Plectrum-online.nl reviews

Plectrum-online.nl reviews

Excellent
9.5

Prima plectrum

Ik heb het "test pakket" besteld met twee plectrums. De 2.2 ligt mij goed, de 2.6 vind ik iets te dik. Een heel andere belevenis met de plectra te spelen vanwege de afgevlakte zijkant..
Zeker de moeite waard voor anderen om ze een keer uit te testen.

(Heel) Klein minpuntje: Er zijn winkels die de bestelling, zeker als ze zo klein zijn, sneller verzenden.

Perfecte, snelle en correcte levering!

Snelle levering met nog een extra plectrum erbij. Vriendelijk gebaar dat voor net even meer zorgt. Top!

Goed

Prima service

Prima transactie

Xxxxxxxxxxxxxx

zeer belangrijk is genoeg keuzes

Duidelijke site, en snelle levering !
Geweldig houden zo !!!

Uitgebreid assortiment, scherpe prijzen, snelle levering, wat wilt u nog meer?

Uitgebreid assortiment, scherpe prijzen, snelle levering, wat wilt u nog meer?

Ik zou dit bedrijf zeker aan iedereen aanraden.

Flexibele benadering, ik had de bestelling verkeerd ingevuld en het was geen probleem om het aan te passen. De telefonische bereikbaarheid was ook prima en de prijzen zijn goed.

Goede service

Ik heb goede service gekregen en het product zag er helemaal goed uit. 1 minpuntje was dat de levering langer duurde dan de genoemde verzendtijd. Verder niks aan de hand!

Duidelijke site, snelle service

Ik was om korte termijn meer plectrums nodig en gokte op deze site,
De plectrums waren sneller binnen dan verwacht, Top

Prima voor elkaar.

Plectra zijn duur maar dit wasde goedkoopste aanbieder en prima bevallen. Indien nodig ga ik weer bestellen.

Herman Hazebroek

Partyband Avenue6

Degelijke webshop, een aanrader!

Onlangs deze prima en degelijke webshop ontdekt.
Ik heb echter één kanttekening; de belofte 'levering binnen drie werkdagen' wordt (in mijn geval) niet nagekomen. Ik heb inmiddels drie afgeronde bestellingen met een levertijd van vijf werkdagen en dat vind ik toch een iets te lange wachttijd. De ervaring met een snelle levering die ik lees in de reviews heb ik helaas niet. Daarom vier sterren ipv vijf.
Maar nogmaals, een prima webshop.
------------------------------------------------
Naschrift.

Nauwelijks heb ik deze review geplaatst of ik kreeg een vriendelijke reactie per email van plectrum-online.nl. Wat blijkt... het bedrijf zit midden in een verhuizing. Vandaar de langere levertijd.

Dit is goede service en daarom verander ik mijn vier sterren in VIJF STERREN!

Perfect

Binnen 3 dagen had ik het product in huis

perfect!!!

Perfecte levering, snel en de plectrums die haast niet meer te verkrijgen zijn, Dunlop's 206 Jazz.

makkelijk en snel

Het is makkelijk en snel te bestellen.

Razendsnelle service, top!

Uitstekende service en supersnelle levering.

Snelle feedback bij vragen.

Jammer dat de bestelling "in het verkeerde bakje" was beland, maar goed en snel gereageerd en opgelost.

snelle levering en goed in orde

snelle levering en goed in orde, ben zeer tevreden

Dunlop plectrums

Bestellen/betalen ging snel en gemakkelijk, levering was zeer snel en netjes verpakt. Echter bevatte mijn pakketje niet de 74 maar 69 stuks, vandaar slechts 4 sterren i.p.v. 5.
Ik hoop dan ook wanneer ik meerdere setjes snaren bestel dat ik die wel allemaal ontvang.(ga het eerdaags gewoon proberen)
Plectrum-online.nl

Reply from Plectrum-online.nl

Hi Jur, bedankt voor je review. Als het goed is hebben we een standaard Dunlop zakje plectrums ongeopend met 72 stuks plectrums naar je verstuurd. Het kan zijn dat er in de fabriek iets mis is gegaan, maar het horen er echt 72 te zijn! Als je de snaren zou bestellen, doen we nog wel wat extra plectrums bij je order!

Groet, Plectrum-online.nl

Plectrum-online.nl

De specialist in gitaar-accessoires!

Plectrum-online verkoopt een mega grote selectie plectrums. Kies bij ons uit ruim 450 verschillende soorten. Daarnaast hebben wij een aanbod van diverse gitaar- en bassnaren en accessoires als gitaarriemen, gitaarkabels en plectrumhouders. Onze winkel heeft een selectie van Amerikaanse A-merken en een aantal budget-items. Koop hier online merken als Dunlop, Fender, Boston, Ernie Ball, Cobra, Sebastian, Clayton, D'Addario, Pickboy of het voordelige Plectrum-Online-huismerk.

Visit Plectrum-online.nl

Contact informatie

Call us on: 035 - 75 06 334
We live here: Stationsweg 40
1404 AP Bussum

Musical instruments

Service van Plectrum-online.nl

Groot assortiment, ruime keuze!

Bij Plectrum-online.nl kiest de klant uit een ruim assortiment van plectrums, snaren en andere accessoires. Wij hebben alleen al ruim 450 verschillende soorten plectrums!

Laagste prijsgarantie!

Wij houden onze prijzen continu scherp in de gaten. En bieden als webshop de laagste-prijs-garantie voor al onze producten.

Standaard lage verzendkosten!

Per bestelling rekenen wij maar 2,95 euro aan verzend- en handelings-kosten. Wij zijn daarmee de laagste van het web!

Gratis verzending boven €35,-

Bestelt u plectrums en snaren voor een bedrag boven de 35,- euro, dan betaalt u geen verzendkosten voor uw order.