Powrwheel reviews

Powrwheel reviews

7.7

God service ved PowrMover

God service ved PowrMover

Vil også lige fortælle, at jeg også kun har godt at sige om PowrMover.

Havde en del problemer i vores ferie med styreboksen, efter hjemkomst kontakt til
PowrMover som har fået ny importør Olympic P/S Tværvej 2 6640 Lunderskov, men samme gode service 5 dage efter tilsendt ny styre boks uden beregning, se det kan man kalde god service, ved godt der stadig var garanti på den "gamle", men de byttede bare uden brok.
Så jeg er også tilfreds med at jeg valgte rigtige mover.
olympic@olympic-as.dk

Mvh Ole

Fantastisk service

Både vi og vores venner har fået en fantastisk god service. 5 års garanti; reservedele modtaget allerede dagen efter henvendelsen til Powrwheel.dk, bedre kan det ikke gøres.

Is Powrwheel your company?

Powrwheel Limited Details

Danmarks bedste campingvogns mover med 5 års garanti!

Visit Powrwheel

We live here: Tinghøjvej 5