www.pixum.dk reviews

www.pixum.dk reviews

7.1

Super god kvalitet

Jeg bestilte en fotobog som gave til mine forældre og er yderst tilfreds med resultatet! Da jeg sad og fixede med bogen (brugte Pixums download) kunne jeg godt se, at billederne ikke havde den bedste kvalitet, da nogle af dem, er 8-10 år gamle, men kvaliteten blev forbedret og resultatet er MEGET flot og professionelt.
Yderst tilfreds!

Reklamede over et billede, men pixum svarede kun en gang, derefter tavshed selv efter 2 yderligere henvendelser fra mig.

Jeg har altid været så super tilfreds med fremkaldelser, fotokalendre og alle mulige gaveartikler, som jeg har købt hos Pixum igennem flere år. Jeg har brugt mange penge der. Her senest bestilte jeg 2 galleritryk, som også er blevet rigtig fine, bortset fra at en stor del af kanten hele vejen rundt er skåret fra. Billedet svarer ikke til helt til det, som hjemmesiden viser, der vil komme med. Det blev jeg rigtig skuffet over. Så jeg skrev til pixum, som forklarede, at det godt kunne forekomme, at der blev skåret en halv cm fra hele vejen rundt. Jeg mener så, der er tale om mere end en halv cm. Det ene ansigt mangler toppen. :-( Jeg svarede derfor pixum dette, men de svarede ikke yderligere på min henvendelse. Efter en uge skrev jeg til dem igen - bare for at høre, om de havde tænkt sig at svare. Dette blev der heller ikke svaret på. Jeg havde ellers planer om en hel billedvæg med galleritryk, så jeg var parat til at ofre en større sum. Men det projekt er desværre skrinlagt. Og jeg ved ikke, om jeg gider bruge dem igen. For jeg synes, at det mindste, de kan gøre, er at svare.

Gode print og service, men dårlige vilkår for billeder i høj opløsning.

Meget flot farvegengivelse. En anelse mørkere end den originale farve.
Kvaliteten er fin og ekspedition og levering meget hurtig.
Ærgerligt at billederne ikke kan uploades i psd filer. Jeg bruger billedforstørrelser op til 40x60 og ser en forringelse når billedet er komprimeret til jpg.

Ingen problemer, super god kvalitet og super hurtig levering

Jeg er meget tilfreds med alt, og jeg var lige ved at give Pixum 5 stjerner, fordi alt var perfekt. Men så kom jeg igen i tanker om noget som irriterer mig, og det er, at det er ikke muligt at valge "sort/hvid" fremkaldelse, det vil sige at man selv skal med et progam lave billederne om, og der kommer jeg til at tvivle på kvaliteten.

Hurtig levering og god kvalitet.

Jeg bestilte 30 billeder søndag aften og onsdag morgen var de der. Billederne er fine og jeg vil helt sikkert bruge Pixum igen!;)

God kvalitet og fin service

Har kun fået lavet en fotobog, men den er jeg til gengæld meget tilfreds med.

Rigtig flotte produkter til fine priser, men ikke den smarteste film-funktion

Jeg købte en fotobog, som jeg har fået rigtig meget ros for af familie og venner, og selv er vildt glad for. Den er så lækker og farverne er flotte. Virkelig dejlig måde, at se sine billeder på. Og levering osv var helt som aftalt og alt var fint.

Jeg har tidligere fået fremkaldt almindelige 10x15 billeder ved pixum også, og der var jeg også fuldt tilfreds.

Grunden til, at jeg ikke giver 5 stjerner, er deres funktion med at indsætte video i fotobøgerne via QR kode. Funktionen er smart nok, men jeg synes ikke, at de gør tydeligt nok opmærksom på, at filmen kun "virker" i 3 år, og jeg synes det er for dyrt i forhold til at den kun virker i 3 år, og så har man bare en grim QR kode, der ikke kan bruges til noget, i sin flotte bog bagefter. Jeg nåede at opdage, at filmen kun virker i tre år lige inden jeg betalte, og valgte derfor at fjerne filmene i min bog, så jeg kan ikke udtale mig om, om de er pæne, det er de sikkert. Men konceptet med en ikke-blivende film i en bog, der ellers holder for altid, synes jeg er dumt. Så ville jeg hellere betale mere for at have filmen uploadet for altid (det må da kunne lade sig gøre at lave en aftale med youtube eller google om den slags, eller i det mindste lave en klausul på, at filmen virker så længe firmaet eksisterer) eller undvære. Nå ja, og da jeg sendte en mail til pixums kundeservice angående et lidt teknisk spørgsmål om film i bogen, fik jeg en - i mine øjne - ret nedladende mail tilbage, der ikke besvarede mit spørgsmål, men fortalte, at filmen selvfølgelig ikke kunne vises på papir, men blev vist på tablet/smartphone når man scanner koden. Og det havde jeg nu godt fanget ;) Men det kan jo også have handlet om, at jeg ikke formulerede mit spørgsmål tydeligt nok.

