en vare og fik svar et par timer senere :) Og ovenikøbet et svar jeg kunne bruge ;)
Jeg vil hel sikkert købe mere :)

SOM DET SKULLE ALTID VÆRE!

Post Danmark tabte en pakke fra Pindhus. Ingen problem. Pindhus sent det samme igen med ingen problemer. Tak Pindhus!

Sen levering og reklamation bliver ignoreret

Modtog mine varer i juli måned 2012 efter 14 dages leveringstid. Har reklameret over en defekt vare (metalpotte leveret med stor bule) fire gange pr. mail (med billeder og beskrivelse af skaden) og en gang pr. telefon. Det er nu fem måneder siden jeg kontaktede pindhus.dk første gang, og intet er sket.
Jeg finder det uacceptabelt, at de kan ignorere gentagende henvendelser, og som kunde føler jeg mig dårlig behandlet og godt og grundigt røvrendt.
Jeg kan absolut ikke anbefale handel hos dem.

Reply from Pindhus.dk

(har omgående ringet til Mette for at få opklaret misforståelsen)
Mailkorrespondancen fra september måned er fundet frem - der er sendt en mail vedr. 50% refundering af skaden på varen, da den på det tidspunkt ikke kunne ombyttes(varen var udsolgt). Vi afventede svar tilbage, da der iflg. din mail var en vare mere du ville sende retur, før vi skulle gøre regnskabet op og refunderer beløbet for den beskadigede vare og returvaren.
Vi fik ikke noget svar, derfor er sagen trukket ud. Beklager hvis vi skulle have fuldt op på, om du havde modtaget mailen..
Er sikker på vi efter at have talt sammen i tlf. idag finder en god løsning.
Vh Christina

hurtig og nem handel + lev.

... der er mange gode sager til rimlige penge !

Intet at klage over.

Jeg bestilte et par holdere til mejsebolde, og de ankom 2 dage senere.
Fleming Sonnerup.

No customer service at all!

I ordered a nice lamp from Pindhus.dk on September. The delivery was quick, but unfortunately the lamp was broken because it was so poorly packaged without its own thick cardboard box in a large soft, weak box!! I sent it back at my own expense and waited.. I sent several e-mails but no answers! Now a couple of months have passed and I still wait the product or my money back. Very disappointed! This is my worst online shopping experience ever!

Hi Sari,
In our last correspondance and receipt of the returned item, I was sure the amount automatically was subsequently transferred. It is not often that we do returns from foreign customers and i am sorry if it has not happened automatically.
Because of the delay we can´t return on your credit card payment, so please write me an email with your account no., if possible IBAN and swift information.

Best regards
Pindhus

Pindhus.dk Details

Velkommen hos Pindhus - Vi håber du vil dele din Pindhus-oplevelse med andre. Vi hører gerne ris/ros fra alle, også jer der har handlet i vores butik i Silkeborg. Pindhus har webshop og fysisk i Silkeborg, her har du mulighed for at se, dufte og føle varene inden du beslutter dig. Har du spørgsmål til varer, levering m.m er du velkommen til at kontakte os på tlf./mail.

Visit Pindhus / www.pindhus.dk

Write to: mail@pindhus.dk