Pinkwheels reviews

Pinkwheels reviews

6.0

Husk at få depositum retur!

Jeg lejede en bil hos dem i to dage. En uge efter havde jeg ikke fået mit depositum tilbage som aftalt. Derfor kontaktede jeg dem, hvorefter jeg blev bedt om at hente det. Havde jeg ikke kontaktet dem, er jeg ikke sikker på, at jeg havde fået det tilbage. Hold i øvrigt øje med, at antallet af ridser/buler passer med det registrerede. Det gjorde det ikke hos os, men vi fik det noteret på forhånd. Meget fin bil i øvrigt.

Lækre biler til billige penge!

Lejede en Fiat Punto Grande, i 4 dage. Ingen problemer overhovedet, udover at hjemmesiden siger der er 5 sæder i, men der er kun 4 seler. Men udover det, en rigtig god oplevelse.
Kan anbefales!

Advarsel

Jeg ville leje bil og kom ret hurtigt til Pinkwheels.dk
Men da jeg ville booke skulle jeg indtaste CPR-nummer og personlige oplysninger på en ikke sikker side.
Samtidig skal man acceptere lejebetingelser, som man ikke på noget sted bliver oplyst om (D. 15. Marts 2012 sender linket "lejebetingelser" en til forsiden og FAQ virker ikke).

Der afbrød jeg mit besøg. Det er bare ikke godt nok hvis man vil drive seriøs forretning.

Michael

Dårlig erfaring med dette udlejningsfirma

Husk at gennemgå den bil du lejer både før og efter, og få ført eventuelle skader på lejekontrakten. Det fik jeg ikke gjort, og jeg blev ringet op time efter at have afleveret en bil - lejet hos PinkWheels i Århus. Og jeg har måtte betale 4500 (plus mit depositum) for en ridse jeg IKKE har lavet. Så jeg vil ikke anbefale dette firma til nogen.

Is Pinkwheels your company?

Pinkwheels Details

Biludlejning i København. Nu kan du leje rigtig billige personbiler i København. Hos Pink Wheels kan du leje en billig Fiat Punto eller Fiat 500. Vi tør godt at sige at vi er Danmarks billigste udlejer af nye biler. Book bilen online og hent den i vores åbningstid.

Visit Pinkwheels