Potterskolen reviews

Potterskolen reviews

3.6

Forfærdelig og langt fra børnevenlig!

Synes I skal kigge på pågældende link: http://oi61.tinypic.com/2ufx93r.jpg

Jeg synes I skal overveje hvad det er I går ind til ved at oprette jer på en sådan side. Især hvis det er børn der vil oprette sig. På linket kan man se hvordan folk skriver med hinanden og man kan ikke vide om de i det hele taget snakker alder før de skriver den slags. Jeg fik fat i pågældende link da nogen fik afsløret ham og det kan man ikke ligefrem kalde for en børnevenlig side.
Ud over dette, så sidder vi oveni med at efter episoden fik personen der går imod alle regler, lov til at fortsætte med at have sin høje status, hvilket fortæller at de jo må gå ind for at man skriver en sådan ugle med en anden. Helt ærligt, hvornår lære man hvad børnevenlig i det hele taget betyder?

Lige meget i hvilken forbindelse dette er sket, kan det ikke være acceptabelt at en person, efter en sådan samtale, kan få lov til at blive på siden. Det er uacceptabelt på alle måder og det bør stoppes. Personen bør allermindst miste sin høje status efter sådan noget kommer frem i lyset!

Enkelt og nemt!

Det er enkelt nemt at lære siden at kende.
Der ligger en detaljeret guide til hvordan du skriver et emne, men der er heller ikke så mange regler at holde styr på.
Selv har jeg brugt siden i omkring 4 år, på mange forskellige brugere. Jeg har været med fra den helt gamle server og hver gang der er kommet en ny og bedre server er det blevet endnu nemmere at finde rundt. Det er også rart med nogle fine tegninger når man bevæger sig rundt på skolen i stedet for at det bare bliver et sted hvor man skal læse og klikke sig til hvor man vil hen. Man føler mere at man også selv er der!

...

Jeg syntes at det er noget lidt meget skod. Det er et rent Emo Hood. Man skal leve sig i verdnen. Ikke bo i et Emo Hood. Kender i f.eks. noget eller nogen der har heddet Bloodyhell til efternavn?

"Fremragende"

"Fremragende" - den højest mulige karakter du kan få for dine lektier på Potterskolen, og den karakter jeg helt bestemt vil give hjemmesiden!
Det er en sjov, underholdende og hyggelig side, hvor man udover at prøve ting af fra Potter-universet, også kan komme i kontakt med nye mennesker, og faktisk få nye venner i blandt. Det er fedt at få lov at opleve, og har man brug for hjælp, er der masser af folk der står klart med et venligt svar. :) Potterskolens magi har fanget mig, og jeg vil bestemt anbefale andre at prøve det! :D

Det' ren magi

Den originale potterside, som er nem at overskue og er til at gå lige til.
En side som byder på oplevelser for alle, som har lyst til at udforske det magiske potterunivers eller som bare har lyst til at møde nye venner.
En professionel side, som tilbyder nærværende administratorer og lærere og som tager sig af sine brugere.

Lev jer ind i Potteruniverset.

Fed hjemmeside. Lav lektier, gå til eksamen, køb ting osv. Og så har de altid svaret mig pænt, hvis jeg har spurgt om noget. Men selvfølgelig hvis man ikke slev opfører sig ordentlig, kan det jo godt være man får tilbage af samme skuffe. Tænk over det !!!

AZ

Pefekt!

Det er helt perfekt! Jeg elsker potterskolen :D

Mega plat!

Det er skam vel fint nok som en hjemmeside... men hvis du har brug for hjælp så får du et flabet eller provokerende svar tilbage! lorte side! hader den! 1/5!

Super god

Ganske rigtigt. Man lever sig fuldstændig ind i denne magiske verden. Det er en stor oplevelse at prøve det. Man kan få en masse gode venner derinde som man kan skrive med og have det sjovt sammen med

Fremragende

Man lever sig virkelig ind i potter verdenen, da det nogle steder er meget levende. Man kan chatte, som den person man er på Hogwarts. Den er rigtig godt lavet! hvis du ikke allerede er der inde, så skynd dig at oprette en bruger!

sjov ,godt lavet

kan rigtig godt lide siden.
Man skal lave stile ,være med i klubber.
købe bøger ,købe mad og drikke.

virkelig god side (altså hvis man er Harry potter fan)

Is Potterskolen your company?

Visit Potterskolen