PointBlog.dk reviews

PointBlog.dk reviews

6.8

Hurtige tanker bliver til hurtige Point.

PointBlog.dk er fedt hvis du har overvejet at starte en blog, selvom du ikke rigtig ved hvad du vil skrive om. Det er let at finde sin plads i blogosfæren efter nogle få indlæg og bedst af alt du bliver belønnet for at skrive, med point til deres anden hjemmeside PoinShop.dk, som du kan bruge på gratis ting.
Jeg kan helt klart anbefale begge hjemmesider.

PointShop

Synes at det er en fin side, for dem der ønsker at lave nogle point via spørgeskemaer, konkurrencer osv. for til sidst at bruge dem på diverse ting i pointshoppen.

God side

Mange gode ting for points

dårligste kundeservice nogensinde!

Hej alle sammen, Jeg faldt over et rigtigt lækkert åbningstilbud her hos pointblog.DK og slog til.. Men efter at have oprettet den såkaldte vip profil og indtastet mine kredit oplysninger begyndte alt ved siden at lugte langt væk af snyd og bedrag.. Min såkaldte velkomstgave dukker aldrig op, deres kundecenter er flabede og ik til nogen hjælp og bliver gang på gang ved at sende en rund i Ring og finde på nyt man forgæves kan spilde ens tid og energi på. Derfor kan jeg kun sige: Hold jer langt væk fra denne side! Ps hvis I allerede er faldet i så husk at tjekke at de lukker jeres VIP profil når de påstår det for dette er langt fra min erfaring de snyder folk pas på eller det kommer til at sluge penge tid og kræfter!.

Meget skuffet over serviceniveau

Bestilte en vare gennem en af deres kampagner (køb en billig vare, og modtag point), d. 29/1, blev "godkendt" (efter scanning af kørekort blev indsendt) til at modtage den vare jeg havde købt. Får mail på at deres leverandør nu har fået besked på at sende min vare, d. 5/2...

men nu, over 5 uger efter er der intet sket, dvs. har hverken modtaget vare eller point, og jeg har heller ikke fået svar fra pointblog.dk kundeservice.

Jeg tror det er godt

Jeg har ikke købt noget. Men jeg tror det er godt ud fra Tustpilots flotte beskrivelser. De virker pålidelige...

det er fantastisk

det er noget helt nyt og fantastisk at have mulighed for at tjene point og købe ting gratis det er super

God og gratis.

Fint sted hvor man har mulighed for at tjene point til slik osv. helt gratis. Jeg gir det 4 stjerner fordi alt stor set er perfekt. det eneste negative er at det i starten er lidt svært at finde rundt. Ellers et halt fint sted.

Nemt, hurtigt, genialt!

Pointblog er et supplement til pointshop, hvor du gør en masse forskellige ting for at tjene point som du efterfølgende kan handle for. Pointblog er ekstremt simpelt at bruge, der er massere af insiration, og du tjener forholdsvis mange point derinde. Dog kunne man sagtens tjene flere, og pointsatserne har også tidligere været højere, men er faldet fordi der er så meget aktivitet derinde hvilket kun er godt.

Jeg kan varmt anbefale at prøve pointblog, især hvis man allerede har en pointshop bruger!

kjoleole

hey homie jeg hedder bo

FEDT!

Fedt, at man kan tjene point for, at blogge :-)

Super fed blogning

Jeg vil helt klart anbefalde pointblog.
du optjener point til pointshop og du kan blogge frit
eller om et af de sjove emner som de har valgt.

Pointshop - try it!

Jeg synes, at Pointblog er super fedt! Det er godt at de laver sider hvor du kan få noget helt gratis ved at tjene point! :D

A++++++++.....

Godt; SUPER godt koncept men ville ønske flere mennesker var bedre til at formulerer sig - SKRIFTLIGT!!.....

hyggelig menings bytterrig

her har vi noget som sjælent bliver brugt til noget, blogs, det er et kendt fænomen i usa, men ikke rigtig her i danmark, pointblog er til for de folk som ikke kigger på korte ligegyldige opdateringer på facebook, men eller vil kigge på nogen emner som måske har mere mening.

point blog giver dig muligheden for at vælge et af de enmer som de lige har fundet på, eller du kan naturligvis også skrive dit eget emne. det her giver folk muligheden for at sige sin mening åbent til andre bruger som faktisk intresser sig for dette, istedet for facebook hvor folk endelig bare er ligeglade med hvad man skriver.

jeg har op til flere gange selv skrevet blogs der inde og faktisk fået en stor glæde ud af det mange gange for tit er der enten folk med samme meninger eller anderledes holdninger som gør det hele lidt mere spænden.

hjemmesiden er gratis, man kan selvfølgelig også give penge til det for at få en vip bruger så man kan skrive flere emner, men jeg har aldrig følt det nødvendigt.

alt i alt syns jeg det er en god og rigtig hyggelig side.

God måde at få gratis ting på

Hvis du kan lide at skrive lidt blogs, så kan du gøre det inde på pointblog og samtidigt tjene point til pointshop.dk til at shoppe for. Du kan gøre det helt gratis.

En virkelig god mulighed til at tjene mange point og købe ting helt gratis

Jeg synes at pointblog.dk er en vildt god hjemmeside til dem som har forbindelse til pointshop og gerne vil tjene nogen ekstra point til nogen gratis ting. En lille kritik er at pointblog næsten kun er noget ved hvis man er VIP da man ellers ikke få de vilde point og derfor bruger jeg også kun pointblog når jeg er VIP medlem. Men man kan virkelig komme ud med de ting man har på hjertet og så få point for det. Super god hjemmeside og kan varmt anbefales.

det bare godt

jeg synes bare pointblog er rigtig godt og det skal helt klart prøves

Dejlig atmosfære!

Pointblog.dk er den eneste blog jeg nogensinde har brugt. Den er utrolig dejligt, både hvis man "bare" går efter gratis point eller hvis man går efter rent faktisk at skrive noget, man gerne vil have andre skal læse.
For der er rent faktisk andre der læser det. Og der er rent faktisk nogen der bliver glade for at læse det, og der er næsten altid en med en glad kommentar :)

For mig har pointblog været en oplevelse, der har været en utrolig god atmosfære, der er nogle dejlige mennesker derinde, og de trives!

Det er helt klart der jeg foretrækker at blogge! :)

PointBlog.dk Details

PointBlog.dk er din blog på nettet, hvor du kan dele og diskutere dine tanker og meninger med andre bloggere samtidig med at du optjener point, som senere kan byttes til gratis produkter. Man kan vælge imellem 50.000 produkter.

Visit PointBlog.dk

We live here: Skibbrogade 3, 3 sal