Plaza Ure & Smykker A/S reviews

Plaza Ure & Smykker A/S reviews

3.3

Fantastisk betjening!

Var i Plaza Slagelse for at købe en ring, jeg mødte en glad og smilende sælger som efterfølgende leverede en sublim og helt igennem seriøs service/rådgivning. Det er absolut ikke sidste gang jeg kommer der :-)

Laveste kunderservice nogensinde.

Det startede da jeg bestilte et rem til et Calvin Klein ur. Det er et rem jeg tidligere har købt i samme butik til kr. 200. Den 1. marts 2014, bestiller jeg dette rem i butikken og betaler kr. 200, og får at vide at jeg vil modtage en sms ved levering. Jeg betaler og siger pænt tak.

Den sms dukker aldrig op hvorfor jeg skriver en mail ca. tre uger senere og får at vide at den var kommet. Den 21. marts 2014 står jeg inde i butikken og afhenter det rem, og får lige pludselig at vide at jeg udover de kr.200 skal betale kr. 250 yderligere, dvs. kr. 450 i alt. Jeg fortæller ekspedienten at det ikke kan passe for det fik jeg ikke at vide den 1. marts, og de kan ikke forlange en ny pris på stedet. Dette resulterer i alt de ringer til den medarbejder der betjenede mig 1. marts og hun fortæller dem at hun IKKE oplyse mig om HELE prisen for remmet, da hun selv ikke var klar over hvad remmet kostede, men at jeg kun har betalt et depositum.
Dette nægter jeg, og fortæller at det er ikke første gang at jeg betaler for at genbestille det rem og jeg har tidligere betalt kr. 200,- endvidere er det kun fair overfor forbrugeren at prisen oplyses når varen købes, og så er det altså uprofessionel at en ekspedient i butikken ikke selv kender prisen.

Det bliver en større diskussion i butikken, hvor én ekspedient, ved ikke om hun er "chef", talte utrolig nedladende til mig og meget respektløs. At "så må jeg have gjort et godt handel dengang jeg KUN betalte kr. 200", og "jeg skal ikke tro at jeg kan få en vare til en mindre pris" og "prøv og hør her".

Måden der blev talt på har jeg ALDRIG været udsat for i en butik. Det er simpelthen under al kritik at den kvinde var så uprofessionel og virkede inkompetent omkring service og behandling af kunder. Endvidere var hendes tone høj og nedladende - og tydeligt var det at se at hun var oppe i det røde felt med det ansigtudtryk hun gav mig, som jeg på trods af alt tog med et smil da jeg gik derfra.

En kunde, som mig i dette tilfælde, skal anerkendes, og fejlen hos den første ekspedient skal anerkendes og derefter skal der ydes en service og som det midste en undskyldning.

Jeg vil aldrig, aldrig gå ind i en Plaza butik, alene pga. denne dårlige oplevelse. Det endte med at jeg fik krediteret mine kr. 200, og gik derfra, hvor jeg fortalte dem at jeg vil gå videre med denne oplevelse.

Værste behandling og service jeg har oplevet!

Jeg havde fået et armbånd i gave fra Plaza i Hillerød, hvor jeg fik af vide at jeg uden problemer kunne komme tilbage og få det i en anden størrelse hvis det ikke passede. Da jeg så skal ned og få det byttet til en anden størrelse, får jeg af vide at de slet ikke har det på lager og ikke ved hvornår de får det igen. Jeg bestiller det så og efter en uge får jeg et HELT andet armbånd end det jeg havde afleveret. Nu er der gået 5 uger og jeg har stadig intet armbånd modtaget. Jeg går så derned for at få mine penge tilbage, hvor hende der betjener mig prøver at bilde mig ind at jeg ikke kan få pengene tilbage (på trods af jeg har både bon og armbånd med). Derudover beskylder hun mig for at lyve og snakker til mig på den mest ubehøvlede måde.
Det er sidste gang jeg handler i Plaza! Jeg vil ikke anbefale nogen at handle der, eftersom de behandler kunderne på den mest uprofessionelle måde og er helt utrolig nedladende.

