Poiseofdenmark reviews

Poiseofdenmark reviews

8.6

Helt igennem proff og behageligt

Købte et jakkesæt gennem Onebid.com fra Poise of Denmark og med et utrolig lav pris. Leveringen skete på to dage og tøjet var bare høj klasse. Som sagt bare positivt og super nemt.

Super kundeservice, priser og levering spiller

Jeg kan varmt anbefale Poiseofdenmark.
1. Gang jeg bestilte blev jeg ringet op første hverdag og vi gik min indtastede mål igennem, hvilket gav et rigtig godt resultat. Jeg fik mine vare 2 hverdage efter jeg bestilte:-) skjorter havde jeg bestilt et nr. for store, jeg lavede en retur på skjorterne og 2 dage efter havde jeg varene. Jeg kunne prøve skjorterne og efterfølgende sende min fejl ordre retur. :-)

Bestilt, leveret og god service

Bestilte jakkesæt og tre skjorter, som blev leveret indenfor et par dage.

Vigtig: benyt funktionen med at man kan få vejledning i hvilken størrelse man skal bruge. Det er et rigtigt godt udgangspunkt.

Kvaliteten er god til hverdags- eller gå i byen jakkesæt. Skjorterne (str. 42) sidder tæt, og er lidt smalle i armene og ved håndleddet. Så hvis man mere end blot lidt tæt bygget, så skal man muligvis op i en større størrelse end anbefalet på brystmål.

God service som vanligt

Har faktisk ikke andet end positive oplevelser, ved at handle hos Poise.

Nemt, dog med mangler

Købte et bælte på auktion (auktioner jeg kun kan anbefale) og det blev afsendt dagen efter (mandag). Jeg modtog en mail, da det blev afsendt, hvori der stod, at jeg kunne følge pakken, ved at klikke på forsendelsesnummeret nedenfor, i selve mailen. Der var dog ikke noget forsendelsesnummer nogle steder og derfor kunne jeg ikke følger pakken. Det var dog den eneste ikke positive oplevelses og det er blot en automatiseret proces der enten har fejlet eller skal laves lidt om.
Ellers, fuldt tilfreds, selvom jeg havde forventet lidt flere huller, i bæltet, men det er en mindre detalje.

Super god kundeservice

Fantastisk kundeservice der guidede mig igennem købsforløbet.

5 store stjerner herfra.

Super god service

Jeg har købt et jakkesæt her + en enkelt jakke i december måned. Der gik flere dage, hvor forsendelsen var forsvundet.
Den dukkede dog op, og hele vejen igennem havde jeg en god dialog med kundeservice.
Jeg tog det hele i brug, men fortrød købet af den ene jakke, da den var en anelse for stor.
Jeg forespurgte om returnering, hvilket jeg ikke var berettiget til.
Det ville man selvfølgelig ikke, men pga al den tid det var brugt tidligere, fik jeg et gavekort. Det har jeg så lige brugt, og generelt må jeg sige at kvaliteten mm. Er i top!

Sender ikke varen fra auktioner

Som vinder af en auktion, skulle varen afsendes efter betalingen var gennemført. Hvilket var den blev efter reglerne med det samme. Det lykkedes også poise at sende, bekræftigelse samt track&tracenummer på pakken dagen efter som lovet. Det tilsendte T&T nummer er dog ikke aktivt, hos Post Danmark og vareren er ikke kommet her en uge efter de lovede den var sendt. Og stadig intet T&T aktivt? Poise er ikke til at få fat i, og når det lykkes, skal de lige undersøge og vender aldrig tilbage. Ligner mere og mere fup. Og ihvert fald et sted som ikke yder nogen form for service og holder bestemt ikke hvad de lover. Produkt- service -kvalitet - pris hænger ikke sammen her.Der er mange andre steder at shoppe.

Fin auktion med hurtig forsendelse

Fin auktion med hurtig forsendelse

Rigtig godt service

Jeg købte et jakkesæt og en skorte, efter en lille fejl med bestillingen blev det sendt. Og som kompensation fik jeg lov til at vælge i mellem et slipsesæt og en skjorte... Desværre passe jakkesættet ikke og blev derfor sendt retur. Pengene blev hurtigt tilbage betalt til min konto, uden problemer.
Ikke sidste gang jeg handler hos Poise.

