Poles & Blinds reviewed by

1 Reviews

Review by confirmed purchaser
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars

AWFUL!!!!

CANNOT CALCULATE SIMPLE DELIVERY CHARGE TO NORTHERN IRELAND!
DELIVERY PAYMENT WAS REQUESTED ON 3 SEPARATE OCCASIONS.
TWO WEEKS LATER I STILL HAD NOT RECEIVED THE GOODS!
CUSTOMER CARE APPALLING!
OVERALL DISGUSTED AND WONT BE USING SERVICE AGAIN!!!
    Poles & Blinds
    TrustScore 9.2 / 10
    899 Reviews

    Reply from Poles & Blinds

    Hi Mrs McCann,

    Thank you for taking the time to give us your feedback, I’m sorry you are upset with our service and that we’ve been unable to make you happy. My colleague said you were disappointed from the start because of the extra costs to Northern Ireland.

    Unfortunately this is a third party service so the costs have to be met. Our products are priced so competitively that it leaves us little room to swallow extra delivery charges.
    I’ve investigated your order transaction to see how we could have done things better for you -

    April 30th - You placed your order with us, our website states that you will be contacted if shipping charges exceed the cost of £6.50 as you live in Northern Ireland.

    May 1st - We took the goods to the post office to get them weighed and give you a quote, on this same day we contacted you and you paid the postage costs.

    May 2nd - Your order was taken back to the post office to be sent to you first class. At this point we were told they had made a mistake with the original quote so the parcel came back to us for referral.

    May 4th, 5th, 6th – Weekend and Bank Holiday.

    May 7th – We contacted you and informed you of the mistake made at the post office, at which point you cancelled your order.

    We handle all enquiries and process orders as quickly as possible; in your case it’s taken 5 working days from the point of order to your cancelation and refund.

    We were trying to send this to you as cheaply as possible to keep the cost down for you, this meant sending someone to the post office just for you (some might argue this is good customer service) as normal courier costs would be much higher.
    However, I fully understand your frustrations at being contacted twice over what may seem to be incompetence our end, so I sincerely apologise.

    Kind Regards

    James
    Comment (?)