Planteimporten reviews

Planteimporten reviews

8.1

Super forrretnig

Myrna og hendes døtre er bare de suverænt bedste til at hjælpe uanset hvad du kommer med af problemer de hjælper med et smil og har gjort det gemmen over 35 år for mit vedkommende

Superb service

Jeg bestilte nogle planter hos Planteimporten, men desværre havde de ikke de planter, jeg ønskede at bestille, hjemme, og bliver derfor i første omgang kontaktet pr. mail. En mail, jeg åbenbart ikke får læst, så jeg bliver samme dag telefonisk kontaktet af Planteimporten/Diana, hvor jeg får mulighed for at bestille nogle andre planter, så jeg kan få dem hurtigst muligt.

Det var bare superb, at Planteimporten/Diana valgte at kontakte mig, så jeg fik mulighed for at ændre min bestilling frem for bare at annullere den fordi, at planterne ikke kunne bestilles hjem.

Planterne var i øvrigt i pæn stand, da de ankom, og er nu at finde i mit rejeakvarium, hvor de pynter ganske glimrende. Det er bestemt ikke sidste gang, at jeg handler hos Planteimporten.

______________
Ordrenr.: 20133919473166

skidt vejledning, meget skidt priser.

de første 2 gange jeg og min veninde var derinde var kundeservicen høj, man fik en god sludder osv, man fik indtryk af at de havde styr på tingene.

efterfølgende så gik det grusomt galt, jeg skulle bestille akvarie udstyr for små 10000kr, og havde tjecket deres site for priser osv, når man så dukker op, så kan man intet bestille da priserne på sitet nok ikke passede og det skulle der tjekkes op på til dagen efter.

dagen efter var der stadig ikke tjekket op på noget, bedte dem så om at tjecke op på en aqualine lampe, der fik jeg først pris på 2900kr som var fin, men så ringede de 10 minutter efter og sagde at prisen var 3600kr istedet da de ikke skulle bruge noget fra den leverandør og jeg derfor skulle betale for transport selv.

yderligere virkede det ik som om man var villig til at hjælpe med transporten af et 500liters akvarie, det skulle man selv sørge fuldstændig for.

priser er tilsyneladende også ekstremt høje, købte en luftpumpe til 250kr, finder man så til 60kr stort set alle andre steder, blev så samtidig anbefalet et varmelegeme på 500w til mine stakkels cichlider i en 500liters balje... viste sig at den størrelse varmelegeme er til 1200l og opefter.
kan tilføjes at dette varmelegeme kostede 300kr hos dem, og ja, man kan så få et digitalt et til 170kr andre steder, jeg tør næsten ikke tjekke priser på alt det andet jeg desværre har købt da prisen sikkert også er dobbelt af hvad ting koster andre steder.

på baggrund af dårlig vejledning af flere omgange, ingen styr på priser på sitet og tilsyneladende alt for høje priser på smådele, sætter jeg aldrig mine ben i denne butik igen.

det er beklageligt, fik ellers et rigtig godt førstegangs indtryk af butikken.

Rigtig god service !

De er rigtig søde til at vejlede og har et ret stort udvalg af fisk både saltvand og ferskvandsfisk.Og priserne er gode og det er en hyggelig butik.

Glimrende sted

Planteimporten er et godt sted at handle - især når man er kommet sig over det noget rustikke indtryk butikken giver ved første øjekast.
Udbuddet er som oftest stort både indenfor planter og fisk, men betjeningen er det bedste - flinke og rare.
Godt sted - har købt størstedelen af mine fisk der og har ikke oplevet flere tab end tilfældet er normalt med indkøb af fisk.

1 for salg af syge maller

jeg har købt 4 suge maller de døde efter 3 dage. så købte jeg 2 de døde også. jeg har teste akvriumet for 6 ting, der var ikke noget galt. andet end med mallerne.

God butik

Købte planter,hun er superseriøs og fine varer der lever op til beskrivelse,kan kun anbefales

Is Planteimporten your company?

Visit Planteimporten