Powernet reviews

Powernet reviews

8.0

Pro service

Jeg har efter hånden handlet med virksomheden flere gange i forbindelse med arbejde og har kun fået top-professionel service og bundsolid rådgivning fra deres yderst behjælpsomme medarbejdere. Powernet leverer varen hver gang, til en fornuftig pris og i god kvalitet. Det virker bare.

proff-solutions = FUP OG SVINDEL!!!

For 5 mdr. siden har jeg bestilt og betalt for en implementerings-opgave som kell jørgensen fra proff-solutions sagde ville tage 14 dage. Nu er der snart gået 5 mdr. og det virker stadig ikke som lovet.

Jeg har ikke tal på hvor mange gange vi har ringet og sendt e-mails til proff-solutions, men jeg har et tal til proff-solutions efter den gamle 13´skala, og det er 03, for inkompetance, uvirkelig langsommelighed, falske løfter og dårlige undskyldninger.

HOLD DIG LANGT VÆK FRA PROFF-SOLUTIONS!!!!!

Køb for virksomheder med mennesker bag

Nu er virksomheden, som der står på forsiden, lavet for virksomheder og ikke private. Derfor er der naturligvis ikke moms på varene.! Og derfor er købet heller ikke strømlinet efter man shopper 1 ting.

Synes det er en glimrende side, man kan få massere af god service og rådgivning hvis man ringer til dem og der er ikke problemer med RMA osv.

Jeg har ikke købt noget der .... meen

Jeg ville gerne købe et sportsarmbånd til min Creative Zen V, ret overraskende fandt jeg produktet på siden til en pris på 99,13 kr, ca. 1/3 billigere end andre sider jeg har set. Men når jeg bestiller ender prisen med at være 346,37 kr. Hvordan opstår den store prisforskel? Jo, for det første er prisen uden moms, noget der ikke umiddelbart fremgår af den første side, for det andet er fragten urealistiske 175 kr ... plus moms. Der er helt klart noget lunkent ved denne virksomhed...

Is Powernet your company?

Powernet Details

Bredbånds løsninger til boligforeninger og hoteller

Visit Powernet