www.pixum.dk reviews

www.pixum.dk reviews

7.1

perfekt

Super flot produkt. Vil helt sikkert benytte Pixum igen.

Billigt og udemærket kvalitet i det leverede

Jeg går ikke efter en fotograf's bedømmelse af kvaliteten i billederne.
Mine kvalitetskrav er rimelig høje, og det jeg får fra Pixum, er jeg tilfreds med.
De billeder jeg bestilte blev leveret hurtigt - de udvalgte billeder i de rigtige størrelser og i god kvalitet.
Den eneste lille knast i bedømmelsen er, at jeg synes hjemmesiden er lidt tricky visse steder, og til tider var jeg i tvivl om min bestilling var som jeg ønskede den skulle være. Men det gik da med lidt tålmodighed.
Jeg har bestilt billeder to gange nu, og det vil jeg fortsætte med.

Kan ikke slette en bestilling, hvis du sender den forkerte billed fil.

Kan ikke slette en bestilling, selvom de på deres hjemmeside skriver at der går en halvtime inden filen sendes, du får ingen hjælp når du ringer til deres hotline.
Dårlig service.
i kan godt sende et svar hurtigt når i får en dårlig anmeldelse på trustpilot
køber aldrig noget hos jer igen, kan kun advarer andre bruger af dette firma.

Hej Kenneth,

så snart din bestilling modtages overføres den automatisk i vores produktionsforløb og kommer i produktionskøen.

Det er desværre ikke muligt at annullere en ordre, hvilket du også informeres om inden du gennemfører købet.

Småbøger

Savner de småbøger i 10 x15 jeg lavede hos snapfish. Under 100 kr for 10 x15 med hård for og bagside.

Rabatkoder er noget skidt....

Hilsen lene

Hej Lene,

Jeg beklager, at vi ikke har de ønskede børnefotobøger i vores portefølje.

Pixum er bedst

Dejligt igen at kunne lave fotobøger hos Pixum.dk.
Da jeg sidste sommer købte en ny PC med Windows 8, kunne jeg ikke installere fotobogssoftwaren. Da jeg kontaktede Pixum fik jeg den besked at de arbejdede med sagen, så jeg fik lavet mine fotobøger andre steder, For et par måneder siden opdagede jeg, at jeg igen kunne installere softwaren, og skyndte mig at bestille en fotobog, der som sædvanligt var perfekt (bortset fra et par tastefejl).
MEN - Windows 8 er stadigvæk ikke nævnt under Download.

Helt tilfreds

Har vist kun bestilt 2 el. 3 gange, men har fået lavet over 1000 billeder og de var alle OK.
Jeg har også kun ros til de 2 bøger jeg fik før jul og eneste anke er at man ikke kunne bestille bøger og fotos på samme ordre. Det tog lidt tid at finde ud af det.

Ja, så har jeg et lille suk og det er teksten på bagsiden. Filnavnet er blevet afkortet, så jeg ikke kunne identificere billeder umiddelbart ved at se på bagsiden, og når man bestiller over 500 ad gange og de kommer i vilkårlig rækkefølge er det træls at måtte sortere dem over flere omgange. Jeg havde bevidst givet dem filnavne til formålet.

Men fotokvaliteten og leveringstiden har jeg absolut INTET at udsætte på.

Kun 4 fordi det er svært at finde ud af rabbatsystemet.

Levering, kvalitet og systemet med at arbejde offline er til 5 stjerner.

Flot billedebog - hurtigt leveret

Vi bestilte en bog med billeder fra vores ferie. Det var nemt, og bogen kunne sættes op præcist som vi ville have det. Det tog 4 hverdag fra bestilling til bogen var produceret og lå i vores postkasse. Pixum skrev at det kunne tage op til 2 uger, så vi blev glædeligt overraskede. Og bogen var flot lavet.

Nemt at lave og god kvalitet.

Det er meget nemt at finde ud af at lave bøgerne, og kvaliteten er sumpe. jeg købte en med hårdt cover og matte sider, og jeg synes at jeg har fået et super flot resultat. Og så går leveringen også relativt hurtigt. :) MEGET tilfreds kunde her ;)

God kvalitet og kundeservice

God kvalitet og hurtig svar på forespørgsel.

Billige billeder, men kvaliteten er derefter

Jeg har genbestilt en række fotografbilleder fra vores bryllup, som vi har købt rettighederne til. Farverne på billederne er mildest talt elendige og svarer slet ikke til virkeligheden. Det er penge lige ud af vinduet og vi kan nu gå hen og betale fotografen for nye kopier, for vi kan i hvert fald ikke være bekendt at give billederne fra Pixum til vores forældre.

Hej Kristina,

Du har desværre ikke haft taget kontakt med vores kundeservice.
Jeg har informeret denne, at der var et problem med din bestilling, og de vil kontakte dig med nærmere information hvad vi kan gøre for dig.

Fine billeder og pris

Fine billeder og pris. Eneste minus er at de bruger Post Danmark som transportør, det koster lige 2 dage ekstra.

