Planetsports reviews

Planetsports reviews

5.7

FUP FIRMA

Har fået tilsendt et par defekte G Star Jeans.

Efter flere henvendelser via mails (svarer først 1-2 døgn efter man har mailet), er returseddel + postadresse endelig kommet (har ingen returseddel til post, skal selv betale afsendelse af pakken).
Har sendt pakken retur med Post Danmark (210 kr). Efter pakken er sendt retur, skriver kundeservice tilbage, at de kun vil betale for 20 EUR af forsendelsen.
Bare ikke i orden, da det var dem som sendte de defekte jeans.
Ifølge deres returpolitik, dækker de ALLE omkostningerne.
Pakken er sendt retur. Ser frem til at se pengene på kontoen.
Har skrevet til direktøren og stifteren af firmaet, da servicen er under alt kritik!

Behandling af deres online kunder er bare ikke EU standard.

Nu mangler der bare, at der bliver problemer med tilbagebetalingen af de defekte jeans.
5/1 -2013, har stadig ikke fået pengen for bukserne eller forsendelse, har skrevet over 20 mails til firmaet. De bliver ved med at udsætte transaktionen. Så lad være med at købe ting hos dem. Det er en stor gang FUP.

Har handlet med rigtig mange online firmaer igennem de seneste år, men dette firma rammer bunden!

Kan IKKE anbefales til andre.

Meget uinformerende og kontakt bar, men tingene er som de skal være

Jeg fik tilsendt en forkert faktura og har sendt adskillige mails som jeg ikke har fået svar på. Selvom de påstår at have 24-timers svar garanti. Men da pakken kom faldt jeg ned igen og var lykkelig over min gode handel med dem

Ruim aanbod - welkomstkorting

Zocht een paar schoenen dat ik hier heb gevonden en de eerste keer kreeg ik een welkomstkorting van € 10...dat vind ik echt top!

Fupfirma

Jeg bestilte for ca. 1 måned siden et par sko hos Planetsports. Jeg har ikke modtaget skoene, men betalingen er trukket fra mit kreditkort. Jeg har i de sidste 2 uger sendt 5 mails til firmaet med forespørgsler på ordren, men har ikke modtaget svar, til trods for at de lover svar indenfor 24 timer. Jeg har forsøgt at ringe til firmaet, men kan ikke komme igennem på telefonen. De har kort sagt snydt mig.
Mine kraftigste advarsler imod, at handle med Planetsports.

no estoy contento pero tampoco descontento

vereis lo que no me parece bien esque no tengan todas las formas de pago como contrareembolsa para españa me parece injusto
todas las paginas tienen contrareembolso ¿no?

Is Planetsports your company?

Visit Planetsports