Plusmore reviews

Plusmore reviews

4.9

Usammenhængende bonus system - inkompetente medarbejdere.

Hvis du kan undgå at blive kunde hos DSB, skal du kraftigt overveje det !!!
DSB plus system er en skændsel.
Jeg har været daglig pendler mellem KBH og Odense.

Rabatsystemet er usammenhængende og medarbejderne i DSB kundeservice er inkompetente. Det kan ikke en gang selv regne konceptet ud. Endvidere får man mange forskellige forklaringer afhængig af hvem man taler med.

Et godt tip til pendleren er, at du nøje skal planlægge dine fornyelser á min 30 dages perioder, derved får du ikke rabat, men tilgængæld sparer du mere, ved at undgå at betale for weekender og din sommerferie (hvor man ikke har behov for pendlerkortet)

Typisk DSB!

Meget muligt at du får adgang til et hav af konkurrencer når du tilmelder dig Plusmore gennem DSB.dk
- og ja du får også en gratis orange billet OG 6x gratis internet på ruten mellem København-Århus/Århus-København.

Men hvad f***** nytter dét hvis nettet ikke virker og der ingen billetter er at få?

Fuck billetten, den kan jeg fint købe selv - men det irritere mig at jeg ikke kan komme på nettet så jeg kan arbejde!

Jeg prøvede at ringe til TDC Helpdesk som der står på Plusmore siden, at man skal gøre hvis der ikke er net - først havde jeg dog spurgt konduktøren om hun vidste noget, hun lovede straks at undersøge sagen men efter 45 minutter var hun stadig ikke vendt tilbage.

TDC siger at når jeg godt kan finde nettet ved navn "TDC" så ligger fejlen hos DSB og jeg skal derfor ringe til dem....det gør jeg - og lige til en forandring sidder jeg på hold i 17 minutter blot for at få at vide af manden i røret at han kan se at min telefon (!) har udfald og at det er derfor jeg ikke kan komme på nettet....

Hvad har min telefon med nettet i toget at gøre? Eneste grund til at jeg kan komme på nettet er jo netop pga. min telefon!

Jeg får at vide at jeg skal tale med konduktøren igen, det er hende der ved hvor fejlen ligger. Efter mere venten taler jeg med konduktøren som stadig intet ved - hun tilbyder dog at jeg kan prøve at flytte til en anden vogn hvor hun tror at nettet virker - men så skal jeg enten sidde ud mod gangen i børnevognen eller på en af vippesæderne.....

Dét er ikke hvad jeg har bestilt og betalt for - faktisk har jeg ikke fået én eneste positiv ting ud af plusmore, udover tre reklame spam mails.

Endnu et mega flop fra DSB - go figure, kunne man forevente andet??

Kan godt anbefales for pendlere

Der er masser af fordele for pendlere, og penge at spare hvis man benytter sig af dem. Så skal man ikke selv tænke over rejsetidsgarantien heller. Det er gratis at melde sig til, om man så vil benytte sig af det eller ej kan man jo i hvert fald kigge nærmere på tilbudene.

Kunne måske godt tænke mig at der var mulighed for en fordelagtigt DSB 1' opgraderingen i forbindelse med plusmore.

Gode rabatter og masser af medlems fordele

Det er DSB der ejer plusmore - hvis man melder sig ind (helt gratis) får man en masse medlems fordele samt gode rabatter på tog rejser.

Is Plusmore your company?

Visit Plusmore