Super god kvalitet

Let at lave super flotte fotobøger. Hurtig levering. Super kvalitet

Pixum fotokvalitet

Jeg har efterhånden lavet adskillige fotobøger hos Pixum i forskellige kvaliteter.
Du får hvad du betaler for, men selv de billigste kvaliteter er gode.
Går vi til den bedste og dyreste kvalitet "Fotopapir", er det helt eminent.
Billederne står klokkerent og ligner min skærm 99%.
Jeg lavede en bog for 2 år siden og genbestilte den for nylig. Resultatet er 100% magen til den første. Det viser, at Pixum har styr på teknikken.
Jeg har også testet Pixum Directprint på forskellige materialer. Det er, efter min mening, ikke særlig godt.
Mads

god kvalitet god service god hjemmeside

Fik en 60x80 foto med en lille fejl.. et tryk mærke...
fik et nyt hurtigt og i god emballage.. fint arbejde

Køb ALDRIG pasbilleder o.a. hos dette amatørfirma!!!

Kære medborgere,

Det er da rigtig smart at man kan købe pasbilleder online til kun kr. 42,- ikke? Nej det er ikke smart når de så bliver afvist på Borgerservice fordi de ikke overholder de danske krav.

Pixum skriver i deres svar til min klage: Vi kan IKKE kan garantere at størrelsen, kvaliteten og motivet svarer til myndighederens krav. Så hvis du blot vil af med pengene til ingen verdens nytte så send dem til Pixum, for fejl er ikke deres problem når først du har fået deres produkt.

Politiet skriver:

FORMAT35mm x 45mm. Hovedet mellem 30-36mm fra hagespids til hårtop.

Mit hoved fylder hele billedet og duer derfor ikke.

Det burde fremgå tydeligt på deres hjemmeside hvorledes billedet skal placeres og skaleres for at kunne bruges til noget som helst. Jeg føler mig decideret snydt for mine 42 kroner og det er selvfølgelig ikke det lille beløb der nager mig, men mere den kendsgerning at et firma slår sig op på at kunne lave noget de ikke magter.

Jeg købte ligeledes klistermærker hos dem, men trykket var udenfor mærket og jeg syntes helt ærligt at deres setup på hjemmesiden er dybt misvisende. Jeg kan bestemt ikke anbefale dette firma til nogen.

Men altså en rigtig ØV oplevelse med Pixum.dk

Leverer fejlbehæftede produkter, og nægter at udbedre fejlene!!!!!!!!!

Vi har købt kalendere hos Pixum, som er fyldt med FEJL.
Fejlene er at ugedagene er stavet forkert, der mangler bogstaver samt at alle bogstaverne står oven i hinanden.
De er købt i december 2013
Pixum nægter at udbedre fejlen!
Vi handler ikke hos Pixum mere da man ikke kan regne med dem.
Vi kan ikke anbefale andre at handle hos dette firma.

Super kvalitet og god kundeservice

Jeg har ikke tal på hvor mange gange, jeg har fået fremkaldt billeder hos Pixum, men det er RIGTIG mange gange, og hver gang har kvaliteten været i top, leveringen hurtig og prisen lav.
Jeg har også bestilt et par fotobøger - sidste gang havde jeg lidt problemer, og skulle have hjælp et par gange af supporten, hvilket jeg også fik. Mine fotobøger er super flotte.

Imponerende kvalitet

Jeg har efterhånden lavet mange fotobøger via Pixum, og jeg synes kvaliteten er imponerende, og brugervenligheden i softwaren er høj. Almindelig fotofremkaldelse og fotogaver har også altid været perfekt.
En gang faldt en fotobog lidt ved siden af kvalitetsmæssigt, og Pixum reagerede prompte på min henvendelse. Jeg sendte billeder som bevis, og fik straks en ny bog, hvor billederne var helt i top.
Grunden til at det så alligevel er 4 stjerner og ikke 5, er, at jeg har oplevet flere gange, at foto"rammerne" flytter sig på siden, når fotobogen gemmes - det betyder en del ekstraarbejde. Her sidste gang så rykkede de sig igen ved bestillingen, hvilket gjorde at den trykte fotobog ikke ser nær så gennemarbejdet ud, som den reelt er. Det er primært det midterste billede nederst på højre side, der rykker sig et par millimeter op. Da jeg skrev det til Pixum, fik jeg blot en sludder for en sladder om at jeg ikke havde åbnet programmet rigtigt og ikke havde opdateret software. Begge dele kunne jeg svare nej til, og så skete der ikke mere.
Hvis det er den nye stil, så skal jeg til at finde mig en ny leverandør. Jeg håber bare det var en enkelt medarbejder, som ikke har forstået niveauet endnu.

God service.

Jeg har lavet flere fotobøger hos Pixum og syntes at det er en fin kvalitet til prisen.
Når man selv billedbehandler sine billeder inden de sættes i bogen får man et flot produkt.
Let at gå til og hurtig ekspedition.

Pixum / Diginet GmbH & Co. KG Details

Visit www.pixum.dk