Playstation reviews

Playstation reviews

Very low
2.9

Sony Entertainment Network - trukket 189kr, for noget jeg ikke har købt

Jeg så til min forbavselse at SONY har trukket penge for EA sport sæsonpas, hvilket undre mig meget, da det for næsten 1 år siden blev afmeldt.
Det er åbenbart blevet genaktiveret. Siden har jeg fået en PS4 men det burde ikke jo ikke genaktivere mine tidligere køb.
Jeg fik en mail fra Nordisk Film - hvor jeg bare fik besked at jeg skulle skifte password til SEN, hvis jeg havde mistanke om at nogen har brugt min konto.
Virkelig ringe service, næsten et hvert andet firma ville have samlet ordentlig op på sådan en henvendelse, eller i hvert fald et firma med respekt for sig selv.
Laveste service niveau jeg nogensinde har stiftet bekendtskab med. Og så er de sgu frække nok til at tage 2,5kr pr. min. i tlf. tid.

hotline

Jeg har købt en PS4 da den kom frem men har haft mange problemer med den, og har brugt masser af tid og penge på deres hotline 90137013, som oveni købet koste over 2 kr. i minuttet. Jeg ved at der er mange der har problemer med at komme ind på PSN som man skal bruge til at lave næsten alt på den nye PS4.. De siger altid at det er internet udbyderens fejl når man ikke kan komme på, men mit internet fungerer fint, så det må sku være PSN (playstation Network) der er fejl med.. Jeg kunne komme med flere dårlige historier men nøjes med dagens oplevelser idag. d. 3 Marts 2014. Jeg ringede til dem lige da de åbner og siger jeg er nr. 1 i køen, og da ham der sidder foran mig i tlf. køen sandsynligvis opgiver så kommer jeg igennem og den siger en alm. lyd som om at jeg ringer op til alle andre.. Jeg venter 10 min. hvor der er en tlf. som ringer hos Sony men ingen gider tage den. (Håber ikke i tlf. at jeg betaler 2 kr. i minuttet for det men det er jeg bange for at jeg gør). Har så nu prøvet yderligere 10-15 gange de næste par timer, hvor der nu bare kommer en lang hylelyd på 10 sek. hvorefter man bliver smidt af hver gang.. Er så træt af at sidde og vente på at komme igennem, da de spilder min tid og penge, og måske man skulle spare alle de penge jeg har brugt på deres hotline til at købe en ny X-BOX for det vil jeg snart have råd til.. Har været trofast og storforbruger af Playstation lige siden den første kom frem og brugt en mindre formue på deres produkter, men min tålmdighed er ved at løbe op nu, da det er eneste support mulighed for at få løst akutte problemer så strander jeg lige som så mange andre jeg har læst om på diverse forummer her med en PS4 som ikke kan bruges til en skid. og man kan ikke få kvalificeret hjælp nogle steder. GRRRRRRRR en meget utilfreds og snart forhenværende PS4 bruger. Et godt råd: der står massere af danskere klar til at bruge en mindre formue på PS4 apparater og spil, og der er brug for hjælp og en hotline med 3-5 kompetente medarbejde der kan løse folks problemer. Der er masser af problemer med den nye PS4 og PSN å få nu ansat nogle folk og få den hotline op at køre. Så I kan tjene flere penge på os både over jeres hotline som koster 2 kr. i minuttet men også med at købe produkter til jeres maskine. Jeg har selv allerede brugt 8000 kr. på min PS4 men gider da ikke blive ved med at købe spil til PS4 som ikke virker pga. af den ene eller anden fejl besked fra jer.. Så få styr på jeres Hotline og så skal I nok komme til at få en god forretning i DK.

Det er mit problem, at deres produkt ikke virker (?)

Som ny ejer af en regionsfri PS4 har jeg købt udvidelsen "Premium" til Battelefield 4 (spillet er købt i USA) i onlinebutikken på min PS4.

Jeg kunne uden problemer købe udvidelsen, men maskinen ville ikke installere den. Derfor sendte jeg en mail, ringede til deres support (som de tager 2,5 kr. for i minuttet) og jeg skrev om mit problem på deres Facebook side.

Efter at have rykket dem flere gange (ved at ringe til deres reception hos Nordisk Film), fik jeg svar 2 uger efter.

At jeg køber et spil i en anden region (maskinen sælges som værende regionsfri) gør, at udvidelsen ikke kan bruges til mit spil. (?) Deres system kan registrere, at spillet er købt i USA og derfor kan den danske udvidelsespakke ikke bruges, så...

Deres system kan altså registrere, hvor spillet kommer fra, men det lader mig alligevel købe udvidelsen. Her står jeg så med et produkt, jeg ikke kan bruge. Nordisk Film (Playstation DK) nægter at betale pengene tilbage, de har ikke en løsning på, hvordan jeg kan installere og bruge udvidelsen (uden at købe spillet igen her i landet) og de mener, at det er mit problem, at jeg ikke selv kan regne ud, at når en maskine er regionsfri, så betyder det bare, at maskinen og spillene er regionsfri, men at det indhold jeg kan downloade i Danmark, kun kan bruges, hvis jeg har købt spillet i Danmark.

Nej! Det stod der ikke noget om, da jeg købte udvidelsen..!

Utrolig inkompetente medarbejdere.

Playstation DK har 2 medarbejdere til at sidde og supportere deres kunder.
Det er to teenage pige, der ingen forstand har på hverken Playstation eller kundeservice.
Oveni dette er det et 90 nummer man skal ringe til for 2,5 kr. i minuttet.

Amatør virksomhed!

