Plasma Discounter reviews

Plasma Discounter reviews

Excellent
9.3

helemaal super van online orienteren tot in de winkel ophalen.

plasma discounter, is precies wat ik nodig had duidelijke site en toch de mogelijkheid om het product in het echt te zien!
ben super tevreden.

Betrouwbare en goedkope webwinkel

Ik ben erg tevreden over de snelle levering en de scherpe prijzen van Plasma Discounter. De reactie van de klantenservice kon misschien wat sneller, maar de reactie zelf was vriendelijk en meedenkend. Ik zou deze webwinkel zeker aanraden!

Super

Overzichtelijke website, goede prijzen, en meteen leverbaar! Voor ons als zakelijke klant een betrouwbare leverancier.

Goede service zowel in de winkel als web-winkel

Verleden week al weer voor de 4e keer een TV bij Plasma Discounter gekocht. Dit keer weer een TV voor mijzelf. De eerste twee keer een TV voor thuis en voor een kennis opgehaald, en de laatste twee keer gewoon laten bezorgen bij m'n dochter en nu weer bij mijzelf.
En zoals altijd is Plasma Discounter vaak de goedkoopste, dus de beste prijs voor de beste service.
De site van Plasma Discounter laat je eenvoudig zoeken op diverse specificaties en vaak is er een filmpje beschikbaar met een goede uitleg over de mogelijkheden een aansluitingen e.d.
Kortom, als je weer een TV gaat kopen, kijk dan eerst bij Plasma Discounter!

De mannen van Coronel, ja ja die weten het echt wel

Ha die Tom en Tim,
Jullie aanpak is geweldig slim, goed, goedkoop en snel geleverd.
De lokatie in Naarden heeft een prachtige winkel en niet te vergeten het magazijn.
Een ongelooflijke voorraad te zien op de introductie film.
Ik ben echt heel tevreden met mijn nieuwe Samsung smart LCD.
Petje af voor jullie aanpak.

Groetjes Roos van Velsen

Geen gelul, betrouwbaar en goedkoop.

Veruit de goedkoopste Phillips televisie van dit type die online te verkrijgen is (was)
Op de afgesproken tijd keurig bezorgd. De TV staat te stralen van geluk in ons huis!

Ik ben Nederlander, maar heb eigenlijk niks te klagen. De wonderen zijn de wereld nog niet uit. :-)

Succes en ga zo door!

Groet,
Olivier

Super service!

Snelle, vriendelijke en goede service! Super tevreden weer!!

Super Snel

Op Woensdag avond het besluit genomen een tv te willen kopen.
Meteen gereserveerd.
en kon hem de volgende dag zonder problemen ophalen.
wat een top service,, zou het iedereen aanbevelen.!

Snelle levering

Snelle levering en een goede service

Supersnelle levering (op zaterdag) en prima prijs kwaliteit verhouding

Meermaals bestelling geplaatst en steeds genoten van een heel vlotte service en de prijs kwaliteit verhouding is prima, een aanrader

Snelle levering & perfecte TV!

Woensdag besteld, donderdag ochtend om 8 uur 15 al in huis (zoals eerder per SMS geinformeerd)!

TV is de beste die te koop is op de ZT serie na; maar die is zeer duur. Zet hem op THX mode en het is puur genieten. Zwartwaardes perfect (gisteren Game of Thrones aflevering gekeken die zich half in de nacht afpspeelt) en daarbij het beste contrast en zeer natuurlijke weergave bij camera pans. Beter dan welke LCD ook.

Nu gekocht omdat hij al 4 maanden uit productie is en de prijs toch niet meer gaat zakken met het WK over 2 maanden. Totdat 4K OLED betaalbaar wordt, zit ik goed!

Zeer snelle levering

Jullie hebben mijn bestelling zeer snel geleverd. Ik heb donderdagavond heel laat (22:45) besteld, betaald met Ideal en zaterdagochtend 11:10 werd mijn Pioneer homecinemaset al geleverd. Prima prestatie... Ik kan jullie aan iedereen aanbevelen!

In één zin geweldig!

