Postmedental reviews

Postmedental reviews

9.6

Super varer hurtig ekspedition

Bestilte 10 tandbørster - der kan ikke bestemmes farve men fik 10 flotte forskellige farver. Fik at vide de først var på lager dagen efter, hvor de straks blev sendt så jeg havde dem dagen efter.

Hurtig ekspedition og levering

Alt gik som planlagt, jeg vil helt sikkert handle her igen.

Super oplevelse

Levering kunne ikke være hurtigere.

Super sted at handle

"Afhentning på posthuset" fungerede rigtig godt

Det var rart med info om afhentningen fra ikke blot PostMe men også fra Posthuset selv. Dertil var varerne komplette, god indpakning. Ikke mindst er vi glade for den gode pris på især den ene vare, som vi bestilte.

Perfekt! Venlig service og hurtig levering

Perfekt! Venlig service og hurtig levering... og gode priser. Handler helt sikkert her igen.

GODE PRISER OG HURTIG LEVERING

Helt som det skal være med nethandel, gode priser, hurtig levering, og god info på mail omkring pakken.

Perfekt handel

Ekstremt gode tilbud og lynlevering !

nemt, billigt og bekvemt.

Fik mine varer efter 1 dag.
Alt gik smertefrit og hurtigt.

Gode varer til fornuftige priser

Hurtig fragt og billige priser, alt i alt god side

Bestilte el-tandbørster fra postmedental kl. 16 tirsdag og fik besked om at jeg kunne hente min pakke i pakkeboksen kl. 07.45 dagen efter, det er f*****e god service! Derudover var det også de billigste el-tandbørste jeg kunne finde på nettet.

En meget tilfreds kunde! :)

Købte børstehoveder. Hurtig levering, god service og god pris.

Bestilling, betaling og modtagelse af varene gik som det skulle, vil gerne anbefale firmaet.

Rigtig god pris og meget hurtig levering. Ingen problemer overhovedet

Hurtigt og nemt, kommer igen..

Super hurtigt og nemt, kommer gerne igen.. I øvrigt så var det kanon gode priser jeg fik

Super service og hurtig levering

Det er første gang, jeg har prøvet postmedental, og det er ikke sidste gang. Hurtig levering og god service.

Lave priser, nem hjemmeside og super hurtig levering.

Jeg vil helt sikkert anbefale postmedental til venner og bekendte.
De har et stort udvalg, og lavere priser end hvad jeg har kunne finde andre steder.
Derudover har de gode leveringsmuligheder, så hvis man fx ikke køber så meget kan man vælge alm brev levering og dermed slippe med en billig porto.

Vi handler helt sikkert hos postmedental næste gang vi mangler hoveder til vores eltandbørste eller andet grej til mundhygiejne.

Jeg bestilte om formiddagen, og inden jeg skulle hjem, havde jeg fået en mail om, at min bestilling var klar til afhentning. Det kalder jeg super :o)

Det var rigtig nemt og leveringen var perfekt

Fint sortiment, billigt og hurtigt

PostMe Kundesupport

Udvidet returret til 21 dage

Vi har udvidet den lovpligtige fortrydelsesret på 14 dage til 21 dage. Husk at sende tilbage i ubrudt emballage.

Varer afsendes samme dag

Hos os skal du ikke vente flere dage på din vare. Vi gør alt hvad vi kan for at afsende alle lagervarer samme dag som de er bestilt på hverdage. I meget travle perioder kan der dog godt gå en ekstra dag.

Vi er ved telefonerne

Vores telefonnummer på siden besvares! Vi er til at fange på 32 10 97 21 alle hverdage ml. 9:30 og 17:00. Vi rådgiver også gerne om alle produkter inden køb.

Online Chat

Vi har en dansktalende onlinechat, som du er velkommen til at bruge. chatten er online alle hverdage i åbningstiden og ofte længere.

Facebook er vi også på

Gode nyheder om dentalpleje og gode online tilbud finder du på vores facebook side - http://www.facebook.com/postme

Kort om PostMe

PostMe har fantastiske priser alt ligefra Oral-b El-tandbørster, Gillette barberblade og Bjørn borg undertøj. Vi har tandbørstehoveder, barbermaskiner, skægtrimmere, elektriske tandbørster, tandtråd, mundskyl og meget mere. Vi har mange mærker, blandet andet Braun, Gillette, Oral-b, Philips og Sonicare.

PostMe driver p.t. butikkerne:
www.postmedental.dk
- Danmarks billigste dentalleverandør

www.postmeshave.dk
- alt til barbering og kropspleje

www.postmeunderwear.dk
- Bjørn Borg, Calvin Klein og JBS undertøj til ham og hende

www.postmeshirts.dk
- Designerskjorter til kvalitetsbevidste mænd

www.postme.com
- Det hele samlet et sted

Kig forbi en af vores butikker, få en kyndig vejledning og bedst af alt gør en god handel.

Vi ses

Visit Postmedental