Place It reviews

Place It reviews

7.4

Genialt produkt til helt fornuftige priser

Jeg har længe været på udkig efter en løsning til ophæng af store fotos, der ofte skal skiftes og rykkes rundt. Da jeg fandt place-it's løsning med galleriskinner, nylonsnore og flytbare kroge vidste jeg, at det var den rigtige løsning for mig. Jeg var en tur i Johannes Fog, da jeg troede, at de solgte denne løsning. De har en tilsvarende løsning, men den er langt mindre elegant: Skinnerne hos Johannes Fog er meget bredere, nylonsnorene kan ikke let klikkes af og på, og krogene skal skrues fast. Derudover er Johannses Fog's løsning også en del dyrere. Så jeg bestilte diverse dele hos place-it.dk, og varerne ankom allerede dagen efter bestillingen.
Jeg bestilte kun til en enkelt væg, da jeg ikke vidste, om sagerne så godt ud i virkeligheden. Men det er virkeligt genialt og elegant, så jeg kommer til at fortsætte med denne løsning til andre vægge fremover.

Is Place It your company?

Visit Place It