Suveræn kundeservice, hurtig levering og super kvalitet

Har haft en super god oplevelse ved at handle ved poise of Denmark.
God personlig kundeservice som altid er tilgængelig. Efterstræber kundes ønsker og behov, samt i godt humør.
Kvaliteten af tøjet er rigtig god og prisen er virkelig konkurrencedygtig!
Bestilte en special-ordre direkte i deres kundeservice kl 19 om aftenen og fortalte at jeg skulle bruge tøjet senest tre dage senere.
De tog det yderst professionelt og var klar med en hurtig løsning.
Jeg havde tøjet 2 dage efter direkte ved min hoveddør.
God service, god kvalitet og yderst professionelt.
Ganske enkelt.
Helt sikkert et sted jeg vil handle igen, samt henvise til.
Mvh.

Stefan Frederiksen.

Forbilledlig vejledning via chat

Jeg oplevede en rigtig god service ganske sent en fredag aften. Varerne kom hurtigt - til trods for juletravlheden - og det var til en yderst fair pris.
Bedste handel jeg har gjort i år :-)

Varmt anbefales

Jeg bestilte et suit fra Poise of Denmark med skjorte, slipsesæt og sko. Da jeg fik min ordre var alt med, undtagen af skjorte. Jeg fik snakket med Poise of Denmark angående den manglende skjorte og de ville derfor sende en ny. Udover at sende den manglende skjorte, så fik jeg også tilbudt et gratis slipsesæt eller bælte.

Jeg kan varmt anbefale Poise of Denmark. Ikke nok med at de har gode tilbud, så er servicen samtidig også i top!

Fantastisk service

To gange har jeg handlet hos Poise. Og begge gange har jeg lavet fejl. Først ved at glemme at bruge et gavekort, og senere ved at bestille forkert størrelse.

Begge gange har servicen været i top, og jeg har fået løst mine problemer på bedst mulige måde.

Fantastisk Service og hurtig levering

Dyntes at de er helt i top der er ingen problemer med leveringen.. Ombytningen sker helt uden problemer..

Fint tøj til lidt penge..

Jeg skulle vente lidt på pakken, pengene hævet på kontoen 12 dage før de sent den af sted... fik mig til at tvivle lidt ... men pakken kom og tøjet passede kanon. Tak for handlen..

Super Support, Super Kvalitet, Lækkert Outfit

Købte en deal hvor jeg kunne få et jakkesæt+3 tilbehør til. Bestilte dagen efter og fik de 3 tilbehør straks efter, da jakkesættet var en forudbestilt og først ville være på lager ugen efter. Da jeg endnu ikke havde fået jakkesættet 2 uger efter, trods jeg havde fået et T&T nummer, ringede jeg til supporten. Fik besked på der desværre havde været rigtigt meget "run" og der var sket nogle fejl vedrørende bestillingen de jakkesæt, jeg havde bestilt. De beklagede rigtigt meget og tilbød et ekstra jakkesæt som kompensation, som de ville få sendt afsted med det samme, da jeg skulle bruge det til en julefrokost. Modtog begge jakkesæt før julefrokost uden nogen mer pris. Super Support og jakkesættende ser super ud.

Små bump - men god service...

Bestilte et jakkesæt på black friday. 1 jakkesæt, 2 skjorter og 1 par sko - 1000 kroner. Rigtig godt tilbud. Der var desværre nogle fejl på lageret - men fik en ok forklaring og en stor undskyldning. Senere fandt de ud af, at de ikke kunne skaffe bukserne til mit jakkesæt - det ærgrede jeg mig over, men som kompensation fik jeg et helt nyt jakkesæt, og lov til at beholde den jakke jeg trods alt havde fået.
Alt i alt nogle små irritationsmomenter - men kommunikationen er god fra Poise - og når det hele er overstået står jeg jo trods alt med en hel del tøj for meget få penge.
Jeg har handlet hos Poise én gang før - for omkring 3 år siden. Dette jakkesæt har jeg stadig, og det sidder stadig som det skal og er pænt og flot.

Skuffende

Lang leveringstid på produktet.. Længe siden jeg har oplevet noget ligende!!
Venter stadig på en bestilling..

POISE of denmark Details

Jakkesæt med skjorte, sko, slips og manchetknapper får du hos POISE of denmark for kun 2.500 kr. Vores tøj er produceret i limited editions på max. 250 stk. i lækker kvalitet og moderigtigt design.

Visit Poiseofdenmark

We live here: Jernbanegade7, 2