Pizzaplus reviews

Pizzaplus reviews

5.9

Virkede super godt

Jeg havde absolut ingen problemer,,, hurtig levering og nem betaling

bare forfærdelig

der er nogle pizzeria, der synes at være lukket på trods af de er faktisk åbnet! (I kan ikke bestille)
også deres point system sucks!

Fungerer generelt rigtig godt

Et rigtig fint alternativ til JustEat - der har fået den idé at der ikke længere må sælges cigaretter på JustEat.
Så det sidste halve år har jeg kun brugt Pizzaplus og indtilvidere er jeg fuldt tilfreds.

Fik aldrig mad eller penge retur

Jeg bestilte noget mad via et bogmærke, men det viste sig at pizzariet havde ferielukket. Hvis man gik ind på det på almindelig vis kunne man ikke bestille men via et bogmærke gik det tydeligvis alligevel. Pengene blev trukket på min konto men jeg hørte aldrig fra deres kundeservice trods flere henvendelser.

Om igen

Siden er ikke gennemtænkt, det er bestemt ikke noget der byder en velkommen.

Flere gange har min bestilling ikke fundet vej til butikken, det er træls at man skal ringe til butikken for at høre om de har fået bestilling.

Det er en amatør-kæde, hold jer venligst fra.

Set bedre

Idéen med Pizzaplus er jo ganske god - desværre er sitet ikke ligeså gennemført som eks. Just-eat. Dette viser sig bl.a. ved, at sitet er relativt uoverskueligt (design-mæssigt) og at der er nogle tekniske fejl som er afgørende for, om man vil benytte sitet fremover.
Jeg har flere gange oplevet, at ting der bliver skrevet i kommentar-feltet, ikke når frem til restaurenten. Jeg har også oplevet, at kommentarerne når frem, men det nytter ikke noget, at restauranten ikke kan få kundens besked, hvis man eks. er allergisk overfor visse ingredienser eller lign.
Denne uheldige oplevelse blev dog heldigvis løst i samarbejde med restauranten, der meget venligt endte med at betale for fejlen som jo var PizzaPlus' - selvom PizzaPlus påstod at jeg ingen kommentar havde skrevet.
Dette har været et problem der har stået på længe og det er useriøst at en service som PizzaPlus ikke får løst sådanne grove fejl.
Dette er også årsagen til, at jeg nu ikke bruger PizzaPlus længere - så hellere benytte Just-Eat eller ringe til restauranten.

Plus: Optjen point ved bestillinger, som du senere kan bruge til at betale for andre bestillinger med - dette giver et godt incitament til at bestile via PizzaPlus igen og igen

Minus: At man ikke er sikker på, om ens kommentarer til ordren kommer videre til restauranten - hvilket kan være kritisk for folk med allergi (eller som bare gerne vil være sikre på, at de får hvad de bestiller).

Fik ikke leveret den bestilte mad.

Fik aldrig de varer jeg bestilte.
Irriterende da jeg ved at nu skal til at slås med en indsigelse mod kreditkortbetalingen.

Kan bestemt IKKE anbefale Pizzaplus.

Virker fint

Virker fint, men siden er langsom og ikke specielt godt designet...

Siden virkede ikke

Jeg prøvede at bestille. Siden så helt forkert ud i Firefox. Da jeg skulle trykke videre til betaling, poppede den op og sagde der ikke var nogen ordre. Jeg prøvede at bestille igen, men med samme resultat. Jeg gav derefter op og benyttede en anden online take away.

ordren kom dog frem

kommentar i kommentarfeltet blev ikke sendt videre til pizzeriaet.
Der blev ikke optjent point som lovet af vores køb
Emailkvittering stadig ikke modtaget.

Derudover diverse småfejl på hjemmesiden i forbindelse med bestillingen.

Resultat: Forkert ordre, der dog efterfølgende blev reddet af de flinke pizzamænd, som uden beregning gav os en ny. ( og selv nævnte de havde mange problemer med pizzaplus og ordrebestillinger)

Enkelte fejl.

Som sådan fungere siden fint, den er nem og overskuelig at finde ud af, samtidig optjener man point, man kan bruge til køb når man har optjent nok - dette er en super ting.

Desværre har jeg oplevet ikke at få svar på min henvendelse til kundeservice, når jeg har haft dårlige oplevelser med leveringen fra et pizzeria, det synes jeg ikke er acceptabelt, alle klager skal behandles, om de så giver medhold eller ej er jo en anden ting.

Et anden fordel ved siden er at en del af pizzarierne levere maden gratis, hvilket de ikke gør hvis man går ind på en lignende side.

Alt i alt en okay side, som blot skal stramme op på deres håndtering af klager.

Is Pizzaplus your company?

Visit Pizzaplus