Politi reviewed by

KĂžbenhavn, DK

En svær anmeldelse.

Det svært at anmelde politiet, for man skal jo forsøge ikke at generalisere, men på den anden side er man jo nødt til at skrive ud fra hvad man selv har oplevet? Og jeg har - for at være helt ærlig - aldrig mødt en rar politimand..

Eller en klog én af slagsen, og det er selv om jeg desværre har været i et længere klammeri med dem, i forbindelse med min gamle virksomhed. Jeg har også flere gange i trafiken set politi der stiller sig steder for at dele bøder ud, hvor de udelukkende er der for at få ramt flest mulige, ikke fordi det er et farligt sted?

Eller når de deler bøder ud til cykelister uden lys der cykler på en oplyst cykelsti langt væk fra store veje, igen ikke fordi det er farligt, men fordi de med deres sadistiske tendenser bare gerne vil ramme så mange som muligt, gøre så ondt de kan på flest mulige mennesker.

Det samme gælder vel deres håndhævelse af kniv loven? At arresterer en murerlærling på vej hjem fra arbejde fordi han har en arbejds kniv var nok ikke lige det loven var tænkt til, men det vil politiet skide på, de skal bare straffe.. Men de glemmer at de IKKE er den dømmende magt, men bare en mindre del af den udøvende.. Måske de skulle tænke noget mere over det..

En stjerne fra mig fordi jeg ikke kan give mindre..