Planet7 reviews

Planet7 reviews

9.2

Perfekt!

Perfekt; - og fremragende villighed til bådeat rådgive og holde kontakt til kunden.
Sådan skal det gøres!

Intet at bemærke!

Modtog e-mail om at varen var klar til afhentning - som forventet. Varen var på lager som det fremgik af DANSKITLAGER's hjemmeside.

Supergod forettning!

Framragende service og hurtig behandling og leverering (afhentning). God, venlig behandling!

Let med E-Wire

Fandt et fint Samsung led tv, og var på lager hos dem. Jeg skrev om det var muligt at få det leveret næste dag da jeg havde en fridag. De bad mig om at bestille med det samme, så ville de gøre et forsøg. Jeg studsede lidt over e-wire tingen, men det viste sig at være ganske let. Nu sidder jeg med mit nye Tv, og det er super flot. Tak for råd og den hurtige levering.

Rigtig god oplevelse

Har lige købt en 46 tommer Samsung 3D TV som overraskende blev solgt sammen med 2 sæt briller og 7 film uden merpris.

Dejlig oplevelse og super hurtig support på mailen.

Digitalt TV uden problemer med Dialog CA Module

Dialog CA Module leveret hurtigt og som lovet i beskrivelse på nettet.
YouSee digitalt kabel-tv kort og kortlæseren (Dialog CA Module) passer perfekt til min Samsung TV fladskærm. Absolut kvalitet for pengene.

alt spiller

har købt fjernsyn gennem der og tilbehør. alt fral evering og kundeservice bare topklasse

Hurtig og fin levering samt uden ekstra gebyrer

købet var en kabelkanal-tuner af mærket Smart, som iøvrigt er fremragende.

Dejlig oplevelse

Hvor er det lækkert for en gangs skyld at opleve nethandel når det er bedst. Bedre service og vejledning end i butikken, og billigere priser end i butikken.

Super service,hurtig levering

Købte Samsung soundbar. Havde et par spørgsmål vedr. model og type,fik hurtig meget prof. vejledning af deres kundeservice

Holger Olesen

Ærlig snak, rigtig pris og perfekt service

Jeg var blevet besnakket af en sælger i en af de store kæder til at købe et 42" Panasonic plasma-TV, der var på tilbud og stærkt nedsat. Jeg havde betalt varen, men endnu ikke fået den leveret.

Efterfølgende fandt jeg ud af, at det var en gammel model, som ikke kunne modtage de nye signaler.

Jeg fandt så den nye model af samme TV hos Dansk IT-lager. Her var prisen næsten kr. 1.000 lavere og der var endda ikke tale om en tilbudsvare.

Jeg annullerede købet hos kædebutikken og besøgte Dansk IT-lager, som gav mig en grundig instruktion og forklaring på de mange for mig uforståelige begreber i varebeskrivelsen.

Jeg købte omgående det nye fjernsyn, der var lagervare. Ekspedienten, som var utroligt kompetent og imødekommende, kørte fjernsynet ned til min bil og lagde det selv ind i mit bagagerum.

Jeg gav udtryk for en vis usikkerhed omkring installationen og kanalsøgningen. Dagen efter mit køb blev jeg ringet op af den samme ekspedient, som deltagende spurgte om jeg havde fundet ud af det, og om der var noget han kunne hjælpe med !

Perfekt service. Og behøver jeg at tilføje, at han serverede en kop kaffe for mig inden jeg fik fortalt om mit ærinde?

Jeg kan kun anbefale Dansk IT-Lager.

Super Service

God service, meget hjælpsomme mensker

God kvalitet, Super Service

Jeg har købt en 46 tommer samsung tv og den fik jeg afhæntet efter en dag.
så det var dejligt problemfrit. super råd og service og hurtigt og nemt.

alt i alt meget enkelt, god service og super kvalitet.

Super fin service!

Super service - lige fra første kontakt til modtagelsen af varerne

Hurtig og enkel ekspedition.

Bestilt fladskærms TV torsdag kl. 11.45, modtog det ved døren fredag kl.13.15.

FREMRAGENDE kunderservice . Super god og hurtig behandling!

Købte et Samsung LED via Danskitlager.dk. Sendte et par mails frem og tilbage med dem for at få rådgivning. Meget hurtige svar og meget præcise! Levering skete endda hurtigere end forventet.

Alt som forventet og helt ok

Bestilling, betaling og levering (afhentning) uden problemer!

Hurtig og venlig service

Bestilte en Philips Soundbar mandag kl. 22.13 til afhentning hurtigst muligt. Og tirsdag kl. 10.33 fik jeg bekræftelse på at min soundbar stod klar til afhentning. Det kan ikke gøres bedre, jeg vil helt klart bruge Danskitlager.dk en anden gang.

Hurtig kundeservice, hurtig levering, lav pris

Jeg fik god vejledning. Venlig service og god dialog ved afhentningen. Varen var til en skarp pris.

Spacecow Details

Hos Planet7 sælger vi hi-fi, elektronik og hårde hvidevarer. Her finder du ikke dårlig service, fusk med priserne eller varer, der ikke er på lager. Du skal ganske enkelt handle med os, fordi vi har den bedste rådgivning og de nyeste produkter.

Visit Planet7

We live here: Bellahøjvej 152, 1tv