Servicen er ikke god

Jeg kunne godt tænke mig at se mere glæde og service før jeg køber noget hos jer igen. Jeg føler desværre ikke det har været en god oplevelse de gange jeg har været i jeres butikker.

Dårlig service

Jeg var inde i Plaza Vestsjællandscentret Slagelse, d. 27/12-13 med en Sif Jakobs ring som havde fået et let tryk og mistet to sten. Ringen var købt i starten af november 2013 og fik den i gave 18/11-13. Så den var kun næsten to måneder gammel. Ringen koster 700 kr.
Jeg snakkede med en ekspedient dernede og hun virkede ikke særlig forståelig og siger at nogen ringe er meget bløde i det. Men så bløde at de kan bukkes så let, den dag det sker har jeg netop siddet stille på en stol hele dagen til frokost. Hvilket jeg også forklarede. Men hun siger at hun vil "sende" den til Sif til bedømmelse og det var også fint, jeg venter i ca. 1 måned og får beskeden om at der kunne ikke gøres noget, det var selvforskyldt, hvilket jeg intet forstod noget af, havde netop ikke mishandlet min ring og er en der passer meget på mine ting. Hvilket jeg også forklarede den dag jeg var der.
Spurgte hvad Sif havde sagt og ekspedienten sagde bare at de havde sagt at det var selvforskyldt og ingen dybere forklaring eller forståelse fra Plaza's side af at jeg var ret ked af at jeg nu stod med en (ret dyr) ring jeg ikke kunne bruge til noget og hun ville ikke hjælpe mig yderligere, evt. ringe til Sif igen, komme med en pris på hvad det kunne koste at få lavet den hos dem, Ingenting!
Det eneste hun kunne gøre var at rette ringen ud igen, men den var jo stadig skadet og manglede to sten. Hvilket jeg ikke mener er selvforskyldt!

Men jeg tog sagen i egen hånd og kontaktede et andet sted i byen og spurgte dem hvad de ville gøre og om de kunne hjælpe mig, selvom at ringen IKKE var købt hos dem, men hos Plaza.
De ringede til Sif først og Sif sagde at det kunne de ikke forstå at ringen var blevet afvist og den blev sendt afsted igen. Hvor jeg så tænker om Plaza overhovedet har sendt min ring til Sif i første omgang!?!
Jeg ventede ca. 2 uger og hentede i går en hel ny ring, som Sif havde sendt.
Der blev jeg rigtig glad, ikke mindst for en ny ring, men også for en rigtig god service fra det andet sted og vil fremover kommer der.

Havde Plaza hjulpet mig og forstået min situation og kæmpet min sag, så havde jeg også kommet hos Plaza igen, men gør jeg ikke, efter den oplevelse.

Hilsen Sabine, Slagelse.

"Trygt og sikkert" - not so much

Jeg havde fået et gavekort til Plaza, Frb. Centret - men da det skulle bruges til en gravering af en ting som vi alligevel ikke skulle have, fik jeg kvitteringen af gavegiveren så jeg kunne få pengene retur i stedet.

På selv gavekortet er der trykt: "Det er trygt og sikkert at handle hos Plaza. For du har altid minimum 14 dage til at bytte gaven - eller få pengene retur".

På trods af både den tekst og at jeg havde kvitteringen med ville de ikke lade mig returnere gavekortet - de kunne ikke forklare hvorfor de ikke ville overholde det de selv lover på gavekortet. "Det kan bare ikke lade sig gøre", jeg: "Men det står der jo på det.", dem: "jamen, det kan det bare ikke".

Så nu har jeg et gavekort jeg kan smide i skraldespanden, for jeg kunne da ALDRIG finde på at købe noget ved denne kæde når de har så løst et forhold til deres egne løfter og så dårlig kundeservice.

Mvh Rasmus Nielsen.

