Powerhosting reviews

Powerhosting reviews

9.2

Stop med at lede efter et hosting firma, dette ER det bedste på markedet !!

Vi har 2 shops som begge er hosted hos Powerhosting.dk - Vi kan ikke andet end rose dette firma til skyerne, deres service er i top, og går gerne en ekstra mil for deres kunder, også selvom du ikke er IT-kyndig, guider de dig igennem hele processen helt smertefrit.
Der er telefonsupport, og deres svartid på mails er for det meste 5-10 min - Også i weekenderne, det viser blot at powerhosting virkelig er der for deres kunder.

Når vi siger dette er det bedste på markedet, så er det fordi vi har prøvet mange forskellige, og ingen når powerhosting til sokkeholderne - Derfor gentager jeg mig selv, stop med at lede og host ved powerhosting. :) - Tak til Karsten og Dennis - Er er alt for seje

Samer Hachim
Online-Kiosken.dk
iCovers.dk

Reply from Powerhosting ApS

Hej Samer. Tak for den meget fine anmeldelse.
Man får næsten helt røde kinder af at blive rost sådan, men det viser også, at det er værd at gå det ekstra stykke for vores kunder, som vi gør :-)

Fantastisk service

Har nu været kunde hos Powerhosting i nogle år, og det fungerer bare perfekt! Altid super hurtigt svar på henvendelser, og en service der bare er i top.

Absolut anbefalelsesværdigt!

Hej Aleksander.
Tak for din fine anmeldelse og for din tillid til os. Vi ser frem til mange års samarbejde fremover :-)

To ord - Genial Service

Vi skulle skifte en webshop fra dandomain til powerhosting / magentohotel.

Vi blev nødt til at tage chancen og skifte en lørdag, og selv der var der sku hjælp at hente på mailen. De hjalp os ganske dejligt igennem med alle ting, installering af moduler osv. Jeg havde i princippet ikke regnet med den store hjælp i en weekend, men jo altid dejligt at blive gladeligt overrasket.

Derudover har deres svar på ualmindeligt dumme spørgsmål på telefonen været fantastiske og de har hjulpet os godt igennem det her forløb. Et forløb vi troede ville være slemmere, men igen, det var gnidningsfrit og med god hjælp fra folk der ved hvad de taler om når det kommer til magento :)

Hej Stig.
Tak for de pæne ord :-)
Det er altid en fornøjelse at hjælpe kunder, især, når de ved, hvad de vil og hvad de har med at gøre. Og al den positive respons fra dig under forløbet har gjort det endnu nemmere at hjælpe jer.
Karsten - Powerhosting.dk

Fint produkt og god service

Vi benytter Powerhosting hos Arbea.dk og Stigefabrikken.dk og er godt tilfredse med produkt + service. Powerhosting får de varmeste anbefalinger herfra.

Hej Peter.
Tak for rosen og anbefalingerne. Vi er også meget tilfredse med at have jer som kunder.

Outstanding

Utrolig hurtigt webhotel og fantastisk service. Et specielt stort tak til Dennis.

Hej Mads.
Tak for roserne, specielt fra Dennis :-)
Venlig hilsen
Karsten - Powerhosting.dk

rigtig god og venlig, var dog ikke det vi ledte efter

Det er nok nogle af de bedste hoster jeg har prøvet.
De er venlige, tillader lige hvad du skal bruge, og er villig til at finde på løsninger til dine problemer.
Deres support svarer næsten samtidig med at du har sendt mailen, og de har styr på at se hvis der er noget der ikke fungere som det skal.

Jeg vil helst klart anbefale dem til folk med helt normale forbrug af hjemmesider.
og forbindelsen er virkelig god hos dem, så vær ikke bange for at deres 100mbit serverer ikke er hurtigt nok, jeg har i hvert fald fået lige så god forbindelse på deres 100mbit serverer som jeg får hos 1gbit serverer i USA.

Hej Oliver.
Tak for anmeldelsen. Vi ønsker jer god vind fremover.
Mvh. Karsten - Powerhosting.dk

Altid super service - Hurtig!

Der er altid en super service hos Powerhosting. Deres dybe kendskab til Magento gør at de kan give dybdegående svar og en sublim service. Jeg takker for hjælpen i hidtil har givet og ser frem til et fortsat godt samarbejde!

