Politiken reviews

Politiken reviews

4.2

Dårlig kundeservice i deres plus butik

Jeg har fået nogle gryder i julegave, og tager ind for at bytte dem indenfor byttetiden, men da jeg ikke har kvitteringen med vil man ikke bytte.

Useriøs sælger / kundeservice

Jeg har gennem ca. 25 år holdt politikken - gennem de sidste par år kun lørdag og søndag. Forleden blev jeg ringet op af en sælger fra politikken, der tilbød mig, i følge ham, et rigtig godt tilbud til trofaste kunder - Jeg kunne få avisen hver dag for prisen for én avis mere om ugen. Dette tilbud ville gælde op til ét år...
Da jeg så får regningen undersøger jeg prisen for et års abonnement - og den er præcis den samme som regningen lyder - Hvor f.... er så tilbuddet for trofaste kunder? Da jeg ringer til Kundeservice prøver de at forsvare sælgeren og siger de godt kan forstå han bruger dette trick for at sælge mere, så det er åbenbart normal praksis for Politikken at man forsøger at narre kunder til at købe mere... - Tilbud gælder åbenbart kun nye kunder!
/Jan

ELENDIG kundeservice!!

Ønsker man at kontakte kundeservice, får man den samme besked hver gang: "skriv det til mig via onlineformularen på hjemmesiden". Det er da at gøre det mega besværligt for kunderne! Først skal man sidde i telefonkø i 5, 10, 15 minutter og så skal man bagefter ind på hjemmesiden og finde dit og dat, for at kunne få løst sit problem.

Jeg har opsagt mit abonnement og da det var til midt i en abonnementsperiode, skal jeg have tilbegabetalt noget af mit abonnement. Alt dette skal foregå via onlineformularen - og ønsker jeg min tilbagebetaling skal jeg selv skrive ind og bede om det - det er ikke noget de kan registrer over telefonen!! HVORFOR skal jeg selv bede om at få tilbegebetalt mit tilgodehavende??? Det burde da være en selvfølge at de selv sørger for at tilbagebetale mit overskydende abonnement! Man må IKKE ringe ind og sige dette, nej det må kun kommunikeres via onlineformularen, ligesom konto nr. osv. heller ikke må oplyses i telefonen, men kun ved at skrive ind. Det er da til at blive vanvittig af! Virkelig dårlig kundeservice Politiken!!
(Jeg er ellers stor fan af avisen).

rigtig god avis man får en masse nyheder

ikke fordi jeg selv læser avis men sider og ser med når min farlæser avis online. kan selv rigtig godt lide vulf og morten tegne serier kan godt lide siden helt normal

Danmarks mest professionelle og eftertænksomme online avis

Politiken.dk er en fantastisk samarbejdspartner til den fysiske avis de udbyder. Med eftertænksomme kronikker og godt journalistisk arbejde er det stadig klart den bedste danske avis. De meget dominerende reklamer i toppen af siden kan godt være irriterende og "fange" musen, men alt i alt en super hjemmeside.

lad være med at reg. dig i deres debatsider

De sletter ikke dine brugeroplysninger, overtræder datalovgivningen i dk, responderer ikke når man beder dem om overblik over deres reg., sender spammails omkring abonnementer m.m.
Så hvis ikke du vil have dig reg. i deres systemer for evigt - så lad være med at lave en bruger i deres system.

Udemærket avis, men elendig kundeservice

Jeg har tidligere abonneret på avisen og været godt tilfreds.
Jeg meldte så abonnementet fra for noget tid siden og siden er jeg blevet kontaktet af deres aggresive sælgere som prøver at sælge abonnementer til priser som er nærmest identiske med dem der til enhver tid findes på politiken.dk.
Jeg er blevet ringet op 4 gange og 3 af gangene har jeg bedt om at de ikke længere kontakter mig, alligevel bliver jeg af og til kontaktet og når jeg afbryder dem i deres salgstale og siger at jeg ikke længere vil kontaktes, bliver de sure og smider nærmest røret på.
Helt ærligt, jeres markedsføring er for ringe og desuden ulovlig.

