Planetaxel reviews

Planetaxel reviews

7.8

Meget professionel

Jeg har handlet ved dem i mange år, også igennem alle deres navne ændringer. Jeg har købt DVD og bluray film primært. Levering er fortrinelig og hurtig også med varer som ikke er på lager. Har kun oplevet en gang at jeg ikke fik hvad jeg bestilte, hvorefter jeg kontaktede dem med mit problem og de sendte uden videre et nyt produkt til mig.

De har nogle gode priser, og nogle fantastiske tilbud.

Har købt en del PS3 grej på bud herfra til priser som ikke kan matches af danske eller engelske sider.

Af småfejl ved siden kan nævnes at den er lidt uoverskuelig. Især hvis man kigger på film, og vil søge på danske undertekster. Men det er en lille ting, som fint bliver opvejet af prisen.

Til at tale med

Jeg købte for noget tid siden en Eau de Toilette med 100ml. Jeg betalte for 100ml, men fik tilsendt en 60ml. Jeg har generelt en del uheld med webshops i disse dage... Jeg kontaktede kundeservice og fik et trælst svar om at jeg skulle bruge en bestemt "proceswebform" - efterfølgende skulle jeg sende produktet retur, dokumentere mine udgifter og få dem refunderet som store credit(!).

Hvad sker der? De sender mig et forkert produkt - jeg skal bøvle frem og tilbage, lægge penge ud og tvinges til at bruge de refunderede udgifter i deres, fejlernes, butik????

Og med parfume - det er træls at sende parfumen tilbage, hvis der er ved at være lavvande i beholdningen.

Jeg foreslog at de sendte mig en 60ml mere i stedet - ja, godt nok ville jeg få 20ml mere, men vi slap for bøvl og får at jeg gave en dårlig anmeldelse på trustpilot.

Bytteprocessen er den værste jeg har set, men at det i mit tilfælde viste sig at der var en medarbejder der kunne tænke logisk har medført at jeg har tillid til planetaxel.com - hvorfor jeg derfor anmelder butikken pænt.

Jeg håber dog at bytteprocessen tages til efterretning.

Alt i orden

Levering: 1 dag efter dansk release (Har været 6 dage om at komme til Danmark). I boblekuvert, så det var super.

Spillet er Region 1, som beskrevet i produktbeskrivelsen. Det betyder ikke andet, end du ikke kan bytte spillet i Gamestop. Sproget på coveret er engelsk/fransk.

God hjemmeside med god information. Handler der bestemt igen.

Fine priser, ingen told, god support og lidt lang levering.

Jeg har brugt planetaxel til mange ting, da de har nogle fine produkter på mange varer, en dansk support og da de sender via deres egen lager i Eu, betaler man ikke told+moms oven i.

Man skal være opmærksom på at levering kan svinge fra 7 dage til 21 dage, da det kommer fra USA af.

Altid levering i top..

Planetaxel.com tidligere axelmusic.com leverer stadig hurtigt og effektivt jeg vil altid varmt anbefale dem... tit rigtig gode tilbud

Eneste minus hvis det da er et minus er at de trækker penge før varen er sendt men jeg har nu altid fået pengene tilbage i tilfælde af at varen er faldet i pris eller at deres leverandør pludslig ikke kan leverer.. så +5 herfra..

God service og lave priser

Jeg har nu handlet en del hos Planetaxel.com (tidligere Axelmusic.com), mest tilbehør til min Playstation 3 og må sige at jeg har været fuld tilfreds. Stort udvalg, lave priser og god kundeservice er hvad jeg har oplevet. Med de lave priser, kan jeg leve med den lidt længere leveringstid (4-7 arbejdsdage). Der er ikke chance for told selvom varerne sendes fra Canada, da de sendes via europæiske lagre! Den ene gang en forsendelse ikke dukkede op, fik jeg hurtigt svar fra kundeservice og sendt en erstatning. Planetaxel.com kan klart anbefales......

Is Planetaxel your company?

Planetaxel.com Tidligere Axelmusic.com

Visit Planetaxel