PointShop.dk reviews

PointShop.dk reviews

7.8

fedt!!!

hej det er super fedt den er en mega fed måde og få ting på jeg elsker det !

point shop

er ny på point shop så kan ikke sige så meget men håber på det bedste

de er gode

jeg kan lide at vi ikke skal betale med penge men med point det kan jeg godt lide

alt er som det skal være

der er ikke så meget at sige om pointshop.dk. de holder hvad de lover. man så de vare man har købt, for deres point.
dem kan man godt stole på.

Alt i alt ret ok

Jeg blev medlem gennem en af deres mange kampagner hvor man modtager 14 dages medlemskab og en velkomstgave til 1 kr. Jeg har intet problem haft med alle deres adresse garantier og det gik også ganske smertefrit med at afmelde det. Det eneste problem har været efter jeg bestilte min velkomstgave, den kom ikke inden for de lovede 10 dage, og da jeg efterfølgende kontaktede customer care (op til flere gange) blev jeg gang på gang spurgt om sagen stadig var aktuel... og så havde de bare lukket min sag så jeg skulle oprette en ny.... for så endnu engang at få samme svar og en lukket sag. De skrev at det var grundet sygdom og tekniske problemer, og da jeg første gang fik en rigtig god behandling af customer care, har jeg valgt ikke at lade dette trække ned på min samlede bedømmelse

Ikke dårligt

Langt fra dårligt, men pointblog er lidt for dårligt.

Hold jer væk fra Pointshop!

Pointshop var engang godt, men det har ændret sig rigtig meget nu! I dag udløber dine point, så du egentlig ikke kan spare op til noget der koster meget i point. De laver om på reglerne når det passer dem, og ligepludselig kræver de også, at man skal indsende kopi af det ene og det andet, der skal bekræfte ens adresse, selvom man har gjort det engang før...

Og jeg har nogle i min familie, der ikke har fået de vare, som de har bestilt her på det sidste... Så Pointshop kan slet ikke anbefales og det er spild af tid! Snydefirma!!!

Snyd??

Hejsa :-)

Jeg kan se der er en del anmeldelser nu hvor der står snyd og i tager ens penge??

Og når jeg googler jer står der på 1st side politi anmeldt ?? :o

kan i give en begrundelse på det ?
vil bare gerne vide om det er fusk eller hvordan.

Mvh Anja :-)

verdens dårligste service

Verdens dårligste service, jeg har ventet indtil videre 3 uger på at hende på giftcable.com hun spørg om de dummeste ting, jeg skulle have jensens eller bones gavkort som der var med i pointshop vip, så begynder hun at spørge om jeg vil have 5 tandpasta eller lidt mentos istedet, er hun dum, eller hvad jeg har ventet 3 uger på validation på det gavekort og så begynder hun at spørge mig om sådan noget, det kan virkelig gøre mig sur.

Rigtig god site!

Denne service virker utrolig godt! Men der har været problemer med at modtage points for udførte spørskemaer/Undersøgelser..

Elendige tiltag pointshop har besluttet sig for at gøre

117.689 point er udløbet ved årsskiftet. Har brugt evigheder på at indsamle de point, da jeg ikke er interesseret i at tilmelde mig abonnementer hist og her, for at tjene nogle få ekstra point. Derudover giver nyhedsbrevene heller ikke point mere.. Kan ikke anbefale det, for det er spild af tid nu hvor man nærmest skal udføre slavearbejde for f.eks. at tjene sølle 100 point, som svarer til hvad, 10 øre?? Enten det, eller også skal man spam'es med nyhedsbreve fra 20.000 forskellige hjemmesider, hvoraf de 10.000 er umulige at opsige...
Ikke heldigt, og overhovedet ikke i orden. Melder mig ud omgående.

Genialt:))

Fantastisk hjemmesidde, jeg vil anbefalde dig den!! ;)

fint

Det er fint og man for sine ting

HVAD SKER DER FOR JER??!!

Mon jeg NOGENSINDE får mine 15.000 point, som jeg har ventet på siden den 22. januar????
Har tidligere været tilfreds med jer, men nu synes jeg godt nok, den halter...

Følg med her, hvis du vil vide, om jeg får mine point!

PointDeal, Pointpay, Pointshop,

Kært barn har mange navne.
Det er uagtet et hosler-firma!
Hold jer langt væk!

Hold jer væk, luk jeres hævekort

Har fået fratrukket 2 x 270 kr fra dette fupfirma. Ifm med et køb ved pointdeal (en vare jeg endnu ikke har modtaget efter en måned)kunne jeg sætte et flueben for at blive VIP medlem ved pointshop, fordelen var gratis fragt og et pointsystem for billigere eller gratis varer. Da jeg opdagede de hævede penge, kikkede jeg igen på velkomstmailen. Der stod intet om at de hæver disse penge, kun at jeg skulle ophæve medlemskab inden 5 dage for ikke at skulle betale en femmer.

Har kontaktet min bank, efter jeg har frameldt mig pointshop. De siger at ved at beholde kortet kan jeg risikere at de hæver penge igen på et senere tidspunkt, osse selvom jeg har frameldt mig dette fupfirma. Kortet er nu lukket, banken sender mig et nyt.

HOLD jer væk fra dette fupfirma. Jeg har ikke kunne komme i kontakt med dem pr. Telefon, den mail jeg sendte for en uge siden har jeg ingen respons fået på!!!!!

Rigtig god side - Hvis man har tid

Jeg har altid modtaget de ting, jeg har bestilt, og jeg synes at tingene er til forholdsvise gode priser :)

Men det kræver meget tid at bruge, før man har råd til noget fornuftigt.

Pointshop er for dårlig

Der var engang , ja det lyder som et eventyr at det var muligt at tjene point på denne side men det er desværre over de dage , der kommer ingen svar fra supporterne og ingen forklaring på hvorfor de fjerner den ene mulighed efter den anden for at optjene point

Ringe service! Ingen vare. Ingen svar fra customer care, på hverken dansk eller engelsk

Har skrevet til dem efter jeg har bestilt en vare d. 5 December 2013 men fik intet svar og da jeg tjekkede sagen nogle dage efter var den lukket.
Har så skrevet til dem igen på både dansk og engelsk i samme sag, men får stadig ingen svar.
350.000 point brugt på en vare, men intet har man fået for dem.
Det er snyd og bedrag!

Super godt tilbud!

Jeg blev tilbudt parfumen Burberry Touch mod at prøve PointShop.dk gratis i 14 dage. Siden var ikke noget for mig, men jeg modtog parfumen med posten et par dage efter. Super fint tilbud.

PointShop.dk Details

PointShop er en hjemmeside hvor man tjener point ved at deltage i konkurrencer, besøge hjemmesider, svare på spørgeskemaer og meget mere. Når man har nok point, kan de ombyttes til gratis varer i vores webshop. PointShop eksisterer i 10 lande og har mere end 7,5 millioner registrerede medlemmer.

Visit PointShop.dk

Write to: info@cmnetwork.dk