Powerball reviews

Powerball reviews

7.5

Hurtig levering og gode priser

Jeg var blevet anbefalet at købe en powerball, efter smerter i armen i et længere stykke tid, jeg bestilte den søndag aften og tirsdag kom den med posten.
Jeg må indrømme at da jeg fik den pakket ud tænkte jeg ærligt talt "hvad er dog det for noget legetøj" men jeg er blevet positivt overrasket, for jeg må da sige at der er sgu nogle kræfter gemt i den lille kugle, bare 5-10 minutters brug så er ens arm da godt og grundigt brugt.
Som ekstra plus kan siges at tilbehør man kan købe til den, hos powerball.dk det er faktisk ret billigt.

En over ordentlig god service, hele vejen igennem

Jeg har kun godt at skrive om powerball.dk!

Jeg har handlet der igennem lang tid, og hvis der har været det mindste, enten det omhandlede hjemmesiden eller bestilling, så var der hjælp at få. God service, også selvom der opstår problemer. Kan med det varmeste anbefale at handle ved powerballs.dk, de har de originale powerballs, og det er det eneste som duer. Igen ++ service!

Tak for Spam i min inbox

Jeg har været kunde hos Powerball, oh produktet fejl ikke noget, bortset fra at det er ubrugeligt hvs du taber det på en hård overflade som et gulv uden tæpper. Herved løsnes kuglen på en måde der gør Powerball'en ikke fungerer ordentligt længere.

Mit store problem og årsagen til den lave karakter er dog følgende: Jeg har mit eget domæne (lad os kalde det x.dk). Det betyder at ALLE emails der slutter på x.dk er en jeg får - for eks. blabla@x.dk. Jeg havde så brugt e-mail'en powerball@x.dk da jeg handlede med Powerball, og DEN e-mail genererer en masse spam.

Det er hermed bevist at din email bliver SPAM-ramt af at blive brugt til at handle med Powerball.dk. Om de er blevet hacket eller om de har solgt min e-mail kan jeg ikke sige noget om / bevis, men SPAMMET på powerball@x.dk-adressen bliver jeg - med falske mails fra "SKAT" og jeg ved ikke hvad.

Hvis du handler med dem så lad være med at bruge en e-mail adresse du er glad for!!!

Fedt fedt fed.!!

Jeg har længe haft problemer med mit håndled og blev rådet af en ven til at købe dette produkt da det ikke både træner håndleddet men også adskillige andre muskler hvilket jo kun er en bonus.!
Godt nok er det ikke det billigste sted, men jeg valgte alligevel at købe den herfra da dette virkede mest troværdigt og sikkert, ikke fordi jeg synes prisen er for meget, jeg synes den er passende og vil råde til at købe et "armbånd" med så man ikke taber ball'en (hvilket jeg allerede har været udsat for)
Jeg bestilte produktet sent om fredagen så jeg var vel klar over den først ville komme ugen efter. Den kom i dag (tirsdag) og var klar til jeg kom hjem fra skole. Det er hurtig levering, nem hjemmeside og der er virkelig ikke noget at komme efter, for det er et fedt produkt og selvom jeg ikke har haft det længere er jeg allerede afhængig af det og føler virkelig det hjælper.! jeg er fuldt ud tilfreds og www.powerball.dk skal have 5 stjerner!

Hurtige, effektive og fedt produkt!

Er super glad for produktet, og har ingen issues haft i forbindelse med bestilling. Det er også en ret brugbar hjemmeside, med en masse info.

Dog er det ikke det billigste sted at købe produktet.

perfekt!

god kundeservice, godt tilbehør, bilige priser og hurtig lev.
fik rabat på fragten da den kunne sendes som brev.

super hurtig service

De er bare hurtige jeg bestilte om eftermiddagen og fik det dagen efter med posten :)

Masser af ++++++++ herfra

Kanon service, svarer meget hurtigt, og der er INGEN problemmer med dem. Det er sådan et sted man skal købe sin powerball!

Fremragende service!

Powerball.dk ApS yder en fremragende service.
Det er utrolig nemt at betale og de leverer varen hurtigt. Det er ganske enkelt ++service. På hjemmesiden er der gode råd, anbefalinger og links til træningsvideoer.
Jeg kan kun give dem 5 stjerner for der er absolut ingen problemer.
Selv har jeg haft min powerball til reparation og her var der heller ingen problemer. Det tog 2 uger fra jeg sendte min powerball til reperation til jeg fik den ind af døren igen. Til sammenligning tager en reparation 3 uger og opefter for COOP Danmark.
Overvejer man at købe en powerball så brug Powerball.dk!

Is Powerball your company?

Powerball Details

Powerball kan forhindre eller mindske smerter i forbindelse med musearm, seneskedehindebetændelse. Sportsfolk fra golf, klatring, styrketræning, fitness, tennis, cykling, osv. bruger den som et seriøst træningsværktøj.

Visit Powerball