Pitch reviews

Pitch reviews

7.9

Skalamodelfly-så er dette en superbutik

Her kan du få personlig hjælp når du har problemer med dil RC skalafly.
Du kan købe alt til RC modelflyskala

Fint

Der er fin service fra Henrik, der svarer meget hurtigt på mail og varen kom hurtigt.

Super service og flink og venlig mand (Henrik) som...

Her købt hos pitch skala hobby et par gange efterhånden og det har alle gangene været en fornøjelse, ejeren Henrik er nem at komme i kontakt med og deler gerne ud af egne erfaringer, derudover andbefalde han også et fly som var billiger end en anden maskine på ca. Samme størrelse osv, jeg finder det som en god service at sælgeren (pitch/Henrik) ikke forsøger at sælger mig det dyreste men kun forsøger at sælger mig det jeg skal bruge :)

Jeg oplevede dog længer ventetid på en motor dog var dette ikke pitch/Henrik (ejerns skyld) men leverandørens fejl.

Is Pitch your company?

Visit Pitch