Beskyldt for at have lavet skaderne selv

Min dejlige kæreste har købt et virkelig lækkert ur til mig, men selve uret passer ikke til mig, så jeg vil jo naturligvis godt have det byttet. Så da vi først går til Frb. Centeret får vi at vide de ikke vil modtage uret fordi der er ridser i det og at det har de i alt fald ikke gjort, samt de siger de viste det til min kæreste ved købet og det skulle være ok. Jeg bliver helt målløs da de så begynder at beskylde mig og sige, det er jo påstand mod påstand, men at deres påstand er den rigtige! Uret har stået i en æske 5 dage før vi har tid til i fællesskab at retunerer det og været ude af sin æske en gang og det var i forbindelse med at jeg åbnede den som gave!! Jeg står nu og er bundefanget fordi de ikke vil tage uret retur, jeg er mellem linierne blevet kaldt for løgner og deres service var så grov og måden man blev talt ned på så utrolig, jeg har aldrig oplevet noget lignende! Jeg HÅBER folk vil læse det her og jeg vil nu benytte mit netværk til at sprede budskabet om hvor utrolig grove Plaza butikskæderne er via facebook, for det finder jeg mig simpelthen ikke i.

Plaza Frederiksberg Centeret - Dårlig Service

Jeg var inde for at skulle skifte batteriet på mit Skagen ur som var 1 år gammelt. Pigerne i butikken skifter med det samme batteriet og siger jeg må komme tilbage hvis der er yderligere problemer. Der går under 2 uger da mit ur igen begynder at gå i stå og jeg igen drager til Frederiksberg Centeret for at få dem til at kigge på uret. De sender herefter mit ur til Skagen smykker fordi de tænker der er noget galt med urværket - det sker! De siger at der vil gå en 2-3 uger også burde jeg kunne hente uret igen. Efter 3 uger ringer jeg til butikken og spørger om der er noget nyt mht. uret, pigen i telefonen lover hun vil finde ud af noget og ringe tilbage med svar. Da der er gået 2 dage og jeg intet har hørt ringer jeg igen til dem, de fortæller mig at de vil ringe til Skagen og hører hvor langt de er hvorefter de vil kontakte mig senere samme dag. Dagen efter ringer jeg IGEN til dem hvor de fortæller mig, at Skagen har sendt uret retur til mig og at uret åbenbart er gået tabt i posten, men at de er igang med at efterlyse uret ved Post Danmark. Dagen efter ringer de og siger at jeg må komme ned i butikken og få et nyr ur, jeg fortæller i butikken jeg bare gerne vil have det SAMME ur og det er der ingen problemer ved. Næste dag tager jeg ned i butikken blot for at få af vide at uret er udgået og at de ikke sælger det mere, så kan de efterspørge om der er nogen andre forretninger som ligger inde med det (hvorfor fortalte de det ikke bare i telefonen!!!!). Efter nogle dage ringer jeg IGEN for at høre om de har fået svar fra de andre butikker og hun fortæller der ikke er nogen som ligger inde med det. Jeg tager derfor ned i butikken for at skulle kigge på et andet ur, men der er ikke nogen af urene som jeg er interesseret i hvorfor jeg beder om at få mine penge retur. Pigen der hjælper mig fortæller så en lang smøre om, at de jo ikke bare kan give penge tilbage for uret er jeg lidt gammel (1 år og 4 måneder) og at de jo mister omsætning på det, men at hun i dette tilfælde kan gøre en undtagelse, hvorefter jeg får mine penge retur.
Jeg synes det er frækt at hun står og snakker ned til mig til trods for at det er DEM der har mistet mit ur. Jeg handler aldrig mere i Plaza, jeg synes de giver virkelig dårlig service og tager ikke engang et ansvar når det er dem der dummer sig.

afsindigt RINGE!

Kære Plaza i Herning centret. Næste gang i ikke gider at hjælpe mig og gerne vil have jeg skal gå igen så syntes jeg bare i skulle sige det !

