Pixmania Pro reviews

Pixmania Pro reviews

3.6

Worst company ever!

I ordered stuff from them, but never received my printer cartridge that I have already paid long time ago. No refund and they don't even reply to my e-mails. Don't buy anything from these scammers.

Pixmania Pro = Poor Technology, Rash Decisions, Rude Employees!

Technology is not so hot, wouldn't let me update company name, vat number, email. They cancelled and refunded an order without first allowing me to update the above information. When I complained and gave site feedback was told not be be sarcastic by the manager Stuart who's approach is not customer centric, more suited to a car sales pitch. All-in-all a very frustrating experience.

I'm going back to Amazon where I have shopped, shopped and shopped some more - since 1998. For me Pixmania tried to imitate but could not replicate the e-commerce god that is Amazon. You have a lot of work to do Pixmania.

Letter sent to CEO.

slechte sevice

Volgens UPS de ligt oorzaak van de vertragen bij Pixmania.(zie hieronder)Deze voormiddag heb ik 4X naar jullie dienst gebeld en ben vrij onbeschoft behandeld. ( de eerste 2 keer moest later nog eens proberen want jullie waren onbereikbaar tijd 2 min)de eerste maal dat ik contact kreeg met iemand heeft deze de hoorn gewoon neer gesmeten omdat ik vroeg in het frans het woord te voeren (alleen in het engels zei hij) ondanks het feit dat ik taalkeuze nederlands had ingetoest. De 2de maal heb ik heb woord moeten voeren in het Engels met iemand die duidelijk Franstalig was.

Dus samengevat: betaald voor een transportkost die niet nagekomen wordt. telefoonkost waarbij je onbeschoft wordt behandeld en blijkbaar geen compentatie voor de slechte service. Ik verwacht nog wel een compentatie waarbij men mijn minstens tegemoet komt in de transportkost .

tip laat de taalkeuze nederlands maar vallen als u tocht die service niet kunt bieden.

Heb de beschadigde bestelling niet aanvaard omdat de doos open was en de camera ontbrak!!!

Ik heb jullie deze namiddag 3X gebeld en kreeg na 5 min iemand aan de lijn toen ik vroeg anglais ou Françias smeet deze de hoorn gewoon neer. Ben nu opnieuw aan het proberen en weer zit ik al 8 min aan de lijn zonder antwoord. Krijg toch nog iemand. Wens niets meer bij jullie te bestellen wil mijn geld terug Ben het kotst beu. Nog nooit zo’n slechte service gehad. Onder tussen heeft dit grapje mij al veel geld gekost.

Met vriendelijke groet,

En stort mijn geld maar terug.

Gode priser men ekstremt ringe virksomhedskultur

Vi har brugt Pixmania-Pro når vores andre leverandører ikke har kunnet levere et produkt - Vi kalder det en backup-leverandør. Deres priser rimelige.
Her er dog en gennemgang af vores oplevelser:

Lagerstatus:
Passer ikke altid. I nogle tilfælde står det på lager, men er det ikke. Hvis man eksempelvis har bestilt en udgået vare, som de ikke får flere af, så hold rigtig godt øje med i får det beløb man har betalt tilbage - Det gør de IKKE automatisk.

Leveringstider: Når de skriver 24-48 timer så mener de 3-4 dage. Når de skriver 3-4 dage så mener de 5-7 dage.
Godkendelse: De skal godkende alle ordrer og det er først på det tidspunkt de har godkendt en ordre deres leveringstid tikker (hvilket er totalt hul i hovedet og en fordummelse af en kunde). De bruger det simpelthen som en forklaring på at de ikke holder deres leveringstider.
Ring til kundesupport:
Selvom deres kundesupport er dårlig og man kan opleve lange ventetider, så er det bestemt værd at ringe og få dem til at fremskynde godkendelsen af en ordre.
Afsendelse:
Vi oplever at bestiller man via PNL så afsender de tirsdag og torsdag. Afsendelse af andre varer kan vi ikke dreje, men de kan sagtens finde på at lyve om en afsendelse og skrive en trackingseddel ud 1-2 dage før den reelt bliver sendt afsted - Det har vi taget dem i flere gange ved at kontakte speditøren direkte (gerne ved større ordre). Det er selvfølgelig utilgiveligt.

Så bruger i Pixmania-Pro, så gør det med tålmodighed in mente. Brug dem ALDRIG hvis i som virksomhed skal servicere en kunde hvis i skal holde jeres egne servicekrav, for det er ikke noget de går op i hos Pixmania. Heldigvis har de tit nogle restlagre som er attraktive.
Jeg vil ikke sige de snyder en, men de lever af en lav margin, men jeg forstår ikke at de ikke ændrer deres logistik-problemer - Det er stærkt kritisabelt, og hvis de rettede det op ville deres ry stige markant. Helt utrolig dårlig ledelse må det være.

Nina og mig

Jeg bliver ved med at få reaktioner fra Nina på Pixmania, fordi jeg ærligt og redeligt fortæller, at det koster 229 kr. at returnere en pakke til Frankrig. Det er nemlig her, Pixmania forventer at man skal sende sin returvare.
229 kr. er for en lille pakke med et produkt, som kostede 600 kr.
Hun er meget ivrig efter at forklare, at det kun gælder, når man udnytter fortrydelsesretten.
Min pointe er blot. Danske forbrugere har en 14 dages returret. Derfor er det væsentligt at vide, at man på en dansk sproget side kan modtage en vare sendt fra Sverige - for derefter at skulle returnere den til Frankrig.

vh

Jan

Udmærket, men lidt rodet

Jeg har handlet hos Pixmania-pro.com første gang nu her. Bestilte et digitalt videokamera.

Der var ingen større problemer som sådan med at få bestilt tingene og varen kom da også som den skulle dagen efter.
Men deres forløb er utroligt rodet, og samemnsætningen med tekster på delvist dansk og engelsk samt danske priser er utroligt forvirrende.
Desuden havde jeg problemer med at forstå fakturaen da momsen ikke er angivet på fakturaen. Og moms satsen er på 19,6% og ikke den danske 25% på trods af at alle priserne er i danske kroner.
Ringer man til deres danske telefonnummer for at hører om man har forstået alt rigtigt, får man fat i en support i et andet land. I mit tilfælde en svensk kvinde der dårligt kunne engelsk.

Så en blandet oplevelse. Men alligevel mest positivt da varen kom som lovet efter noget forvirring.

Har handlet hos dem 3 gange inden for den sidste måned.

Købt: 46" LCD TV, Wifi-Router og GPS.

Hver gang har de holdt præcist hvad de lovede.
Da de sender fra frankrig, kan man naturligvis ikke forvente at modtage varerne dagen efter. Hvilket man også kan se når man vælger fragt.
Dog kan man, mod et højt gebyr, få dem express dagen efter.

Hvis man indtaster sit cvr-nummer (eller dit firmas), kan man spare momsen. Pakkerne bliver ikke fanget i tolden, så det er sindsygt billigt at handle hos dem.

Mit Sharp-TV kostede 6.600, for et 46" incl. beslag og fragt. Tilsvarende i en dansk net-virksomhed var 14.500, så der er altså sparet utroligt meget.

Desuden ringede de og fortalte mig at der var problemer med deres leverandør, så leveringen blev udskudt med 2 dage. Fin service at jeg ikke selv skulle opdage det, ved at gå og vente.

Is Pixmania Pro your company?

Pixmania Pro Details

25 000 brand name high-tech products at unbeatable prices. Services reserved for reseller professionals.

Visit Pixmania Pro