Politi reviews

Politi reviews

Very low
2.1

Så lavt!

Jeg syntes i særdeleshed, at det er på tide, at politiet (I er i allerhøjeste grad ansat for at beskytte os EU borgere) responderer på ris/ros uagtet det er her eller andet steds... Jeg gider ikke engang sende Jehovas Vidner med "Vågn Op"

I bund og grund, så handler det om, både her og der, at etaten har noget at leve op til!

Svære at få til at komme i omdrejninger

Jeg har ved flere tilfælde haft brug for at kontakte politiet, men desværre var deres "kundeservice" liggende på så lille et niveau, at problemerne aldrig blev løst.

Derudover har langt de fleste betjente, jeg har været i kontakt med, været ubehagelige personer uden et smil på læben og som jeg ikke ønsker at møde en mørk aften.

Irriterende at være afhængige af

Lets face it - uden politiet ville verden slet ikke være et sted at leve - folk ville gøre som de havde lyst til, slå ihjel, stjæle osv osv - fordi der ingen politifolk ville være til stede til at stoppe dem..

Dog er det irriterende at man er afhængige af dem når man tænker på det ikke er altid de gider gøre noget ved en anmeldelse.. De er nødt til at prioritere (fair nok og forståeligt) men nogle gange prioritere de lidt den forkerte vej ..

Men uden politiet ville man ikke kunne være nogle steder uden at blive udsat for en eller anden form for forbrydelse..

Godt service

Godt service men man skal regne med lange behandlings tid.
Vis det handler om Internet Handel "Privat" så skal man heller ikke regne med sagen blev løst ifølge dem, og man er selv om det..

Men godt den blev løst der for ender det i 3 stjerner.

De burde være ansat i en synshal istedet.!

Kan kun sige at de er en flok arrogante idioter. De går hellere op i at stoppe folk i deres biler og tjekke om der er nok dækmønster på hjulene, end at komme igang og stoppe de østeuropæiske tyvebander. TYNDT!

Rækker politiet's evner til andet end trafikkontrol ???

Rækker politiet's evner til andet end trafikkontrol ??
Efter tv udsendelsen d. 17/9 har jeg mine tvivl her dagen efter , har de kun dumme undskyldninger akkurat lige som vores politikere og altid efter en TV udsendelse ØV ØV til det danske politi. ( MEN FLINKE DET ER DE )

Meget tilfreds

5 stjerner til politiet.
Jeg er meget tilfreds med politiet og synes de går et godt stykke arbejde under meget vanskelige forhold.

Og jeg føler med betjentene, der skal ud i uroplagede områder og sætte deres liv på spil fordi der er en flok utilpassede mennesker, der ikke ved hvordan man bør opføre sig.
Og jeg føler med betjenten, der skal komme til et hus og meddele at en pårørende er gået bort af en eller anden årsag.

Det kræver mental styrke og jeg er fuld af beundring for politiet pga dette.

5 stjerner - intet mindre kan gøre det.

Aalborg Politi

Jeg ser mange flame over politiet, at de ikke gør deres arbejde osv.

Min oplevelse er dog lidt anderledes, her i Aalborg har jeg mødt mange flinke og tolorante betjente som, påtrods af de ting jeg måske har lavet var forkert - valgt at se mellem fingrene med det.

Jeg kan fortælle at jeg en dag stod udenfor Jomfru Ane Gade og røg noget skunk i min pipe, jeg blev prikket på skuldrene af to betjente som sprugte hvad jeg lavede - de vidste udmærket godt hvad lugten var. Så, jeg var jo busted, jeg fortalte at jeg "nød lidt hash". De fortalte mig at det var forkert osv. Men hvis jeg nu lige bankede pipen under mine fødder og puttede den i lommen, så behøvede de ikke sige mere.

Jeg var glad (dog lærte jeg ikke helt min lektie) - Men jeg var glad ;) Det beviser at alt politi altså ikke handler om magt-afhænige betjente.

- Og deres hjemmeside er lækker at navigerer på. Har aldrig rigtigt brugt den men jeg tog lige et kik ;)

Nordjylland

Gad godt hvis de bare gad svare på mails. Så skriv dog at I er ligegalde med at folk bryder loven... bare et eller andet. Men der er vel noget kaffe der skal drikkes og nogle smøger der skal ryges. Ring endelig til mig. Jeg savner svar.