Na lang onderzoek gedaan te hebben naar een geschikte televisie kwam ik bij Plasma Discounter terecht. Zij boden de beste prijs/kwaliteitsverhouding en leverden ook op zaterdag pakketjes af. Aangezien ik op vrijdag avond ging bestellen was dit voor mij een belangrijk punt. Voor 20:00 bestelt, de dag erna geleverd. Ik kwam uit op de Philips LED televisie met perfect beeld (HD), usb/hdmi ingangen, opname functie voor het opnemen van programma's en diverse andere mogelijkheden. Omdat ik nog een hele grote oude Philips had staan die stoorde, waarvan de afstandbediening kapot was en die mij een beetje in de steek aan het laten was, was het hard nodig om over te stappen op een moderne televisie met meer functies van deze tijd! De keus was daarom ook snel gemaakt om tot aankoop over te gaan. De service van Plasma Discounter is uitermate geweldig. Ik had de televisie in het winkelmandje gezet en kon, zonder een account aan te hoeven maken, kiezen uit diverse betaalmethoden waaronder PayPal, overschrijving via giro en iDeal. Niet veel later, na invoering van mijn NAW-gegevens en de betaling via iDeal, kreeg ik een bestelbevestigingsmail met daarin mijn zojuist geplaatste bestelling. Onderaan dat mailtje stond dat de bestelling, na goedkeuring van mijn betaling, diezelfde dag nog verzonden zou worden. En ja hoor, ik kreeg vijf minuten later een mailtje dat mijn pakketje klaar was om verzonden te worden. Ik kreeg een track and trace code zodat mijn televisie te traceren was en ik een indicatie kon opvragen hoe laat de televisie zou arriveren. De factuur van mijn bestelling kwam niet veel later ook via e-mail. De volgende dag werd mijn bestelling om 11 uur in de ochtend geleverd. Ik ben zeer tevreden over de service van Plasma Discounter, heb nog nooit eerder meegemaakt dat een bestelling zo snel al bij mij was! Ik zal deze website zeker aanraden bij mijn familie en vrienden!

Goede service en uitstekende informatie verstrekking!

Na op de website van de Plasma Discounter een tv gezien te hebben zijn wij even langsgeweest in de showroom van de Plasma Discounter. Hier konden wij de verschillende tv's rustig bekijken en werdenn al onze vragen beantwoord, daarnaast werden wij voorzien van nuttig advies. Vervolgens konden wij de tv direct meenemen en werd deze netjes naar onze auto gebracht. Uitstekende service!

Formidale aankoop

Hallo Kees.
Dit moet je echt weten.
Wij hebben een nieuwe T.V aangeschaft, een Sony KDL-47W805 echt super
en wat een snelle service gekocht bij Plasma Discounter.nl
Create2Fit Webshops B.V.Bronsstraat 10 te Naarden.
Doe ook je voordeel hier mee groetjes Willy.

Uitstekende service met mensen die weten wat ze verkopen.

Bij veel winkels krijg ik het idee dat de mensen niet begaan zijn met wat ze verkopen.
Bij Plasma Discounter had ik dit zeker niet.
Ik ging er heen voor een bepaalde Televisie maar ben door de goede service van de verkoper naar huis gegaan met een televisie die veel beter bij me past en in dezelfde prijsklasse zat.
Er werd echt interesse getoond naar wat voor wensen ik had bij een tv, en daar werd de tv op geselecteerd.
De verkoper kon mij in alle details uitleggen waarom ik voor deze tv zou moeten gaan.
Geen weet ik niet of dat zou ik even voor u moeten opzoeken.
De verkoper kon het mij allemaal zo vertellen.
Dit is wat ik verwacht van een winkel.
Personeel die weet wat ze verkopen en informatie kunnen geven over het product wat ze verkopen.
Echt top.

Plasma Discounter counters as the best

Na een kleine aarzeling mijnerzijds heeft Plasma Discounter absoluut bevestigd wat zij schrijven op hun side!

Coronel doet het well!!

in een woord geweldig

Wij hebben het hele weekend geen tv aangehad alleen maar met deze geweldige soundbar naar muziek geluisterd.

Alles goed, netjes en prettig verlopen

We hebben een LED tv gekocht, goede service, klantvriendelijk, snelle regeling. Handig en fijn dat factuur direct naar mail wordt gestuurd en het systeem aangeeft dat collega de tv naar klanten brengt. Al met al: top!

top bedrijf

Je wordt goed geholpen bij het maken van je keuze. De verkopers pushen je niet om een speciaal merk aan te schaffen.

Is Plasma Discounter your company?

Claim this company Learn more

Is this your company?

Claim this company

www.plasma-discounter.nl Details

Nederlands grootste LCD TV specialist - Goedkope Samsung en LG Plasma Televisie's, Sony Bravia, Philips en Panasonic flatscreen. Alle nieuwe Philips Full HD modellen. HD Ready.

Visit Plasma Discounter