Jeg kommer ind i butikken for at spørge om et Seiko ur jeg for nyligt købte på nettet var ægte, og den kvindelig ekspedient vidste ingenting, så hun spurgte en af sine kollegaer som stod ved siden af, og han var " ikke helt så sikker ", Jeg ville gerne have spurgt til hvorfor han mente dette, og om han ikke kunne kigge lidt mere og bedre på den så han var sikker. Men den kvindelige ekspedient snakkede konstant i munden på mig, og gik konstant tættere på mig hvorved jeg var nød til at træde et par skridt bagud som om hun gerne ville have at jeg skulle gå helt ud af butikken! Jeg havde været i 2 andre butikker hvor de sagde at uret var ægte, og da jeg nævnte dette for min latterlige ekspedient sagde hun " jamen så må det vel være ægte nok". På trods af at gutten ved siden af lige havde sagt han var i tvivl? og betyder det så at hun ikke gider når der allerede er 2 andre der gad?

Jeg spurgte også til nogle reserve dele til uret og priser på en reparation, men igen vidste hun ingenting, og sagde at det først var noget de kunne finde ud af i morgen. Jeg havde været inde i to andre butikker og spørge om de samme ting, de skrev en SMS da de havde fået priser på hvor meget delene og en reperation ville koste. Men hos Plaza ville de ikke sende nogen SMS. Møg hamrende dårligt når jeg var cyklet hele vejen ud til butikken som er rimligt langt. Derudover gik manden som hun havde spurgt tidligere mht. urets ægthed lige forbi os, uden så meget som at skænke den tanke at kigge lidt bedre på sagen eller spørge til det.

Jeg er virkelig rystet over den elendig service jeg fik hos Plaza i Herning centret, og det er sørme godt at der er 2 andre butikker i byen som jeg kunne spørge hvor jeg følte mig velkommen og hvor de rent faktisk kunne sige med sikkerhed at uret var ægte og var interesseret i at hjælpe mig. Her går jeg ALDRIG ind igen!!!

Plaza, Slagelse - ABSOLUT et besøg værd

Kan varmt anbefale et besøg til Plaza, Slagelse.

I forbindelse med vores bryllup d. 20. juli 2013 skulle vi finde de perfekte vielsesringe og besøgte derfor butikken i håb om at "RINGENE" skulle være der... I forvejen laver altid lidt "Research-arbejde" på de butikker vi skal bruge en del penge i da det betyder meget for den samlede oplevelse for os at personalet er smilende og serviceminded og at vi føler os velkommende... I de her tilfælde har vi sjældent oplevet team ansatte være så smilende uden at det virkede falsk og vi følte os virkelig velkommende lige fra vi trådte ind i butikken.

Vi fandt hurtigt "RINGENE" og resten at bestillingen, modtagelsen, osv. var absolut som det skulle være. Jeg valgte desuden at købe min kones morgengave i butikken hvilket jeg absolut heller ikke har fortrudt

Tak for en fantastik oplevelse.... Plaza, Slagelse

Brian Christiansen

Hold jer væk!!!!

Min mand gik mandag d.1/7 ned med sit ur i Plaza Frederiksberg Centret for at få skiftet batteri. Henter det så dagen efter.Opdager først da han er gået ud af døren i butikken, at der er noget helt galt med uret. En ring inde i uret ligger og rasler rundt. Og uret er ikke stillet. Min mand går så tilbage til butikken. Og aldrig er min mand blevet behandlet så frækt og uforskammet... Nårr ja, de havde jo godt set, at der lå en ring inde i uret. Men batteriet var skam skiftet??? Men, hvis de skulle lave det kostede det lige 100kr. Skal lige siges, at da min mand gik ind med uret, var der IKKE!!!!! Noget galt med uret, skulle kun have nyt batteri i. Gik så ned i går, for at hente uret.. Hold da op!! Da de giver ham uret, har de godt nok sat ringen fast igen, men har nu ødelagt viserne, der bare kører rundt og rundt.. Min mand, der ellers er en rolig person, bliver lidt vred, da trunten så siger: Det kan de ikke gøre noget ved, det er en fejl fra fabrikationen, og hvis mind mand ikke troede på hendes kompetence kunne de sende uret til en uvildig urmager.. Vi lader lige den stå........ En anden trunte, der står ved siden af hende hvisker så stille til hende: jammen så skal kunden vel ikke betale... Nej siger min mand så, ellers tak men jeg vil ikke have det sendt nogen steder hen og jeg vil ikke betale for at I har ødelagt mit ur..Der stod to andre kunder bag ved min mand, som oplevede, hvordan trunten talte ned og hånede min mand, og da han gik ud af biksen råbte hun frækt: ha en rigtig god dag og vinkede, hun manglede kun fu.. fingeren. Så min mand står nu med et ødelagt ur, der kun skulle have skiftet batteri, men valgte den forkerte butik til det.. Tænk lige over denne og andres historier her, før I begiver jer ind i Plaza..