Ignorer online anmeldelser

Anmeldte et simpelt tyveri meget udførligt, med de forskellige ting der var snuppet. Efter endt anmeldelse fik jeg straks en kvittering med min anmeldelse, hvor den dog kun viste een af tingene.
Nogle dage senere fik jeg et brev med et papirskema, som jeg skulle udfylde præcist magen til det jeg allerede havde gjort online. Nu skulle jeg så bruge "blokbogstaver eller maskinskrift" - hvem fanden bruger en skrivemaskine idag??? Altså bortset fra politiet... :-(

udueligt

-inkompetent
-skal overvøge sig selv
-bedrevidende
-samfundets penge givet dårligt ud

Mange gode medarbejdere

Der er mange gode medarbejdere hos Politiet , men der er mange simple ting som man skal ringe meget rundt for at få svar på.
Og generelt så fungerer politiet , på både godt og ondt , som statens ("udøvende") forlængede arm - og ind imellem er der enkelte medarbejdere der er en tand for nidkære på "det forkerte tidspunkt".....
Og en gang imellem har man lyst til at sige : Hvor er politiet når man har brug for dem ?

Det er en ommer...

Får stjålet min trailer natten mellem d. 7 og 8/6-12, hvorefter jeg om morgenen laver en anmeldelse af dette online via politi.dk. Jeg laver den online da de opfordrer til dette i telefonsystemet via 114, og jeg tænker jeg vil spare mig selv for at hænge i en telefonkø, og dem for manuelt at skulle betjene sådan en standard sag.

Til mit held, finder jeg senere på dagen traileren smidt ved et lokalt supermarked og ringer til dem for at afmelde anmeldelsen. Der ligger den stadig på personen bord og er ikke kommet længere, ikke engang efterlyst endnu.

Hvad er dog idéen med et online anmeldelsessystem, hvor denne "blanket" printes ud og manuelt indtastet i et andet system?

Er det niveauet for offentlig it? Det må da kunne gøres smartere så vi alle sparer tid og besvær...

Jointskodder

Jeg fandt en masse jointskodder i deres askebægere rundt omkring i landet. En god, positiv oplevelse!

enormt dårlig service

Gider ikke tage imod anmeldelser, får at vide vi skulle ha sat vores kryds et andet sted ved sidste valg.. sikke nogen klaphatte, hvad med og i tog at begyndte at passe jeres arbejde..

de er ikk gode

de ta ikk en anmeldese alvorligt nok

Flinke folk

Generelt er vort politi flinke og ofte servicemindede. Men hvis de nogensinde tæver mine børn med stavene, får de med mig at bestille!

er der kun når det passer den

er lge som tante møe i matador ,snakker og skriver når det er sket og ikke før det sker

Primært dårlige oplevelser

Tja. Jeg hører vel til den ende der har dårlige oplevelser. Jeg har oplevet at få en fartbøde - min egen skyld, men jeg fik god hjælp telefonisk af dem. Det er årsagen til at den går fra 1 til 2 stjerner.

Dårlige oplevelser: Igennem næsten et halvt år levede jeg med unge der kom enten Fredag eller Lørdag nat og kastede sten/dåser el. lign. på mine vinduer. Hver gang anmeldte jeg det, men aldrig kørte politiet ud. Jeg havde jo ikke set hvem der gjorde det. Jeg fulgte efter dem, men de ville stadig intet gøre. Til sidst truede jeg politiet med at jeg ville yde selvtægt, og så sagde de at det ville være dumt, da jeg jo selv ville tage straffen så. Jamen er tricket ikke bare at de ikke skal se hvem der har gjort det? Det stoppede først den dag hvor jeg blev så tosset at jeg greb det nærmeste jeg kunne få fat i, og løb efter dem i bar overkrop. Siden kom de ikke tilbage.

Cirka 3 måneder efter alt dette lort, var jeg så heldig at blive udsat for hærværk på min bil. Jeg havde signalement af manden, jeg havde fingeraftryk. Men de sendte mig en bekræftelse på at jeg havde fået anmeldt det. De ville aldeles ikke køre ud eller se noget som helst.

Jeg har også fået stjålet en scooter engang - dengang sagde de at de ville sende en vogn... Efter 5 timer var der ingen, og jeg forlod stedet (jeg fandt scooteren igen, men noterede dem aldrig om det).

Politiet er vidst blevet forvandlet til en ny statsindsats lignende "SKAT" - det handler om at kratte penge ind i statskassen...

Næste gang jeg bliver udsat for noget kan jeg jo lige så godt ty til selvtægt med det samme, man får jo intet ud af andet, hvis ikke de kan udskrive en bøde.

Tjah

Skulle anmelde at jeg havde fået stjålet nummerpladerne fra min bil. Men det passede tydeligvis ikke vagthavende at blive forstyrret midt i dagens udgave af Ekstra Bladet, og pizzabestillingen havde vist også højere prioritet. Anmeldelsen blev aldrig tastet korrekt, for næste formiddag troppede to betjente op på min adresse. De mente at jeg havde været involveret i tyveri af benzin, da man havde noteret min bils registreringsnummer i forbindelse med tyveriet. Anmeldelsen af tyveriet af nummerpladerne dagen før var naturligvis ikke registreret nogen steder.

Is Politi your company?

Visit Politi