Hej Lasse.
Tak for den fine anmeldelse. Vi ser også frem til at fortsætte det gode samarbejde og yde sublim service. Det er jo vores erklærede mål :-)
Mvh. Karsten - Powerhosting.dk

Perfekt webhotel..

Danmarks bedste webhotel .... Dennis og Kenneth sparker mega røv...

Hej Tommy.
Tak for de pæne ord.
Venlig hilsen
Karsten - Powerhosting.dk

Du behøver ikke bruge andre.

Absolut de bedste; så nærværende og reale, jeg vil ikke kunne drømme om at bruge andre så længere service niveauet og stabilitet blive som den er.

Reply from Powerhosting ApS

Hej Tewodros. Tak for din fine anmeldelse af os. God service og høj stabilitet og no nonsense har vores højeste fokus. Venlig hilsen. Karsten - Powerhosting.dk

Stabilt og til fornuft pris

Vi havde tidligere vores Magento webshop hos Powerhosting.dk og det fungerede ganske upåklageligt. De funktioner som vi manglede på shoppen, f. eks et cron-script, hjalp supporten hurtigt med at sætte op. Eneste grund til at vi ikke længere bruger Powerhosting.dk er, at vi har vores helt egen server nu. Kan anbefale dem til hosting af Magento!

Hej Christopher.
Tak for din anmeldelse. Det glæder os på dine vegne, at du har fået egen server. Vi takker for din tid hos os.
Venlig hilsen. Karsten - Powerhosting.dk

Seriøs hosting, flexibel kundeservice, gode priser

Selvom prisniveauet er højere end de billige webhoteller så får man virkelig noget for pengene her. Man bliver behandlet som et menneske, de forstår behovene, og forsøger at afdække det så godt som muligt. Derudover kan man mærke at selvom de arbejder med maskiner til hver dag så forstår de også at vi andre ikke gør, så de gør det bedste for at forstå folks behov og hjælpe så vidt som muligt. De holder ikke tilbage for lige at gå "The extra mile" for at gøre kunden HELT tilfreds.

Kan anbefales uden nogen former for forbehold.!

Reply from Powerhosting ApS

Hej Michel. Mange tak for de pæne ord. Du pointerer det, vi står for, og vi er rigtig glade, hver gang en kunde føler sig lige så godt bejent som du. :-)
Venlig hilsen Karsten - Powerhosting.dk

Seriøs hosting

Tak fordi i passer så godt på vores server. Den kører bare:-)

Reply from Powerhosting ApS

Tak for din fine anmeldelse. Vi kvitterer med et tak for et langt og godt kundeforhold. Venlig hilsen Karsten

Rigtig god service

Har netop flyttet en side over til powerhosting, og jeg må godt nok indrømme, deres service overgår alt forventning.

De har virkelig trukket det store læs, med at klone siden og alle de de der små ting, som jeg ikke selv havde tænkt på.

Og så arbejder de også en fredag aften kl 22. og en lørdag morgen kl 845.
Det er der ikke mange virksomheder der.

Vil bestemt anbefale powerhostning til alle... :-)

Reply from Powerhosting ApS

Tak for roserne :-) -Du pointerer netop det, vi gerne vil gøre for at gøre en forskel. Venlig hilsen Karsten

Med Power i fokus!

Vi har haft Powerhosting i nogle år nu og kører en Magento løsning. Og vi er meget tilfredse.

God service og meget rimelige priser. Oppetiden er utrolig god og hastigheden helt fantastisk.

Jeg kan varmt anbefale Powerhosting til alle.

Reply from Powerhosting ApS

Det er dejligt med tilfredse kunder, og du har jo faktisk været hos os en del år nu. Det takker vi for og glæder os over samarbejdet :-) Venlig hilsen Karsten.

Læser ikke e-mails

Efter mindst 1 e-mail henvendelse til Powerhosting, hvor jeg frabeder mig e-mails vedr. magentodemo.dk, samt beder dem slette min demo bruger. Er det lidt som at tale til en dør... Har ikke fået nogen response på min e-mails og modtager stadig ligegyldige spammails fra dem der rager mig en høstblomst!

Så tænker man måske.. hvorfor sletter du ikke bare selv din bruger? Jo.. den slet funktion er det ikke lykkedes mig at finde på siden.