En anden lille irriterende ting er, at man får ret mange mails fra dem efterfølgende, men det kan man jo vælge fra, og i betragtning af de flotte produkter, er mailene ikke nok til, at jeg trækker stjerner på dét grundlag.

Jeg bruger efter al sandsynlighed også pixum næste gang :)

Super god service i forbindelse med fotobog

Da jeg i december for første gang skulle lave en fotobog voldte det mig en del problemer, men Pixums support hjalp mig tålmodigt igennem projektet - trods det at jeg måtte ringe flere gange.

Vendespil virkelig god kvalitet på papkortene fotografierne står super skarpt

Jeg har i denne omgang købt et vendespil, og er meget tilfreds med produktet
Den pap kvalitet kortene er lavet af er fine og stive, så de kan holde til at blive vendt, vendt og vendt et utal af gange. Da jeg sendte bestillingen af sted, havde jeg ikke forventet at de enkelte kort var fremstillet i så høj kvalitet
De 25 fotos står super skarpt og farverne er meget naturlige og 'sande'

Leveringen var hurtig - så jeg kan kun melde en fuld tilfredshed

Bestil aldrig lærredsprint hos PIXUM!!!

Når du uploader en fil på PIXUM.dk og det ser ok ud på skærmen og du ikke får nogen fejlmelding - så tror du at alt er godt og du glæder dig til at modtage dit lærred. Men glæd dig ikke for hurtigt. For det kan være at dit billede ikke kan printes på lærred uden at alt bliver helt SORT lige som mit. Det underlige er at jeg har fået det printet som almindeligt foto i samme ordre og her er farverne helt ok.

Det er ok med produktionsfejl, men at de nægter at tilbagebetale mine penge når de ikke kan levere en ordentlig vare, så bliver jeg godt nok GAL!

Super god oplevelse

Hurtig levering og super fin kvalitet hver gang

Nemt, hurtig og flot service

Vi har indtil nu fået lavet 8 fotobøger i tværformat - superflot kvalitet. Oplevede 1 gang at Post Danmark havde været for hård ved bogen, men fik en ny tilsendt få dage efter - uden problemer!

God print og meget dårlig service efter print

Hej Pixum
for 2 gange ødelægger post danmark mine billeder, jeg er meget skyffet og fortrydt at jeg har brugte jer , jeg synes ikke jeg bruger jer mere.
Firas
Pixum / Diginet GmbH & Co. KG

Reply from Pixum / Diginet GmbH & Co. KG

Hej Ali,

Vi er meget kede af at høre, at posten igen har beskadiget din forsendelse. Vi har genstartet produktionen igen og håbet, at dine plakater vil komme hele frem denne gang.

Claus

Gode produkter og fin service.

Jeg har brugt Pixum i flere år og har altid været godt tilfreds.
Har anbefalet dem til andre.

fantastiske foto bøger

fik lavet 2 foto bøger af mine hunde i hard back udgaven i stor tværformat, og kan kun sige at jeg er meget tilfreds!!!!

God kvalitet

Jeg fik lavet en fotobog (med det bedste papir) hos Pixum, og jeg er meget tilfreds med kvaliteten af bogen og billederne. Og så modtog jeg den ovenikøbet efter kun tre dage.

Super god oplevelse

Fine billeder, hurtig forsendelse og skarp pris. Bestemt ikke sidste gang jeg bruger Pixum.

Yderst utilfreds

Jeg bestilte nogle billeder den 8. oktober, men de var ikke ankommet den 11. november hvor jeg tog ud at rejste. Jeg ved ikke hvor lang tid der gik derfra, men de var kommet da jeg kom hjem igen i januar. Jeg synes det er helt urimeligt at de tager SÅ lang tid om det! fik en enkelt mail hvor der stod at min adresse ikke fandtes, og om jeg ville skrive den igen, og det gjorde jeg så. alligevel gik der over en måned mere før jeg fik fat i mine billeder.
Og da de billeder så kom var de skåret i nogle helt forkert størrelser. De størrelse der stod på bestillingsseddlen var overhovedet ikke ens med de størrelse jeg fik. De størrelse jeg fik var helt ude af propotioner... !!

tilfreds

jeg er yderst tilfreds med jeres produkt.

Pixum / Diginet GmbH & Co. KG Details

Visit www.pixum.dk