Dårlig service

Jeg var nede i Frederiksberg centeret for at foretage en bestilling i starten af april på en forlovelsesring til min kæreste. Da jeg fik at vide at der ville gå 14 dage med at få den leveret hjem, fair nok da mine planer om mit frieri først skulle ske i starten af maj.
Vi aftalte at butikken ville kontakte mig når ringen var kommet hjem, men da der var gået 16 dage fra bestillingen, havde jeg stadig ikke hørt noget, og besluttede mig for at ringe til dem for at høre om de havde fået noget hjem. De havde ikke en nøjagtig status på ringen da jeg ringede, men butikken lovede at ringe dagen efter med helt nøjagtigt hvad status var. Da jeg så blev kontaktet dagen efter fik jeg af vide at den ikke var kommet hjem endnu, men at de ville rykke for den (skulle komme fra Norge) jeg sagde til dem at de gerne måtte gøre det som en haster da ugen efter i weekenden havde jeg planlagt mit frieri med blandt anden en rejse til BERLIN med overnatning på hotel med følgende overraskelser osv.
Midt i ugen kontakter butikken mig så med at de har fået ringen hjem, men det viser sig at ringen ikke er som jeg har bestilt. Jeg havde bestilt den i str 52 og i guld. Og ringen var kommet hjem i to nummer for stor samt hvidguld.
Nu begyndte jeg at blive nervøs da rent tidsmæssigt med det jeg havde planlagt pludseligt var i farer.
De lovede mig at de ville gøre alt for at få den hjem hurtigst muligt, igen gjorde jeg dem opmærksom på at jeg skulle bruge den til weekenden. ( det var onsdag jeg snakkede med butikken ) men bestyrerinden (Louise ) ringer så tilbage torsdag for at fortælle mig at hun først kan have den tirsdag i næste uge da hun skal til møde med leverandøren som der kan tage ringen med til hende. Ja man havde lyst til at sprænge i luften men bevarede fatningen til trods.
Da jeg så kom ned i butikken efter en mislykket weekenden hvor jeg har spildt en massen penge samt en overraskelse som jo ikke længere var muligt. Ville jeg jo mene at det måtte være på sin plads at butikken ville yde en eller form for kompensation for min lange ventetid samt planer som jeg jo havde gjort opmærksom på.
Det afviste butikkens leder (Louise) blankt.... Og der knækket filmen sku for mig.

Hvis det er service en butik skal leve af, så synes jeg at det er en forkert taktik at benytte sig af. Jeg har selv stået i butik i 12 år, og ved hvor meget god service har af betydning for en butiks omdømme og hvis ikke overlevelse.
Jeg ved udemærket godt at butikken er afhængig af hvad,hvornår og hvorledes en leverandør levererer en bestilt varer. Men jeg som kunde skal jo ikke ende som en taberen i sådan en sag hvor butikken lover en varer inde for et tidsrum, og jeg så ender med at vente næsten dobbelt så lang tid på varen. Jeg havde nok været lidt mere overbærende hvis bestilling ikke havde været noget så vigtigt som en forlovelsesring .

Og det er netop sådan noget her, der får mig til at sprede budskabet om at man ikke skal handle i Plaza i Frederiksberg Centeret. Det er ihvertfald sidste gang jeg køber noget derfra.

Undskyld det sure opstød.

Thomas

Sendt fra min iPad
Elsebeth found this review useful
Plaza Ure & Smykker A/S

Reply from Plaza Ure & Smykker A/S

Kære Thomas

Tak for din anmeldelse.

