Piximania reviews

Piximania reviews

4.4

Handel ikke med Piximania, med mindre du har penge nok...

Jeg har bestilt et Samsung fjernsyn, som kom efter 2-3 dage. Dette var fint, men så ophørte al service også. Det viste sig at emballagen var meget ødelagt, og på opfordring af chaufføren, nægtede jeg modtagelse. Han udfyldte papirerne og tog så fjernsynet med tilbage. Jeg har på nuværende tidspunkt henvendt mig via mail 5 gange, som er skrevet direkte fra piximenias side, men piximenia er fuldstændige tavse. Jeg har så henvendt mig, via mail til Nina, som det kan ses har kommenteret flere anmeldelser her på siden. Hun har sørme også valgt at ignorere mig og min betaling. Piximenia reklamerer med at de svarer indenfor 24 timer........ Det har de så bevist, nu ialt 6 gange at det er kun en reklame de skriver på Deres hjemmeside, men overhovedet ikke overholder. Ydermere står der på deres hjemmeside at opkald til firmaet koster 3,50 kr i min..... Men de tillader sig at pålægge en yderlige tillæg ???.
DVS at de finder det rimeligt at udsætte deres kunder for en udgift, fordi Piximania ikke lever op til hvad de lover og faktisk berøver folk deres penge, i og med de ikke betaler dem tilbage, ved eks en handel som min..
Det er et fup firma, SÅ LAD VÆRE MED AT HANDLE, MED MINDRE DU HAR PENGE NOK.......
Hvis du sidder og læser denne anmeldelse Nina, mediator hos Piximania, så svar mig venligst og sørg for at min penge bliver tilbagebetalt.
Ghita Engelbrecht.

God service - Hurtig fragt - OG BILLIGE PRISER

Jeg må sige at jeg elsker den hjemmeside meget efter jeg købte min Nikon p810 med ekstra batteri der inde fra for kun omkring 3000kr(med fragt da det var nyt). Der var ingen problemer, kundeservice er venlige, og vare kommer hurtigt. Kunne sagtens købe mere der inde fra.

Billig Vare - DYR fragt

Varen var den ultimativt billigste jeg kunne finde på nettet, men jeg skal da love for de tager ved når det gælder fragtpriser....... Vær opmærksom på den, for det kan let komme til at æde besparelsen på varen. Telefonisk adspurgt havde andre leverandøre af samme vare kun halv fragt pris, og lidt hurtigere leverance.
Varen er kommet inden for den valgte leveringsperiode, som lovet. Mine vare var emballeret super forsvarligt - så det virker.
Lidt rodet og uoverskuelig side - man farer let vild og det virker en smule uoverskueligt..

Dårlig service, ingen svar, står med en maskine uden liv!

Har dårlig erfaring med PIXIMANIA, skrev til dem umiddelbart efter modtagelsen af en græsslåmaskine turbo 400, pakken var intakt det var maskinen også, men efter at have samlet den (har gjort det før, det var nemt) viste det sig at den ikke virkede! Alt det skrev jeg i mail til virksomheden, hvor under der stod at de vil kontakte efter 24 eller 48 timer.. ? Intet svar endnu 14 dage efter? Nu står jeg med en maskine til 1200,- som der intet liv er i, det er dårlig service!
Jeg kan derfor ikke anbefale PIXIMANIA!
MVH RMH

Billigt og nemt

Jeg har handlet en del gange hos pixmania.dk. Jeg har ikke så meget andet at sige, end at det fungerer og er billigt. Dog ønsker jeg mig en lidt pænere og mere brugervenlig hjemmeside, man kan hurtigt 'fare vild' på siden.

Varen kom, servicen udeblev total. Der var total tavshed fra Piximania og manglende kendskab(respekt) til den danske købelov!

