PointShop.dk reviewed by

Hellerup, DK

Bondefangeri!!!

PAS PÅ POINTSHOP, DE MELDER DIG TIL ET 30-DAGES VIP-ABONNEMENT OG HÆVER 270 KR PÅ DIN KONTO, UDEN AT DU HAR BEDT OM DET!
    PointShop.dk
    TrustScore 7.8 / 10
    3,559 Reviews

Reply from PointShop.dk

Hej Dorte,

Vælger at stille mig lidt uforstående overfor du mener at du ikke har givet tilladelse for os at trække på dit betalingskort. – Man kan ikke gennemføre nogle af vores VIP tilbud uden at indtaste sine betalingsoplysninger samt give aktivt accept på vores betingelser, som oplyser at der er tale om et fortløbende abonnement medmindre det bliver opsagt inden 14 dage, hvilket ikke er sket i dette tilfælde.

De få kroner som du betalte ved oprettelse var ikke for gaven, men for 14 dages VIP medlemskab hos PointShop.dk. – Derfor er den ikke synonym med aftalebrud, vi gjorde flere steder opmærksom på at der var tale om et abonnement der ville fortsætte medmindre det blev opsagt inden de lovpligtige 14 dage, hvilket ikke er sket i dette tilfælde. Det stod følgende steder:

1) På forsiden på den kampagne du benyttede.
    2) Lige under betalingsvinduet hvor du indtastede dine oplysninger.
    3) I de betingelser du aktivt accepterede for at få lov at fuldføre kampagnen.
    4) I den ordrebekræftelse vi efterfølgende tilsendte dig.

Hvis du skal have hjælp med at bestille din gave, eller har andre spørgsmål, er du mere end velkommen til at hive fat i mig direkte på e-mail adressen: feedback@pointshop.dk

PointShop.dk