Da vi, som du skriver netop lever af kundeservice ser vi med alvor på din historie.

Den pågældende leverandør har vi netop haft til et møde hvor vi ønsker at forbedre deres performance overfor os, da vi det sidste stykke tid har haft episoder hvor vi har måtte skuffe nogle kunder.

Det samme gælder din historie, som i hovedtræk bekræftes af vores butikschef Louise. Desværre kan vi ikke yde kompensation for din oplevelse i butikken og er naturligvis hermed også ærgerlig over din samlede oplevelse af Plaza Ure & Smykker.

Vi vil dog fremadrettet, indtil den pågældende leverandør er mere pålidelig, tage vores forbehold i leveringstiden overfor vores kunder.

Plaza Glostrup centret - Fuldstændig uacceptabelt lav service!

jeg købte i julen 2012 en ring til min kæreste. Da jeg købte den vidste jeg godt at ringen var for stor til hende, men den kære ekspedient i Plaza Glostrup centret forsikrede mig om at hun blot kunne komme ned med ringen til dem for at bestille en ny i den rigtige størrelse, hun mente at det ikke burde tage mere end 2-3 uger.

Så vi gik godtroende ned til Plaza i glostrup for at bestille en ny størrelse ring. Da vi efter 4 uger stadig intet har hørt ringer vi til butikken for at høre hvad status er på ringen. Telefonen blev aldrig taget ud af de 5 dage i træk vi forsøgte at ringe (adskillige gange pr. dag). Da vi så tropper op i butikken i 5. uge, bliver vi mødt med beskeden om at ringen slet ikke er blevet bestilt endnu, men de kunne se at ringen var i restordre hos firmaet hvor de skulle bestille den fra. Vi kunne derfor først få ringen i starten af april (??måske?? tænkte vi). Vi beslutter os for at finde en ny ring på ekspedientens opfordring, hvor vi leverer vores ønkse, det skal være noget i samme stil (forgyldt sølv ring med en enkelt sten). Gudhjælpemig om ekspedienten ikke viser os selv samme ring som den vi havde bestilt første gang!! Come on...
Herefter siger nå ja okay, hun kunne godt se at det var den samme, "men vi har også nogle ringe herovre" - hvorefter hun viser os sølvringe uden sten eller forgyldning (det vil jeg trods alt ikke se som samme stil)

Det ender med at vi finde en ny ring på en hjemmeside hun viser os på hendes computer. Vi siger at den vil vi meget gerne bestille hvorefter vi får besked om at det ikke burde tage mere end en uges tid fra denne leverandør. Da vi efter 2 uger ikke havde hørt noget fra plaza igen, troppede vi endnu en gang op i butikken hvor ekspedienten finder vores gamle ring i bestillings skuffen, og den nye ring er ENDNU ikke blevet bestilt. De beklager endnu engang og får bestilt ringen.

Vi har nu datoen 7. marts 2013 og vi har stadig intet hørt fra Plaza eller fået modtaget den nye ring endnu.
Hvis jeg nogensinde står og skal købe et betydningsfuldt smykke til min kæreste, ved jeg da med 100% sikkerhed at jeg ALDRIG nogensinde ville vælge Plaza i Glostrup centret eller andre Plaza filialer!. Tak for den absolut dårligste udøvede service jeg længe har været ude for.

Vi har flere gange købt og fået repareret ting i Plaze i Frederiksberg Centret. Hver gang har de været meget ivrige til at hjælpe. Jeg købte et ur og fik efterfølgende justeret remmen to gange uden yderligere regning. Da der var et problem med uret, sørgede de for at få det repareret og ringede mig op, da jeg kunne hente det igen. Igen uden regning. I modsætning til de fleste butikker prøver de ikke at krybe uden om garanti og reklamationsret, men prøver straks at løse problemet.
De er meget serviceorienterede og venlige.