Har købt en HTC Desire HD via Piximania medio jan 2011. Jeg efterlyste den 20 og 25 jan. via hjemmesiden en vejledning på dansk, samt en bruger manual. Jeg modtager med varen kun en ultra kort vejledning på tysk; øhhh hvor er den danske købelov henne!. Har til dags dato stadig intet hørt, på trods af jeg rykkede den 20. og den 25. januar 2011 og har modtaget to autosvar"Din forespørgsel er modtaget og under behandling
Du vil modtage en personligt svar inden for 24 timer." HAR STADIG INTET HØRT
Dette er en total mangel på respekt af kunden. Jeg har efterfølgende fundet oplysninger via HTC hjemmesiden.
Derfor vil jeg ikke anbefale nogen, at handle hos Piximania, når de ikke engang gider at kommunikere med kunden og misinformere kunderne vedr. antallet af leveringsdage, da de ikke tæller deres godkendelsesprocedure med i antallet af dage. Med andre ord, kan du ikke stole på oplysninger på deres hjemmeside, mht. til levering og deres 24 timers feedback når du skriver til dem. ØV. Til gengæld kan jeg varmt anbefale mobiltelefonen, som er total fed. Håber ikke jeg får brug for garantien på telefonen, for det virker håbløst at kommunikere med Piximania

Sikker levering ;-)

Har handlet to gange her fra og og købt en Philips HR 1858/90 Juice Extractor og en Philips HD9140 - Dampkoger - sort/metal/rød og de er begge kommet til mig uden problemer det tager har taget dem mellem 4 og 5 dage at lever og det går uden problemer, dog fatter jeg ikke rigtigt den måde man skal følge sin pakke, men ikke vigtigt når de lever til rime lig tid.

Dog er der et lille minus de pakker ikke produkterne ind i en extra ambelage så man ikke kan se hvad pakken indholder og mere sikker fragt for selve produkteerne ved at have en tyk pap kasse extra omkring.
Ved godt det er mere miljø venligt og den slags, men set på den anden side så er miljø forureningen langt støre hvis varen er defekt på grund af dårlig indpakning!

Ellers en god net butik jeg gerne anvender igen ;-)

upåklagelig. dog lidt dyr transport pris

der stod den ville komme om 3 dage, sørme så postbuddet stod klar 3 dage efter og bankede på. og så var de bedst til prisen. det er jo som et internet baseret virksomhed skal fungere ikke så meget skidt bare det jeg betaler for. det kan vi godt lide

Kundeservice i bund

Gode produkter og okay priser, men en kundeservice som ikke er til nogen hjælp gør piximania til en middelmådig oplevelse. Shipping og return policy var bestemt heller intet plus. Du er dog sikret et godt produkt.

Super handel

NINTENDO DSi-konsol sort, NINTENDO Konsol DSi Rød, NINTENDO New Super Mario Bros [DS], PLAYFECT Sort beskyttelsesetui [DS]

Alle bestilte varer svarer til forventningerne og bleve leveret til tiden.

Forventninger opfyldt

Bestilt vare, leveret til tiden, overholder alle beskrivelser på hjemmesiden. Denne handel var en succes (har kun handlet én gang via Piximania).

Dårlig Service

Jeg bestilte en julegave over denne side og det var i starten af december. Da der går 10 dage og jeg ikke ser noget til pakken ringer jeg til dem. De fortælle at pakken kommer dagen efter. Dagen efter kommer der ingen pakke og jeg ringer til dem igen. Så ville de sætte en efterlysning igang som vil tage 5-7 arbejdsdage. Dog skal det siges at pakken kom den 23 december til mit hel. Synes det er en ringe service at skrive at det tager 5-7 arbejdsdage at levere en enkelt lille ting også går der 14 i alt inden man ser nogen til det..

tilbageholder penge

Jeg har forsøgt at bestillle en nintendo. Hjemmesiden går imidlertid ned under betalingsdelen. Da jeg aldrig modtager email-bekræftigelse på at bestillingen er gået igennem, opgiver jeg og bestiller ved andet firma, da der er tale om en gave. Ca10 dage senere kommer posten anbefalet med pågældende nintendo fra Piximania. Jeg nægter modtagelse. 2 dage efter trækkes beløbet fra min konto. Her 16 dage efter er jeg endnu ikke blevet refunderet. Firmaet nægter at have modtaget varen retur

Is Piximania your company?

Piximania Details

Sells digital cameras, camcorders, DVD players, TVs, Hi-Fi, sound, scanners and printers

Visit Piximania