Postmedental reviews

Postmedental reviews

9.6

Jeg bestilte om formiddagen, og inden jeg skulle hjem, havde jeg fået en mail om, at min bestilling var klar til afhentning. Det kalder jeg super :o)

Det var rigtig nemt og leveringen var perfekt

Fint sortiment, billigt og hurtigt

Meget fint

Det var helt fint. Jeg klokkede i det og kunne ikke få min el tandbørste til at virke.
sælger: > har du nu vendt batterierne rigtigt<
Mig : lidt fornærmet > ja ja da, naturligvis!!ha ha er jo ikke HELT dum<

Kom ned o byttede den og fik en ny... stod der nede og tjekkede den og den virkede HELLER ikke!!

Havde vendt batterierne forkert :( men havde jo åbnet pakken.
Jeg fik lov til KUN at betale for den ene, det var satme flot! Skulle ha betalt "dumme bøde" vis det havde været helt rigtigt ha ha ha
MEGET pinligt!! ;)
PostMe Aps

Reply from PostMe Aps

Ha ha, det var så lidt Rikke :)

Hilsen PostMe

Helt som det skal være

velfungerende web-side. et plus er at man med det samme kan se leveringsomkostninger

En god oplevelse.

Det var rigtig nemt at finde de rigtige produkter i webshoppen, og varerne kom meget hurtigt på min adresse. Jeg vil helt bestemt e-handle hos Postmedental igen og kan til enhver tid anbefale andre til at gøre det sammen.

Intet at sætte en finger på.

Handler der helt sikkert næste gang jeg mangler dental produkter

billige priser i forhold til andre med super hurtig levering.

Pakken blev sendt samme dag som jeg købte, og jeg havde den næste dag. Prisen var den billigste af diverse internetsider. Og den var godt og forsvarligt pakket ind.

Nem bestilling og hurtig levering

Let og overskuelig hjemmeside, i høj grad konkurrencedygtige priser og hurtig levering.. al i alt en top oplevelse !

Jeg modtag pakken dagen efter, at jeg havde bestilt den. Indpakningen var god og beskyttede varen godt.

En internethandel som sådan en skal være.

Fin handel.. Gide priser og hurtig levering.

Nemt og hurtigt!

Jeg fik god service og hurtig levering. Og tandbørsten virker upåklageligt! -og så til en kanon pris!

Levering til tiden og prisen

Levering til tiden og prisen
Der er egentlig ikke så meget mere at sige. Det var et enkelt produkt (el-tandbørste), og der var ingen problemer overhovedet (som man også med rette må forvente).

Super go service og hurtig levering

Jeg bestilte søndag formiddag og 24 timer efter fik jeg en mail om at nu var min ordre afsent... Kan varmt anbefales

Super god service 👍👍 og varenr helt i top

Kanon god service du får her også hvis du er kommet til at købe noget forkert, så byttes der med det største smil og ingen problemer. Kan virkelig varmt anbefales.

Nemt og hurtigt!

Ikke så meget at sige, men absolut tilfredshed med pris og hurtig levering.

Gode priser og hurtig levering

Hos Postmedental har de bredt sortiment, konkurrencedygtige priser og superhurtig levering.

Sejt

Bestilte fredag kl. 14 og modtog pakken næste morgen. Til nettets bedste pris. Sej service!

PostMe Kundesupport

Udvidet returret til 21 dage

Vi har udvidet den lovpligtige fortrydelsesret på 14 dage til 21 dage. Husk at sende tilbage i ubrudt emballage.

Varer afsendes samme dag

Hos os skal du ikke vente flere dage på din vare. Vi gør alt hvad vi kan for at afsende alle lagervarer samme dag som de er bestilt på hverdage. I meget travle perioder kan der dog godt gå en ekstra dag.

Vi er ved telefonerne

Vores telefonnummer på siden besvares! Vi er til at fange på 32 10 97 21 alle hverdage ml. 9:30 og 17:00. Vi rådgiver også gerne om alle produkter inden køb.

Online Chat

Vi har en dansktalende onlinechat, som du er velkommen til at bruge. chatten er online alle hverdage i åbningstiden og ofte længere.

Facebook er vi også på

Gode nyheder om dentalpleje og gode online tilbud finder du på vores facebook side - http://www.facebook.com/postme

Kort om PostMe

PostMe har fantastiske priser alt ligefra Oral-b El-tandbørster, Gillette barberblade og Bjørn borg undertøj. Vi har tandbørstehoveder, barbermaskiner, skægtrimmere, elektriske tandbørster, tandtråd, mundskyl og meget mere. Vi har mange mærker, blandet andet Braun, Gillette, Oral-b, Philips og Sonicare.

PostMe driver p.t. butikkerne:
www.postmedental.dk
- Danmarks billigste dentalleverandør

www.postmeshave.dk
- alt til barbering og kropspleje

www.postmeunderwear.dk
- Bjørn Borg, Calvin Klein og JBS undertøj til ham og hende

www.postmeshirts.dk
- Designerskjorter til kvalitetsbevidste mænd

www.postme.com
- Det hele samlet et sted

Kig forbi en af vores butikker, få en kyndig vejledning og bedst af alt gør en god handel.

Vi ses

Visit Postmedental