Uhøflig, uforskammet og ingen service overhovedet

Aldrig har jeg oplevet så sindssyg dårlig service
Køb aldrig noget i Plaza ure og smykker i Lyngby Storcenter

Man kommer ind med et ur der ska laves i remmen og kommer ud med et fuldstændig defekt ur, hvor viserne er slået løse og de vil ikke påtage sig noget ansvar på det overhovedet..? De mener det er mig der er kommet ind med et defekt ur, og de på ingen måde kunne smadre det, de har heller ikke noteret hvilken stand jeg har afleveret mit ur i.

Jeg har aldrig oplevet noget lingende i hele mit liv. Man må da som det mindste forvente at de er proffessionelle der har styr på hvordan de skal lave en metal rem i mit dyre Police ur, uden at de maltraktere hele uret.
Servicen er ikke eksisterende og der bliver talt ned til en på en meget ubehagelig måde.
De mente hårdnakket at jeg var en svindler og havde prøvet at snyde dem angående uret. Man kommer jo ikke ned med et ur der er defekt og kun for lavet rammen, så ville man jo også få lavet de resterende fejl ved reparationen. En hver butik ville jo også notere hvis der var noget galt med standen på uret ved aflevering.

Jeg vil bare anbefale alle ikke at handle med Plaza ure og smykker i Lyngby Storcenter, de overholder slet ingen regler for god skik og god forretningsgang, eller prøver at sætte sig i deres kunders situationen.

Jeg overvejer at kontakte Kontant og forbrugerombudsmanden, da jeg mener de ikke følger lovgivningen.

Van(d)vittig urmager

Jeg er ganske enkelt målløs.
Har igennem 4 år været glad for mit Tissot ur og for nyligt løb det tør for strøm. Jeg suste ind til byen og fandt desværre ud af at forhandleren som uret er købt hos, var lukket.
Jeg gik uheldigvis ind til Plaza og spurgte om de kunne skifte batteriet og det kunne de godt. En time efter kunne jeg hente uret.
Alle tiders tænkte jeg og batteriet blev skiftet.

Da jeg købte uret fik jeg at vide at uret sagtens kunne holde til at tage på i bad, i svømmehallen og så videre. Og sådan har jeg brugt uret i 4 år, uden at der nogensinde har været problemer.

Men et par dage efter batteriskiftet trænger der under håndvask vand ind i uret og det dugger på indersiden.
Vi stod og skulle på ferie så jeg lader uret blive hjemme.
Da jeg kommer hjem er duggen forsvundet og jeg bruger det igen.
Under en fisketur nogle dage senere, bliver jeg så fanget af en hidsig regnbyge og bliver drivvård. Til min overraskelse ser jeg dagen efter at der igen er dug under glasset. Og herefter begynder det at miste tid og går ustabilt.
Æv tænker jeg og kører ind til en Tissot forhandler der anbefaler mig at henvende mig hvor batteriskiftet er foretaget.
Jeg tager så ned til Plaza Kolding for at forhøre mig hvad der kan gøres. Til min store forbløffelse bliver jeg nærmest bombarderet med kommentarer om at det ur aldrig har været vandtæt, og at jeg nærmest lyver for ham når jeg prøver at fortælle at jeg ofte har haft det på i bad. Han hiver sedler op for at vise mig at det ur ikke er vandtæt og dit og dat. Kommenterer nedladende på alt hvad jeg siger, hele tiden med paraderne oppe underforstået at det ihvertfald ikke er dem der har ødelagt mit ur.

Jeg prøver jeg prøver ihærdigt på at fortælle ham at noget er der galt hvis det nu ikke engang kan holde til en tur i regnvejr, men han er totalt afvisende overfor at det nogensinde har kunnet holde vand ude..
Så istedet for en stille og rolig snak om mulighederne for at gøre noget ved mit ur, ender det med en mindre skænderi og jeg må opgive at tale fornuft med manden.
Jeg forsøger så med en mail hvor jeg beklager at jeg også røg op i det røde felt og prøver at foreslå en mindelig løsning, hvortil han svarer lige så afvisende, og nedlandende over for mig og iøvrigt også lige får kommenteret den manglende kompetence hos den lokale Tissot forhandler.

