Pissup Rejser reviews

Pissup Rejser reviews

9.2

Det er bare for fedt!

Har været på tur med Pissup to gange nu - og begge gange har været fantastisk sjovt! Klart noget jeg vil anbefale til andre, der vil på sjove og anderledes ferier. Pissup er proffesionelle og imødekommer de ønsker man måtte have til sin tur!

Fantastiske oplevelser!

Det her var en af de mest mindeværdige rejser jeg nogensinde har deltaget på og som jeg altid vil huske! Det var et komprimeret, intenst forløb af fantastiske oplevelser, sammen med de nærmeste venner.
Tak til det professionelle Pissup rejser, som sørgede for at vi allesammen havde det for fedt.
Klart anbefalelsesværdigt!

Den bedste tur. Som altid!

Netop hjemvendt fra en genial tur til Gdansk, og jeg glæder mig allerede til næste gang jeg skal afsted

Super tur til Tallin

Super tur til Tallin, Pissup kan klart anbefales:-)

En tur man ikke husker men aldrig vil glemme !

Tak for en uforglemmelig tur, hvor alt var planlagt perfekt, og der var ikke noget at sætte en finger på, og lige meget hvad vi spurgte om, så ville vores guide gerne sørge for at det kunne lade sig gøre.
Vi blev modtaget rigtig godt og ført rigtig godt godt i byen og oplevede rigtigt hvordan det er at gå i byen i Budapest, og vi synes at det var en ovenud fed weekend.
Kan helt klart anbefale til alle som vil ud og have en uforglemmelig weekend med druk strip og skydning med våben !
Don't think, just do it !!

Genialt koncept!

Vi var 6 gutter afsted til Budapest, på den helt store tur, Guiden var serviceminded og hotellet var fedt. skygning og strippere hvad mere skal der til! Det hele var Over alt forventning !
Kan klart anbefales !

Ubeskriveligt! - Fedeste oplevelse se at komme afsted!

Virkelig virkelig ekstremt fed oplevelse! , hvis ikke du har vært afsted endnu syntes jeg dælme i skal gøre jer selv den tjeneste at komme afsted med det samme! , det er en oplevelse i aldrig vil glemme men måske heller ikke huske! ;)

Intet mindre end... Jah, hvad sker i Budapest, bliver i Budapest!

Fantastisk ture jeg har haft med PissUp. Ja, skriver ture i flertal, for når man først en gang har skud med en AK47'er, siddet i en Hummer-limo med meget let påklædte damer eller fået et godt st..p-show, mens man sidder og spiser store bøffer, så skal man afsted igen.
Ser allerede frem til min næste tur i februar.

Når man er ved at blive lidt for voksen og lidt for sat og seriøs, så er det godt med en årlig PissUp-tur, hvor man kan give den gas med drengene.

Gør det! Du vil ikke fortryde!

Tak for fantastisk tur

Vil trygt anbefale pissup til alle der ønsker en fed og gennemført drengerøvstur! Kunne ikke forestille hvordan det skulle kunne være planlagt bedre.

Ypperlig fest

Pissup og deres crew gjorde helgen i Berlin fantastisk for oss

Perfekt pakkerejse med fremragende service

Perfekt pakkerejse med fremragende service og rådgivning både før rejsen og under opholdet! Kan klart anbefales.

Tak for en super-tur og på gensyn.

En suveræn tur, med et smil på læben fra første sekund.

Alle aktiviteter blev kørt lige efter skemaet. Hotellet var upåklageligt, og forstående overfor vores til tider højlydte adfærd :)

Eneste minus, var omkring en del bøvl med papirerne månederne inden afgang.

Vi skal afsted igen:)

De finder de rigtige byer hvor service stadig er noget man gerne vil arbejde for til rimelige penge.
De sørger for at man som gruppeansvarlig føler sig tryg.
De ved hvilke knapper der skal trykkes på for en god tur skal "opstå".
Kort sagt det var en fornøjelse at rejse med Pissup og hermed også en særlig tak til vores Budapest guide Kati for et super arbejde.

godt og hyggeligt drenge røvs arrangement , men med små mangler.

rigtig hyggeligt arrangement, det var lidt kort i forhold til hvad vi troede, og også en smule dyrt i forhold til hvad priserne normalt ligger i i Prag. men god og frisk guide, og god stripper.
men i skal måske fortælle folk, at ham der skal være en del a showet , ender lige så nøgen som hende. bare så man lige er forberet på det.

