Pointshop reviews

Pointshop reviews

6.3

betaler for at være vip medlem,men virker ikke

jeg har længe været glad for de oplevelser som jeg har haft på point shop .men efter jeg betalte min kontingent d, 3-2 270 kr. er der ikke noget som har virket .jeg får ikke de poin som jeg optjener ,jeg har skrevet til suporter ang. problemet men det er det ikke blevet bedre af.jeg kan ikke bestille gavekort den besked jeg får er at det er for medlemmer hvilket jeg jo også er,nu ved jeg faktisg ikke hvad jeg så skal stille op jeg syntes at 270 kr er mange penge at smide ud i luften.vi er flere der har skrevet om det på bloggen og prøvet at finde en løsning der kunne være til glæde for os alle sammen.hilsen en tænksom bruger lene larsen.

Vinci. guadagni divertendoti...

Provalo è gratis. Male male c'è il rischio di vincere un premio e poi ad ogni visita sul loro sito ti aggiungono punti anche se non gli vuoi. Ti tieni aggiornato di promozione ed offerte il tutto divertendoti. Clicca, io ci sono già, t'aspetto.

muchos regalos

Interesante pagina en donde hay numerosas oportunidades para ganar puntos, que luego pueden cambiarse por regalos, hay un amplisimo catalogo de productos, que es el aspecto que a mi me interesa especialmente, desde golosinas hasta productos de electronica, estupendo!

tutti per uno...tutti con pointshop

oggi ho guadagnato altri punti con pointshop...fra poco realizzerò il mio sogno. Grazie POINTSHOP!!!!

bravo, bravo, bravo

desde que estoy es todo maravilloso puedes conseguir miles de regalos

great

haribo gummies delicius

Is Pointshop your company?

Visit Pointshop