Pinenhus reviews

Pinenhus reviews

5.9

Dejlig personale - dårlig mad

Pinenhus ligger fantastisk ,skøn udsigt .professionelt personale i reception
Dobbeltværelse med køjesenge som fyldte for meget vi var jo kun 2 så hvad skulle vi i et familieværelse ?badeværelse noget slidt .
Så kommer vi til maden
fiskeroulade hvor fisken var knastør i kanter dertil en indtørret creme
Dernæst oksemørbrad ( første gang vi har oplevet en kok der kan ødelægge en oksemørbrad) med bla noget der lignede den grønne skuresvamp hjemme i køkkenet
Var ligeledes indtørret (måske fra dagen før) så alt i alt en dårlig madoplevelse

Skodhotel

Hold dig væk fra dette amatørhotel, undgå for alt i verden at overnatte på hotellet.
Du kan ikke forvente at det er muligt at få nattero før efter kl. 2
Hvis man klager får man at vide at man ikke er velkommen igen.

Fantastisk beliggenhed, fantastisk oplevelse.

Pinenhus er intet mindre end et fantastisk hotel, lige ud til fjorden. Udsigten er utrolig, servicen er helt i top. Det er et sted hvor maden er af høj klasse, min kæreste og jeg anbefaler chokolade-variation til dessert :) Vi havde en dejlig weekend, hvor vi kunne slappe helt af, nyde den gode mad, hygge med pool, bordtennis og diverse aktiviteter på hotellet.
5/5 stjerner herfra.

Dejlig oplevelse :-)

Min mand og jeg havde et dejligt ophold - omend kort - på Hotel Pinenhus. Enormt venligt og proffessionelt personale, godt hotelværelse og fin forplejning.
Helt sikkert et sted jeg gerne kommer igen!

Prøv det, prøv det

beliggenheden er perfekt.
Har spist der 3 gange.

1 gang var fiskebuffet, tæskelækkert
2 gang var spis hvad du kan spareribs
3 gang var en månedsmenu.

Fælles for alle er at man er så mæt og har alligevel ikke spist for en formue.

Så har du endnu tilgode at prøve Pinenhus, så vil jeg anbefale at få sat tid af og prøve stedet.

ALT er fantastisk!

En lille familiefest/weekendophold i anledning af et par runde fødselsdage blev planlagt i god tid. Ved et personligt fremmøde blev alle detaljer gennemgået og nedfældet på papir.
D. 5. november 2011 oprandt dagen, og vi startede med en hyggelig velkomststund i bløde sofaer og kolde drikke kørt frem. Derefter frokost i den flotte udsigtsrestaurant, hvor mad, service og hygge gik op i en højere enhed.
Eftermiddagen var til travetur, en lille "morfar", snak i en hyggekrog eller hvad der faldt ind. Almindelig oparbejdelse af en naturlig sult.
Og så festens højdepunkt - festmiddag i en fantastisk flot pyntet festsal med panoramaudsigt mod fjorden. Fantastisk forrygende mad, som blev serveret af et par venlige og yderst proffesionelle tjenere. Der blev sagt uhmm, aaahh og lignende positive ytringer i et væk. En fantastisk aften at være vært! ALT klappede som aftalt.
Efter en god nat - for nogle en kort nat ganske vist - kunne det dejlige morgenbord nydes. Heller ikke her manglede noget. Jo - for enkelte personer måske lidt appetit. Hvilket ingenlunde kan klandres Pinenhus og dets personale.
Sidste gang vi har været på Pinenhus? Nix!
Benny Houmann
Sønderholm, 9240 Nibe

Fantastisk beligenhed

Hyggeligt hotel med udsigt fra værelset til vandet.
Naturen er hele turen værd, for der er sgu langt til alt herude :)

Is Pinenhus your company?

Hotel Pinenhus Details

Midt i Danmarks naturlige hjørne ligger Pinenhus. Vi bor roligt og uforstyrret et stenkast fra Limfjorden med smuk udsigt til Mors og Sallingsundbroen. På Pinenhus sætter vi en ære i at vore gæster føler sig velkomne.

Visit Pinenhus

We live here: Pinen 3