Pinocchioshop reviews

Pinocchioshop reviews

8.5

Bestilte og havde allerede varene dagen efter. God og overskuelig hejemmeside. Her handler jeg gerne igen, en god oplevelse

Anbefaler GERNE

Denne webshop, hurtig levering, varerne svarede til beskrivelsen på hjemmesiden, sød betjening, og man kan med fordel benytte butikkens facebookside, hvor der både er gode tilbud og konkurrencer :)

Jeg kan sagens anbefale pinocchioshop.dk :)

Fin netbutik

Har handlet hos Pinocchioshop et par gange, og hver gang har der intet været at bemærke.

Fine varer, hurtig levering, godt pakket ind.

Handler gerne her igen.

porto ?

Hurtig levering, lækker taske, men størrelsen på huen hedder 9-12 måneder og min søn bruger egentlig str. 68 i hue, men den sidder stramt..

Og der står leveringen koster 50,- hos post danmark også på kvitteringen, men der sidder kun frimærker på for 30 kr ? Hvor bliver de sidste 20 kr af ?

super super service

har handlet der er par gange - skønne produkter !

Fantastisk hurtig levering og jeg havde den ene gang brug for en anden str. sko og det klarede de også rigtig hurtigt.

Søde piger - god service og ikke mindst nogle rigtig fede ting..

Jeg kommer klart igen ;-)

super service

jeg har nu handlet 2 gange hos pinocchioshop.
Første gang skrev de tilbage til mig, da jeg var kommet til at bestille varen til afhentning i butikken og bor langt derfra....
Anden gang var det en gave - den var pakket flot ind og med et lille kort.
Begge gange fik jeg mine varer leveret dagen efter. Jeg handler helt sikkert der igen.

Lyn hurtig...

Shoppen har et stort udvalg til alle aldre, lækkert når nu man har børn på 3, 7 og 11 år. Modtog fin pakke allerede dagen efter!!
Pinocchioshop.dk får mine bedste anbefalinger!!!!

Is Pinocchioshop your company?

www.pinocchioshop.dk Details

Pinocchioshop er fyldt med børnetøj til glade børn i alle aldre. Stort udvalg af smart børnetøj fra alle de populære mærker. Børnetøj til hverdagsbrug.

Visit Pinocchioshop