Väldigt Bra!

Finns inget att klaga på, resan var nära perfekt. Priset var väldigt billigt, och vi hade väldigt kul. Guiden var utomordentligt bra och engagerad.
Kan verkligen rekommendera!

Til at stole på...

Alle aftaler blev overholdt og der var ingen problemer undervejs.

Helt igennem perfekt!

Alle aktiviteter for en stor gruppe blev booket via Pissup Rejser og det fungerede 100% fra start til slut. De havde styr på alle aftalerne, som blev overholdt ligesom de forud for afrejsen var både tilgængelige og ikke mindst behjælpelige. Det blev en herretur i verdensklasse.
Vil trygt anbefale dem til alle!!!!

super godt

Var en super god oplevelse at rejse med pissup. de var meget hjælpsomme både før vi tog afsted men også da vi var i byen. vi skulle bare sige til så skulle de nok hjælpe.
Det er ikke sidste gang jeg vil bruge dem

Success herretur til Budapest

Vi er en gruppe på 6 der hvert andet år tager på herretur og for første gang rejste med Pissup til Budapest. Pissup var bejhælpelige med at anbefale billige flybilletter til Budapest via Malmo med Wizzair...t/r ca.650DKK. Derudover brugte vi pissup til arrangere aktiviteter som crosser-eventyr, gokart, Kalashnikov skydning, Stripcrawl, m.m. Alt i alt en super fed herretur. Kan varmt anbefale crosser eventyr på quad bikes som foregik ude på landevejene og endte på noget der mindede om en militærbase. Vejret var perfekt med masser af regn aftenen forinden så banen var fyldt med mudder. Perfekt til mud-drifting og til at sprøjte kammeraterne til.

Pissup er gode til at hjælpe med at finde de rigtige aktiviteter ligesom de overholder aftaler og er hurtige og prof i deres kommunikation. Kan varmt anbefale dem som rejsearrangør.

Eneste minus er at deres website er lækket til vores kærester/koner som ikke længere tror på vi mødes for at diskuterne ornitologi...haha...once Pissup, always Pissup!

Personlig service!

SKRÆDDERSYEDE PAKKER

Vi skræddersyr vores pakker efter vores kunders behov. Vælg først en pakke at tage udgangspunkt i, rediger i den eller kontakt os for at sammensætte din helt egen kombination af aktiviteter. Vi har herreturs-erfaring siden 2007 og hjælper gerne med at arrangere den perfekte tur.

EN VILD OPLEVELSE

Vi har sendt danskere rundt omkring i Europa siden 2007 og ved nøjagtig hvad der skal til for at lave en uforglemmelig tur. Vi arrangerer alting privat for jer, såsom en guidet tur til barer og klubber, en tur på skydebanen med AK47, en limousine-tur fra lufthavnen med både lidt til ganen og øjnene samt over 300 andre aktiviteter.

LOKALKUNDSKAB

Vi har egne destinationschefer og guider på alle vores destinationer. Dette sikrer dig en høj kvalitet af aktiviteter, en nem måde at få kontakt med guiderne og høj sikkerhed når du er ude med Pissup. Vi ved hvad som rør sig i alle vores byer, og kan derfor lave de ting du aldrig selv ville have kunne finde på egen hånd.

Herreture og polterabends

Tag med Pissup Rejser på dit livs vildeste herretur eller arranger jeres næste polterabend i udlandet. Vi er jeres garanti for en sikker og sjov rejse, med masser af muligheder for at tilpasse tingene til jeres ønsker. Vi har 10 destinationer i Europa og over 300 forskellige aktiviteter at vælge imellem, så der er helt sikkert noget for enhver smag. Forbered jer på jeres livs herretur!

Visit Pissup Rejser

Du spørger bare!