Pitstoppets reviews

Pitstoppets reviews

7.9

Rigtig god service

Jeg skrev til Pitstoppets da jeg var havde spørgsmål til et kosttilskud og de kontaktede leverandøren og jeg fik hurtigt svar tilbage.

Leveringen foregik også perfekt, varen kom hurtigt og ubeskadiget frem.

De yder god service, fair priser og har hurtigt levering.

Handler der gerne igen :)

Jeg har handlet der 4 gange nu og det er bestemt ikke sidste gang :)
Fine vare, hurtig levering.

Ups PitStop

Glemte min jakke og en stor pose indkøbte/præmie godbidder på udstilling. Fik en henvendelse fra PitStop, de aftalte at sende og jeg betalte naturligvis porto og tænkte super service. Da jeg hentede pakken tænkte jeg - den er godt nok lille. Da jeg fik pakket ud var der langt langt fra alle mine præmier (godbidder fra årets præmiekuponer) så glæden over service blev vent til skuffelse øv øv PitStop - men jeg fik da min jakke :-)

Super hurtig levering og bredt udvalg

Super god internetshop. God kundeservice. Dejligt med hurtig levering:-)

Kan kun anbefales

Bruger Pitstop en del.
Altid hurtig levering og fine varer.
Kan varmt anbefales.

Kunne ikke være bedre.

Hurtig levering, god service og et kæmpe produkt sortiment. Jeg vender bestemt tilbage! ENESTE ønske kunne være at der var mulighed for fri fragt hvis man køber for beløb over x antal kroner. (o:

min mands værste mareridt.

den her butik er min mands værste mareridt. jeg kan bruge timer på at sidde og drømme om nye sager til mine hunde.

udvalget er stort - personalet hjælpsomt og de imødekommer altid når jeg efterspørger nye varer.

jeg efterspurgte en vare de ikke havde - 3 uger efter var den på hylderne - det samme galt en børste jeg gerne ville have..

jeg ser altid frem til udstillingerne - så skal jeg lige forbi og se om der er lidt nyt godt..

det eneste jeg savner er et evt kundekort med rabat ordning - til os der bare ikke kan lade være med at shoppe hos dem

super servise og lækkert udvalg

god service

Har flere gange bestilt varer og de er blevet leveret hurtigt og problemfrit. Har også fået god telefonisk vejledning når jeg har været i tivivl om hvilket produkt jeg skulle bruge. Har dog også været ude for at en vare var udsolgt selv om den stod på hjemmesiden . det er utjekket......
Men generelt er jeg meget tilfreds med udvalg og betjening

Købte trimmeudstyr til hund.
Bestilte kl.14, fik mail kl. 15 om at mine varer var afsendt.
Modtog pakken næste morgen.
Gode redskaber til en god pris.

Super kundeservice

Har fået god vejledning til hvilke produkter jeg skulle bruge til min hund. Bestilte dem på websiden og fik dem leveret næste dag og han blev fantastisk lækker.

Is Pitstoppets your company?

Pit Stop for Pets Details

Visit Pitstoppets