Pixum reviews

Pixum reviews

8.2

Perfekte fotobøger - intet mindre

HAr bestilt en del fotobøger gennem tiden, men dem fra Pixum slår alt med længder.
De er simpelthen perfekte, super kvalitet og flotte skarpe farver.

Desuden rigtig nemt at "designe" med deres eget program man kan hente ned.

Perfekt

Simpelthen bare perfekt service!

helpful service

I've used Pixum since I bought my first digital slr in 2010. My camera and all backups of pictures of our infant was stolen recently and the only copy I had left was on my pixum profile. For obvious reasons there wasn't a way to download my uploaded pictures so I send them an e-mail asking if there was any way I could get my pictures. They helped out by burning my pictures to a dvd and sending them to me - free of charge! Besides this extraordinary service I have always been happy with their products - I mainly have pictures printed in standard size and occasionally have larger images printed.

Pixum

Er godt tilfreds med både kvaliteten og leveringstiden på deres billeder

prima service!!

Toen ik een fotoalbum bestelde, kreeg ik het op tijd, zag er mooi uit, alleen... was de beloofde korting niet doorberekend. Toen ik vervolgens mailde en belde werd ik snel, vriendelijk en correct geholpen. ik heb slechte ervaringen met een telefonische helpdesk, maar bij pixum werd ik binnen een kwartier terug gebeld, toen zij in gesprek waren.
Erg fijn, om dit mee te maken in het "wilde web woud" van helpdesks waar je een nummer bent.
Mijn volgende bestelling is weer bij pixum.

har tidligere brugt anden fotoservice på nettet, men har hørt flere gode erfaringer med pixum, så jeg "satsede" 611 billeder. Alt gik fint. Deres software til bestilling fungerer rigtig godt. Billedekvaliteten er fuldt ud tilfredsstillende. Kan klart anbefales :)

Is Pixum your company?

Claim this company Learn more

Is this your company?

Claim this company

Pixum / Diginet GmbH Details

Pixum is de toonaangevende, onafhankelijke aanbieder van online-fotoservices in Nederland en Europa. Naast de mogelijkheid gratis online-fotoalbums aan te leggen en foto’s te delen, biedt Pixum ook goedkope en professionele belichting van digitale foto's op fotopapier, professioneel gedrukte en gebonden fotoboeken en fotocadeaus (bijvoorbeeld bekers, puzzels, T-shirts, kaarten, kalenders, fotolijsten en meer). Pixum drukt en belicht uitsluitend op hoogwaardige materialen en gebruikt de modernste en milieuvriendelijkste technologieën. Opgericht in 2000, heeft Pixum inmiddels vele jaren ervaring in de Europese markt. Te bereiken zijn we 7 dagen per week via e-mail (info@pixum.com) en van maandag t/m vrijdag van 10.00-14.00 uur op het telefoonnummer: 0900-5005010

Visit Pixum

Contact information