PP Jensen reviews

PP Jensen reviews

7.6

Hurtig og effektiv levering.

Tak for hurtig og professionel levering af købte varer hos whiteaway.dk. Fik SMS om leveringstidspunkt og det var indenfor 5 min. difference. til deres favør. Blev ringet op af chauffør som ville høre om jeg var hjemme eller det stadig var okay at han stillede hvor jeg havde angivet i bestillingen.
Tak for god behandling :O)

Meget sent levering

Bestillet varen på whiteaway, den skulle leveres 12.03, også igen 15.03. De kom ikke. De kom endeligt 19.03. Varen er tung og de ville ikke hjælpe med at bære den op til anden sal. Jeg håber, at whiteaway kan finde en bedre transport partner.

Bedste transportfirma nogensinde.

Dette er den bedste oplevelse jeg har haft med et transportfirma. Bestilte et køleskab, da mit gamle var gået i stykker. På PP Jensens hjemmeside, kunne man ved hjælp af track and trace, se hvor lang mit køleskab var nået. Dette passede helt perfekt, og vognmanden ringede en halv time før han ankom. Denne logistik kunne alle andre lære meget af. Hvor er det bare dejligt når det hele bare virker. Stor tak til PP Jensen.

Fantastik levering

Vi bestilte vores vare gennem lavprishvidevarer.dk og fik leveret varen af PP Jensen.
Super informationsflow, vognmanden ringede som aftalt en ½ time før levering og var meget serviceminded ved ankomst.

Fantatisk oplevelse.

Levering til tiden og god service

Der var hurtig levering selvom varen ikke var på lager (kom dagen efter bestilling) og PP Jensen leverede dagen efter. De sendte mig en SMS med at de ville komme imellem 8-12 og chaufføren ringede tilmed en halv time før han ankom. Chaufføren ankom kl. 11.50.
Jeg havde egentlig noteret at chaufføren bare kunne stille varen i garagen, hvis jeg ikke var hjemme, men han udviste stor service og ville have sat den helt om bag ved huset, så den ikke kunne ses i garagen ude fra vejen. Han så dog, at der var nogen hjemme i huset og gik derfor om til hoveddøren med den i stedet og bar den helt ind i mit bryggers. Rigtig fin service!
Chaufføren var tilmed rigtig flink.

Vil ikke tøve med at bruge forhandlere fremover, som bruger PP Jensen som transportør. Det fungerer rigtigt godt!

De varmeste anbefalinger til PP Jensen herfra.

Hurtig og serviceminded

Alt gik som smurt. Levering efter aftalt dato og tidspunkt. Chauffæren havde løbende kontakt med mig og det fungerede bare.

Havde ønsker om at få rettet leveringssted til den anden side af bygningen og det skete også.

Flink og høflig betjening.

God service!!!

Har købt opvaskemaskine og den skulle leveres mellem kl. 12-18.
Chaufføren ringede: han ville være der mellem 17-18.
Desværre blev han yderlig forsinket, han kom kl. 19, men det var bare ok for han havde kontaktet mig. Det er god service!
Lev. af den nye maskine, montering og bortanskaffelse af den gamle blev gjort med forsigtighed.
En tak til Henrik på vogn 96
Kirsten fra Vig.

Fint

Fik leveret en fryser fra et firma der bruger PP Jensen til transport.
Den blev leveret til tiden af en rigtig flink chauffør.

God service, hurtig levering og venlig chauffør

Rigtig flink chauffør, som kørte min nye vaskemaskine ind i et skur med sin sækkevogn. Han hjalp mig oven i købet med at bære min opvaskemaskine op, som tak for at han måtte låne mit toilet. Jeg havde kun bestilt levering til kantsten hos lavpriskoekken.dk, så det var ud over alle forventninger, at han hjalp så meget!

Jeg fik løbende sms'er fra PP Jensen der orienterede mig omkring forventet leveringstidspunkt (forventes leveret mellem kl. 8-12). Chaufføren ringede 30min. før han var her, og kl. 11.30 var varerne leveret.

Alt i alt en super oplevelse, med et informaionsniveau ud over alle mine forventninger.

Positivt

Jeg bestilte min vare genne Skousen, og skrevet i kommentar feltet at jeg ville have det leveret det om torsdagen. jeg fik bekræftet dagen efter at PP ville komme om torsdagen. På selve dagen sendte de mig en sms om at de ville være der mellem 8-12. Dog ringede de først 10 min før de ville være der, men da chaufføren kom bar han det helt hen til min dør, selv om jeg kun havde betalt for levering til kantstenen. Rigtig mange tak René for den ekstra service, jeg havde aldrig klaret at bære den så langt selv :)

Tager ikke hensyn til kunden!

Bestilte mine vare gennem WhiteAway og måtte først lave min ordre om så den blev leveret torsdag istedet for tirsdag.
Ringer og får leveringsdatoen ændret om mandagen og ønsker at få den ændret til torsdag (tager en fridag for at tage imod varerne)
Går så derhjemme om torsdagen og venter, da jeg kl 12 modtager en SMS om at de først levere om fredagen.!
Dette er ikke optimalt, da jeg står og uden hvidevarer i køkkenet, så kan ikke lave nogen form for mad.!
Håber jeg når hjem fra arbejde til at tage imod varerne imorgen.

God, hurtig og effektiv service

Fik mine hårde hvidevarer leveret af PP. Om aftenen efter købet tidligere på dagen, modtog jeg sms fra PP at de havde fået mine varer. Den efterfølgende morgen fik jeg sms igen vedr. cirka tid, de ville være her og de ringede et par timer senereog sagde de var på vej og om jeg var på adressen, hvor de så var ½ time senere.
God, hurtig og effektive service og præsentable medarbejder, der er vant til at have med kunder at gøre.

Is PP Jensen your company?

PP Jensen Details

Transport Distribution Hvidevare Transport af hvidevare logistica Morten Falch Jensen

Visit PP Jensen