Reply from Powerhosting ApS

Hej Terkel. Tak for din interesse for Powerhosting og vores gratis prøveshop, som du har haft i en periode. Det er jo et gratis produkt uden support, du har prøvet, men det forhindrer os skam ikke i at besvare relevante e-mails, og skulle du ikke have fået svar, beklager vi det selvfølgelig. Ligegyldige spammails sender vi slet ikke ud, så det må være en misforståelse; omkring det gratis produkt sender vi kun logins og evt. en besked, når prøvetiden udløber, ikke andet. Vi håber, du alligevel havde fornøjelse af at prøve vores Magentodemo og på den baggrund vil rate os noget højere. Du er også altid velkommen til at prøve vores Magentohotel, som har sublim support. Vi vil også meget gerne uddybe dialogen ved en telefonsamtale eller skriv til support@powerhosting.dk, så garanterer jeg, at du får svar. Venlig hilsen Karsten, Powerhosting.dk

Dine venner når du har størst behov

Min virksomhed www.hagir.dk har gennem snart et år haft samarbejde med Powerhosting.dk.
Vi har oplevet en service og kompetence, som er udover det vanlige. Powerhosting.dk har ydet en super service og bevist at de no. 1. i Magentohosting.
Det er når lokummet brænder man kender sine venner og Powerhosting.dk er vores venner !

www.hagir.dk

Tom Christensen

Reply from Powerhosting ApS

Hej Tom. Tak for den fine anmeldelse. Jeg har det som om, vi har kendt hinanden meget længere, men sådan er det nok med gode relationer :-) Venlig hilsen Karsten

God service, driften i top

Vi oplever aldrig problemer med driften, og de få gange vi har haft brug for at ringe ind, har der været prompte svar og hjælp.
Keep up the good work

Service langt over det sædvanlige!

Magentohotel.dk/Powerhosting.dk må da være Danmarks webhotel-leverandør nr. 1!

For at starte et sted, så er serveren altid lynhurtig (!), hvilket man, desværre, ikke kan sige om mange andre hosting-firmaer.

Derudover, så er supporten lynhurtig. Du får svar på basale ting omkring serveren, hvis du skulle have problemer med den, inden for meget kort tid.
Ydermere, hvis du har problemer med Magento-systemet og din shop, så har jeg personligt fået en kæmpe hjælp fra Karsten, uden nogle problemer overhovedet! Det har simpelthen været positivt hele vejen igennem!

Der er absolut ingen tvivl om, hvor jeg i fremtiden skal hoste mine shops, for ikke at snakke om hvilket webhotel, jeg fremover vil anbefale alle, der skulle være i tvivl om, hvor de skal hoste!

- Lynhurtig server
- Absurd god support og ultra-kort svartid
- Altid venligt og imødekommende personale

Alt i alt fristes man til at kalde Magentohotel.dk for landets BEDSTE webhotel udbyder! TAK!

Fantastisk Service - Helt Uovertruffen

Vi driver en middel stor magento installation, samt et par andre mindre domæner hos PowerHosting.dk/MagentoHotel.dk og jeg må sige, at det kører upåklageligt.

Der er aldrig problemer, men det er ikke det jeg vil påpege i denne anmeldelse.

Servicen - Servicen er helt gennemgående fantastisk. Jeg bor til daglig i Nicaragua, og jeg sender typisk emails til vores leverandører på de mærkeligste tilbud, hvorfor jeg normalt aldrig forventer svar med det samme.

Med powerhosting får jeg dog altid prompte svar - Selv på de mærkeligste tidspunkter eller på helligdage. De gør virkelig hvad de kan hos powerhosting, og min kontaktperson Dennis er helt fantastisk!

Fortsæt det gode arbejde...

Mvh. Andreas Lolk

Fantastisk service og produkt

Har 2 stk. webshop´s kørende hos magentohotel og det spiller bare.

Prisen er næsten for god når man kommer fra andre udbydere som tager guld for samme produkt.

Har talt med Karsten op til flere gange og han har altid en god løsning på vores behov og han ordner li det hele, som man troede man selv skulle til at sætte sig ind i og gøre selv.. Super !

Ser frem til et mangeårigt samarbejde.

Kan varmt anbefale powerhosting / magentohotel.dk
til webshopejere der vil have et super skalérbart set-up.

Powerhosting ApS Details

Visit Powerhosting