Platan reviews

Platan reviews

3.5

Hold dig fra Thorsøe Foto & Video

Personalet er surt og ubehøvlet. Der er ingen kundeservice eller fleksibilitet. Deres pakkeshop har ringere service end Post Danmark (!), så hold dig væk.

FUSK! Det er kun navnet det lever videre.

Platan Foto FINDES IKKE MERE! Det er kun navnet der lever videre på websitet. Butikken er lukket og der henvises til Thorsøe Foto.

Så dem der havde tillid til Platan Foto, skal finde andre steder at handle, for det er forsvundet.

Og meget kritisabelt at navnet lever videre og dækker over noget helt, helt andet.

God atmosfære og konkurrencedygtige priser.

Altid venlige servicemindede medarbejdere og priser der matcher de billigste her i DK. Har købt det meste af mit Canon udstyr hos dem og har intet negativt at sige. Kun lutter positive erfaringer.

Og lige en rettelse - de er ikke tvangsopløst. :rolleyes:
De er, som en del andre fotobutikker også er, blevet en del af en "gruppe" fotobutikker - der er blevet overtaget af nogle pengestærke personerv !

De lever da ihf. endnu og findes stadig på Vesterbrogade - hvor jeg af og til kigger inden for.

Et spørgsmål om tillid...

Da virksomheden "Platan Foto ApS" el. www.platan.dk, tilsyneladende er blevet tvangsopløst, virker det efter min mening mere end almindeligt suspekt at der stadig drives forretning herfra. Derfor mener jeg ikke, at man som forbruger bør have tillid til dette firma.

Disse Oplysninger er taget fra Det Centrale Virksomhedsregister: www.cvr.dk

jeg har handlet her før uden problemer, men så denne gang lover de noget kan ikke holde det. Lover så noget andet som de heller ikke kan holde, så det er noget la la

Rigtig fantastik service

Is Platan your company?

Platan Details

Vi har solgt fotoudstyr i mere end 40 år til hele Danmark. Vi har fokuseret på at have de bedste priser og største udvalg både i vores butik på Frederiksberg og her på Internettet.

Visit Platan