Alt er som det skal men..

Nå blev jeg nødt til at fjerne en stjerne. Jeres Video-afspiller er simpelthen bæ!
man kan ikke sprole uden den går i stå, og den gåe i stå 10 ud af 10 gange!
Kom nu! fix den!

**Der faldt én stjerne fordi jeres video-afspiller stadig fungere som bæ...

Opdateret:
Come on, den video-afspiller går stadig i stå? oplever det også hos andres computer. Vi lever i en moderne verden, come on!

Ingen avis igen

For et år siden bestilte jeg jeres avis i fysisk form, efter ugen havde jeg stadig ingen avis modtaget, jeg meldte derfor avisen fra og ville ikke betale.

Nu har jeg så prøvet igen, men denne gang tænkte jeg at e-avisen kan i da ikke fucke op, men jo alt er som det plejer hos politken, jeg står en igen med en lang næse og igen avis.

Jeg føler mig lidt som en idiot, jeg bliver ved med at bestille jeres produkt men i vil bare ikke levere det.

Og forøvrigt hvorfor skal man bestille eavisen to dagen i forvejen (dette har jeg overholdt, men det undre mig bare) det virker for dumt

Mandag d. 10/12 - 2012 kl 10:30 blev jeg kontaktet af politken som nægtede at jeg ikke skulle have modtaget min avis, og de havde sendt mig en mail så der var intet at komme efter, og jeg var velkommen til at tjekke min mail mens han var i røret, det gjorde jeg, og manden havde ganske ret, de havde sendt mig en mail, 10 min før opkaldet, herefter bliver der stille, kan høre han bander og siger, "jo okay så de penge tilbage for de to aviser"

Mit spørgsmål er bare (og jeg ved godt at oilitken ikke læser med her) vil i bare ikke have nogen kunder eller overvejer i at laver jeres kontakt med kunderne om??

Der er gået Villy Søvndal i politiken

De sjusker helt vildt med faktatjek.

De har også en side, som anmelder forskellige produkter. Den der hedder tjek. Den kan man ikke bruge til en skid. De tester ikke tingene ordentligt.

Spændende artikler men meget politisk farvet

Rigtig rigtig god avis, men dog lidt for politisk farvet til at man altid føler at man får objektiv information.

Den eneste rigtige avis i Danmark

Høj kvalitet i journalistikken og en ustyrlig morsom bagside.

Godt overblik

Politiken.dk giver et godt overblik over dagens nyheder. Gode artikler samt politisk stof. Nogen siger "for rødt" - jeg mener relevant :) Overskuelig, sober og vanedannende.

Hvad skal jeg sige, det er jo bare et fedt nyhedssite.

Avisen er god, men ikke så god, at jeg vil betale for de aviser, jeg aldrig modtager

Politiken er en fremragende avis, men deres nye prispolitik gør, at man nu skal betale for aviser, som man afbestiller. Selvom det kun er cirka halv pris, føles det temmelig krænkende at lægge flere hundrede kroner hvert år for noget, jeg ikke modtager, fordi jeg er på jobrejse. Så det blev farvel til et næsten livslangt Politiken-abonnement:-(

God på udlands stoffet

Politiken har en masse gode artikler om udlandet også tid og plads at skrive om det.

Avis i verdensklasse

Har altid holdt meget af politiken, har holdt den fysisk i 6 år, men nu er jeg begyndt at sejle som kok og bliver derfor nød til at læse den online og selvom jeg elsker det fysiske eksemplar så er deres online version nu ikke langt fra at være lige så god. Flot grafk, godt layout og selvfølgelig journalistisk i top klasse. Elsker Politiken.

Godt til overblik

Siden giver et ret godt overblik over dagens nyheder.

helt klart værd at bruge tid på

Is Politiken your company?

Politiken Details

redesign test metadata value