Poulm reviews

Poulm reviews

6.0

Elendig klipning og dårlig service

Blev klippet hos Poul M, og frisøren brugte under 15 min på en herre klipning. Hun brugte udelukkende maskine og "tyndersaks", så da jeg gik derfra var jeg egentlig bare blevet klippet tyndhåret

Var meget utilfreds så klagede til ejeren, de har nu holdt mig hen i 2 måneder hvor de gentagne gange har fortalt jeg bliver kontaktet af selve salonen.
Jeg tror egentlig ikke de gider at bruge tid på min klage - så derfor er det desværre både kvaliteten af deres arbejde og ejernes service der er helt elendig.
Jeg vil aldrig besøge den kæde igen - betalte næsten 300 kr, for 15 minutters klipning hvor jeg blev fuldstændig tyndhåret :-/

Middel vudering,. Er tilfreds med mit hår men ikke med servicen.

Jeg er blevet klippet I Poul M I herning og jeg er godt tilfreds med mit hår. Hun har virkelig lyttet til mit behov og det er jeg glad for. Dog blev jeg ikke engang tilbudt at få vasket og føntørret hår selvom det er inklusiv I prisen. (som desuden ligger LANGT over gennemsnittet) Jeg havde også en sen tid og følte derfor at til sidst skulle de skynde sig fordi de gerne ville lukke og hjem. Så jeg er lidt blandet.

Super hurtig levering

Hurtig levering god og sikker indpakning.

super og venlig betjening

Jeg har gennem længere tid fået klippet mit hår hos Anne-mette i Randers hos Poulm. Hun er god til at lytte og klipper som man beder om. Jeg fik sat mit hår til vores bryllup, også hos Anne-mette. Det blev super flot. Mange tak igen.

Kan kun give dem min bedste anbefalinger.

Skuffende oplevelse

Jeg er blevet klippet hos Poulm i Århus nogle gange, men denne gang var sidste gang.
Jeg skulle have en kort page og stribet mit hår. Farvningen er flot, denne fejler ikke noget, men klipningen er en helt anden sag.
Det er den grimmeste korte page jeg nogensinde har haft. Den er skæv, ulige i kanterne, alt for kort og egentlig ikke som vi aftalte.
Nu er mit hår så kort, at hvis jeg vil have rettet kanterne, skal jeg blive korthåret, hvilket ikke er det jeg har lyst til.
Jeg gik derfra meget skuffet, med en tom pengepung og alle intentioner om at finde en anden frisør til næste klipning.

Det er nogle søde piger der arbejder i salonen i Århus, bare synd at de ikke bruger tiden på at gøre det ordentligt.

