Polarcykler reviews

Polarcykler reviews

6.6

Aalborgs bedste cykelbutik

Vi fik super betjening da sønnen ville købe ny racer for konfirmations pengene. Nu et års tid efter har vi købt cykler til hele familien der - Og igen fået en super betjening.

De gange vi har fået lavet noget på deres værksted, har priserne været fine og cyklerne blevet færdige til aftalt tid.

Polarcykler får mine bedste anbefalinger.

Polarcykler Aalborg

Angående køb af en el cykel hos Polar cykler.
Fik problemer med STRØM LEDNINGEN på cyklen, gik til Polar cykler med problemet, fik af hvide man havde været voldelig da man satte batteriet til opladning
Da de havde undersøgt stikket til batteriet fik jeg af hvide at den var brændt sammen. Jeg kontaktede Lars fra Raleigh cykler fik en god snak med ham han henviste mig til Munck cykler i Aalborg de fik stikket ned, de tog en måling på stikket det vidste sig så det var defekt og UDEN PROBLEMER FIK JEG ET NYT STIK men den service fik jeg ikke ved Polar cykler hvorimod de sagde den dækker ikke GARANGTIEN
Efter den oplevelse jeg har haft vil jeg på det skarpeste IKKE anbefale handel med Polar cykler i Aalborg
HAR SIDEN FUNDET UD AF AT JEG IKKE ER DEN ENESTE DER HAR HAFT DEN OPLEVELSE

Kanon god service og rigtigt prof slæng der er på værkstedet

Jeg har har haft dårlige oplevelser med `Fri cykler/Vesterholt Cykler i Aalborg, hvorefter jeg gik op til polarcykler, og fik brokket mig godt og grundigt over den dårligere service jeg havde fået. Jeg snakkede med Polarcykler om hvad der skulle laves på cyklen og fik lavet en fornuftig pris i en fornuftig prisklasse hvor vi alle kan være med til en go kvalitet.

Jeg har ydermere været udsat for ikke selv at kunne indstille mine gear på min mtb, hvor mig og en kammerat fik lavet en aftale med polarcykler om at komme op og se hvordan man skulle gøre, så vi selv havde muligheden for det næste gang.

Jeg har på ingen måde fornemmelsen af at Polarcykler er nogen der tager kunder for at tjene ekstra uden at give en service der passer dertil, men at de virkelig vil folket godt, og yder en god service for alle og enhver.
Vi nybegyndere kan KUN være glade for at der findes et personale der vil os godt, og kan nyde glæde af dem.

Det er bestemt et besøg hver for alle med deres problemer eller små justeringer.
Vi vi til enhver tid komme igen, og gøre en go handel med god service og en god snak over værkstedet.

God og professionel vejledning.

Fantastisk og kyndig vejledning. Følte virkelig jeg fik professionel instruktion ift valg af cykel og vedligehold af denne. Takker for god behandling og en dejlig cykel.

Meget dårlig service

Min søns nye cykler blev handicappet, da den mistede en støttefod der brækkede af efter 5-6 gangs brug. Cykelforretningen samt leverendøren mener, at støttefoden har lidt overlast og derfor vil de ikke give os en ny. Vi kan derimod få lov at købe en ny!
Hmm... en lille drenge på en cykel for første gang. Han mister jo naturligvis balancen i starten og derfor støtte han på de dertil indrettede støttehjul. I følge forretningen har de lidt overlast - hvordan kan sådanne støttehjul lide overlast. Er formålet ikke at de skal støtte drengen?!?!

Usædvanligt flinke mennesker

Til at knalde en bagi...

Ringer til Polar om de har delene til min cykel. Det har de, er svaret.
Afleverer min cykel og gennemgår hvad der skal laves med dem.
Aftaler at samle cyklen op dagen efter kl 16:00

Da jeg ankommer dagen efter, er cyklen skilt ad. De beder mig vente mens den bliver færdig.
Efter et stykke tid, kommer de og spørger om de må sætte nogle andre dele på, da de ikke har de efterspurgte dele...
De giver mig nu enten valget mellem at få cyklen samlet med forkerte dele nu, eller vente til de får bestilt delene hjem...

Dårlig og dyr service

Har over 2 omgange brugt Polar Cykler til at servicere min cykel, og begge gange føler jeg mig virkelig dårligt behandlet og snydt.

Første gang kommer jeg med min cykel, da den er flad på baghjulet. Jeg vælger at få monteret en ny slange og et ANTI-punkterdæk, som jeg derfor forventer vil sikre mig bedre imod punkteringer end normale dæk. Cyklen punkterer imidlertid dagen efter, hvorfor jeg selvfølgelig retter henvendelse til Polar Cykler, som undskylder sig ved at jeg jo kunne have kørt på en sten eller noget andet. Jeg mener ikke at have kørt på noget, og synes jo egentlig at man godt kunne tage den ind og se på, om de måske skulle have glemt at se efter i fælgen om det var noget der, som har punkteret cyklen.

Værre bliver det kun anden gang, da jeg kommer ned med min punkterede cykel igen og beder Polar Cykler om at lappe den og tjekke fælgen efter, om det måske var en skarp kant inde i denne som blev ved med at punktere dækket.
Da jeg så henter cyklen igen, er regningen på 400 kr, hvilket jeg synes er meget for en lapning. Det viser sig så at ca. 250 kr af regningen er gået til retningen af min fælg, hvilket ikke var noget, jeg havde bedt Polar Cykler om at gøre. Dette gør jeg så forretningen opmærksom på, og spørger om der så ikke i det mindste er rabat på servicen. Dette afvises og jeg betaler fuld pris.

2 dage senere er cyklen så flad igen, og min tålmodighed med Polar Cykler er sluppet op.

Topservice

Jeg har aldrig mødt flinkere cykelhandler nogensinde.
Meget anbefalelsesværdig.

Cykelværkstedet Polar Details