Jeg har altid været glad for playstation, men det syn har jeg da fået ændret nu!
For et par måneder siden havde jeg en hacker fra rusland inde på mit acc. Jeg skrev til Sony og fik min kode tilbage. Der var så lavet nogle køb for 2500 og jeg skrev til sony for at få annulleret købene. Det kunne åbenbart ikke lade sig gøre og jeg måtte få banken til at trække pengene tilbage.

Nu har de så banned min consol. Det er jo dybt godnat når man har givet så mange penge for en maskine.

Har sagt til sony de bare kan fjerne mine rettigheder til de spil han har købt, men det kan åbenbart ikke lade sig gøre.

min meddelse er bleven slettet!

min anmeldelse er bleven slettet!
sikke nogle tabere. de stjæler først 115kr fra mig. og så stjæler de 500kr, efter jeg er ikke ønskede at være plus medlem. jeg har ringede og mailede til dem. men de vil have de 500kr. lad være med at tilmelde jer.

Bundefangeri

Da jeg en dag, sidst i 2012, tænder min playstation, ser jeg der er kommet en viaplay app. og da jeg undersøger det nærmere, får jeg at vide at hvis jeg opretter en viaplay konto (gratis - ikke købsbetinget) vil jeg modtage playstation+ gratis i 30 dage. og tænker fint nok, og modtog en kode, som jeg intastede i playstation store, og vupti playstation+ i 30 dage, fint nok.. det udnyttede jeg selvfølgelig til at hente ting på playstaion store gratis. (demoer osv) og købe andre ting med rabat.

Så finder jeg ud af at playstation network har trukket 115 kr fra min konto efter de 30 dage, (køb af playstation + i 3 mdr.) det har jeg aldrig gået med til, at de bare kan "fortsætte" mit "abonnement" uden at jeg skal give samtykke til det.

Det jeg "købte" var ikke et abonnement, men playstation + i 30 dage.. (gratis - som tak for jeg oprette en viaplay konto (som jeg iøvrig ikke har nogen indtensioner om at bruge) )

Læser på deres hjemmeside. http://dk.playstation.com (som er nordisk film)

at de ikke give refunderinger. Nu har jeg tænkt mig at ringe ind til deres hotline kl 10 hvor den åbner og brokke mig. (som i øvrigt er et betalingsnummer ) så jeg skal betale penge for at brokke mig til dem.

Fusk og besværligt.

Jeg har siden Playstation bare hed Playstation - så 2 og nu 3 ALTID! været en glad dreng for denne box.

Så har jeg været inde og købe adgang til Playstation Plus for tre måneder....

Det fremgår, at man får spil for x antal kroner, når man tegner for hhv. 3 mdr. og et år - Det er vist hvad man kan kalde en sandhed med modifikationer - Du LEJER! dine spil, så hvis du forventer at du får f.eks. for kr. 1.800,00 spil og sager, når du tegner et års abonnement for kr. 400,00 eller deromkring- så udløber de spil du har downloadet samtidig med dit abonnement... Det står ganske vist et stykke ned i teksten, når du godkender, men jeg føler mig nu snydt alligevel. Jeg havde den klare forventning, at det var til evig arv og eje.

Dette er hvad de skriver på deres hjemmeside:

Tilmeld dig PlayStation Plus, og få endnu mere ud af din PlayStation 3 med en lang række avancerede og eksklusive elementer, herunder spil og indhold til en værdi af 1800 DKK* om året, PSN-funktioner kun for medlemmer og meget mere.
Følg den trinvise vejledning, og abonner på PlayStation Plus nu.

Spil: Nyd masser af PlayStation Network-spil, minis og PS one-klassikere samt førsteklasses avatarer og dynamiske temaer, alt sammen til en værdi af mindst 1800 DKK om året. Du får også eksklusive PlayStation Store-rabatter og tidlig adgang til demoer og beta-prøveversioner. Indholdet opdateres hver måned på PlayStation Store, så der er altid noget nyt til dig.
Prøv de komplette spil: Prøv før du køber med én times prøveversioner af udvalgte PlayStation Network-titler og Blu-ray Disc-udgivelser.
Automatisk download: Modtag de nyeste PS3-systemsoftwareopdateringer, alle dine spilopdateringer og spildemoer oveni uden at skulle røre en finger.
*Anslået værdi baseret på vejledende udsalgspris eksklusiv rabatter beregnet på basis af vekselkurser for maj 2010. Den faktiske værdi kan variere. Adgangen til noget indhold, herunder indhold med rabat, ophører ved abonnementsperiodens udløb.

ALLE de spil jeg havde downloadet udløb ved abonnementsperiodens udløb (og det var altså kun tre.... ikke specielt gode spil). Resten er en avatar til Little Big Planet og diverse demoer - jo, jeg føler mig snydt.

Til gengæld vil jeg godt bede folk, der læser denne anmeldelse, at prøve at komme i kontakt med Playstation. Jeg har nu ledt på hjemmesider, googlet etc. uden at finde en kontakt at ringe til, skrive til og lign..

I dare you.....

elendigelort

værd gang jeg skal spille et par af mine dyre spil skriver den at jeg skal have en bruger på ps3 network og det har jeg men den virker aldrig så jeg skal lave en ny 15 gange om ugen og det er sku for dårligt når vi giver så sindsygt meget for spillene så SONY let røven og få det fixet

Købte PSP Go men fik ingen 10 spil inden 30 dage

Jeg købte 2 PSP Go til mine piger. Der var lovet koder til 10 gratis spil. Og man ville modtage disse koder inden 30 dage. Men har intet fået endnu efter 32 dage. Har skrevet til support og ringet men ingen repons.

Is Playstation your company?

Playstation Details

None