Holder ikke hvad de lover

Har egentlig været godt tilfreds med min lokale Poul M i Herning centeret. De har nogle yderst kompetente frisører og jeg har endnu ikke oplevet at komme derfra med et utilfredsstillende resultat. De er dygtige til at vejlede ud i pleje m.m. uden at det på nogen måde virker anmasende.
Men..... træerne vokser desværre ikke ind i himmelen.
I efteråret valgte min datter på 10 år, at hun ville have sit lange pandehår klippet kort. Jeg var lidt skeptisk, da jeg jo godt var klar over at det skulle klippes ofte for at blive ved med at være pænt. Frisøren beroligede mig dog med, at vi kunne komme ind forbi salonen og få pandehåret klippet gratis, når vi nu alligevel var i Herning centeret. Som sagt så gjort. Da pandehåret blev for langt, kiggede vi forbi for at få det klippet. Det kunne dog ikke lade sig gøre den dag. Fair nok de kunne jo være underbemandet den pågældende dag, så vi prøvede en anden dag, dog med samme svar til følge. Jeg påpegede, at vi var blevet lovet en gratis klipning af pandehåret, når det trængte, og at vi havde fået at vide at vi bare skulle kigge ind, derfor undrede det mig, at vi var blevet afvist flere gange. Til det fik jeg at vide, at jeg skulle ringe derud først for at hører om de havde tid til at klippe pandehåret!!! Så det forsøgte jeg da pandehåret igen trængte til at blive klippet kun for at få den besked, at når jeg på den måde ringede for at "få en tid" blev det betragt som tidsbestilling og ville derfor koste det samme som en hel klipning. Efter en masse snakken frem og tilbage fik vi dog lov at komme forbi og få pandehåret klippet gratis. Dog af en elev, der ikke engang tog sig den ulejlighed at tage min datters hestehale ud, hvilket reulterede i en klipning, der var så skæv, at jeg sikkert selv kunne have klippet det mere lige.
Nu er den så igen gal. I går var jeg forbi salonen i Herning centeret for at hører om det ville passe dem at vi kiggede forbi efter 14 i dag. Deres kalender var temmelig tom, så det mente den medarbejder jeg talte med saktens at vi kunne. Jeg skulle dog lige ringe i dag for at få det endelig afklaret. Da jeg så ringer i dag, får jeg at vide, at det er ikke sikkert, de kan alligevel, men jeg kan da kigge forbi, så må vi se. Efter en lang snak om at overholde det man lover kunderne og om at være fleksibel får jeg dog "en tid".
I min optik er det ikke i orden, at man lover kunderne, at de bare kan komme forbi salonen, når de lige er i nærheden og få klippet pandehår gratis, da dette øjensynlig ikke er en praksis man kan/vil overholde. Det kan heller ikke passe, at de skal kontaktets både personligt og over telefon for at overholde, den ydelse de selv har lovet. Og det er da slet ikke i orden, at de bliver ved med at afvise én, når man ønsker at "indløse" den ydelse, de har lovet.

Super service ;o)

Hej
jeg har handlet hos Poul M's webshop og kan kun sige at den service man får der er helt i top.
Havde problemer med de produktor vi havde bestilt, men Poul M reagerede med det samme og rettede det og sendte nogle ekstra produkter som kompensation.
SUPER SERVICE
mvh
Morten Møller

Poul M Randers Storcenter er suveræne!

Har brugt Poul M i Randers Storcenter i et par år nu og jeg er meget tilfredse med dem. De er dygtige og er meget kvalitets bevidste. :)

Dybt skuffet !! ( Viborg )

Jeg havde efter lange overvejelser besluttet at få klippet mit mellemlange hår kort. Jeg havde på nettet fundet Salon Poul M i Viborg og tænkte at en klipning med vask og føn til 429,- kunne man ikke gå fejl af. Jeg medbragte et billede af den frisure jeg kunne tænke mig til salonen. Jeg blev intet tilbudt at drikke og fik ikke vasket hår - men frisøren kunne "sagtens" give mig den ønskede frisure.
DET var dog ikke tilfældet - ikke engang tilnærmelsesvis. Hun SKAR til gengæld mit hår af meget kortere end jeg ønskede - og har efterladt mig fuldstændig chokeret med en utrolig dårlig skåret frisure. Det var en meget ubehagelig oplevelse og jeg kommer aldrig igen...

Ingen gode erfaringer! (Aalborg Storcenter)

Jeg skulle have farvet hår da vi skulle til bryllup...

For det første gik jeg derfra efter mange timer (okay forventligt med mit store hår), men for det andet så var det en elev som ordnede halvdele af behandlingen, hvilket jeg IKKE var blevet informeret om og givet min accept til.

Resultatet; jeg gik derfra med hårfarve hele vejen rundt langs hårkanten, det er aldrig sket hos de andre frisører jeg tidligere har prøvet! Og svaret jeg fik var; "Ja ja, det forsvinder i løbet af et par dage".

Jeg kommer ALDRIG igen...

Is Poulm your company?

Frisør Poul M Details

Joomla - the dynamic portal engine and content management system

Visit Poulm

We live here: Thorsgade 3