Jeg har aldrig nogensinde oplevet en sådan behandlig og er overrasket over at de overhovedet kan drive forretning på den måde.
Skandale forretning...

urimelig og grov behandling

Aldrig har hverken jeg eller min mand oplevet så ubehagelig kunde service!!!!
Min mand skulle ha skiftet batteri i sit ur og vi gik sammen derned. Efter 30 mins. vente tid kigger vi til dem for at forhører os med urets fremgang - i hvad der har måtte være frustrationer, svarer hun os i en højlydt og ubehagelig tone. Hun begynder at tale ned til min mand, om min mand og om hans ur.
Min mand beder hende tale pænt og høfligt til ham da han gør det samme til hende. Istedet bliver hendes sprog kun endnu grimmere og mere højlydt, hun flipper urimeligt meget ud overfor min mand, og siger ting som; "Sådan et grimt og gammelt ur, havde du bare købt et af mine urer istedet så kunne jeg fikse dette i løbet af ingen tid! - du har ingen smag!!!" alt imens hun nu nærmeste også begynder at hamrer løs på uret!!!
Min mand panikker og hæver nu selv stemmen "STOP MED AT ØDELÆGGE MIT UR!!"
som response smider hun hvad der er resterne af uret i en pose og siger vi skal forlade butikken!!!
Vi går over til Boutique D'or hvor en mand kigger på uret og fikser det, samt indsætter nyt batteri i løbet af 10. min - iløbet af de 10 min. fortæller vi om vores chokerende oplevelse og hertil svarer en af medarbejdene og hun selv arbejde der indtil for et par måneder siden, men stoppede fordi hun blev behandlet så groft og ubehageligt af sin chef hver eneste dag, hvilket viste sig at være den samme kvinde som betjente os - hvordan kan CHEFEN tillade sig at te sig sådan?! Jeg er rystet!!
Hvis butikken kun er interesseret i penge og ikke en skid andet, så tag jeres "service". re parering og andet lign. væk som en valgmulighed!!! Jeg måløs!!!!

Uduelig service

Nu to gange - med flere års mellemrum har bestilt batteriskift i ur, og begge gange blev batteriet IKKE skiftet! Måtte reklamere begge gange, første gang var forklringen "at den var smuttet", anden gang blev uret "sendt til reparation" " vi lover at ringe" men ingen ringede og efter fem uger og et par telefonopklad "var uret klar" - dog stadig uden udskiftet batteri. 200 kroner(!) spildt! Jeg giver op nu og kommer selvfølgelig ikke der igen.

Åndsfraværende service

Jeg har nu prøvet at handle i tre forskellige Plaza butikker i Hovedstadsområdet og ét er, at personalet altid virker opgivende og småsure, noget andet er at de ikke på nogen måde virker interesserede i at sælge deres varer eller kan finde ud af at skifte batteri på et dameur uden at ridse bagpladen til ukendelighed!

Jeg er helt klart færdig med at handle der; jeg skulle mene at man, som betalende kunde, burde kunne forvente et minimum af kundeservice eller dog i det mindste et smil!

Dårlig service

Jeg fik et skagen ur i julegave som jeg egentlig er ret glad for, men allerede efter ca 10 mdr. går læderremmen i stykker. Jeg reklamerer hos Plaza, som mener at en rem der holder i 9 mdr. har gjort det godt, men tilbyder at skifte det for 248 kr. d.v.s. en årlig udgift for rem på over 300 kr. Det gjorde de ikke særlig opmærksom på ved køb. Jeg har andre ure med læderremme som jeg har haft i årevis, uden nævnte problem.
De ville ikke anerkende reklamationretten på remmen, men hævdede at det ikke gjaldt på denne del.
Vi har handlet meget i Plaza, men vil nu se os om efter en anden forhandler

Plaza Ure & Smykker A/S Details

Plaza Ure & Smykker består af 11 egne ejede butikker og 3 franchise butikker rundt om i Danmark. Det er vores ambition at tilbyde vores kunder et bredt udvalg af danske og internationale ur- og smykkebrands.

Visit Plaza Ure & Smykker A/S

We live here: Grusbakken 14