Prastekilde reviews

Prastekilde reviews

6.4

4 stjernet hotel, men langt under 4 stjernet niveau på Hotel præstekilde

Ved ankomst er den ekstra seng vi har bestilt ikke redt og det skal vise sig at antyde nogle af de problemer som skal følge de næste 2 dage. Efter ankomst forhører vi os om hvilke kager man kan få til kaffen og vi bestiller chokolade kage. Tjeneren kommer i stedet med drømmekage "fordi kokken serverer chokoladekage til os til aftensmenu så vi skal ikke have samme kage to gange". Og så er det besluttet at vi skal ha noget andet end vi har bedt om, - uden at blive spurgt!!! Og det er nu ikke fordi vi senere får chokolade kage til aftensmenu?!?!?
Forret og hovedret er ordinær, desserten dog fin.
Næste morgen til morgenmads buffet: vi skal bede tjeneren om at rydde et bord af for der er ikke et ledigt bord hvor der ikke er beskidt service, udvalget af ost består i een slags skæreost, kaffen+knive+tallerkner+juice glas løber tør og i alle tilfælde skal man lede efter en tjener og gøre opmærksom, - de fylder ikke op på eget initiativ! Så dér sidder halvdelen af gæsterne på det fire stjernede hotel og spiser morgenbrød af dybe tallerkner!!!
Til aften må vi først ikke sidde hvor vi gerne vil for bordet "er reserveret". Det oplyser tjeneren som også har betjent os dagen forinden. Imidlertid finder tjeneren så ud af at vi bor på hotellet og så kan vi godt sidde ved bordet alligevel, - men vi bliver ikke lige genkendt selv om der ikke er mange andre børne familier at få øje på eller i øvrigt er fuld belægning.
Om aftenen bestiller vi 4 sodavand til at tage med på værelset: sodavandene er stuetemperatur og bliver leveret bare sådan: varme i flasker. Så vi skal bede om at få glas til sadavandene og de kommer så uden is og derefter skal vi bede om at få is i glassene, suk! Halv-varme sodavand til 28 kr stykket uden glas,is eller citron! Tjeneren genkender jeg skam udmærket men det er ikke gensidigt og jeg skal -igen-oplyse værelsesnummer til brug for regningen. Og så alle småtingene som skal være i orden men ikke er det: retterne kommer ikke samtidig til aftensmad, desserten ankommer til een af os men bliver glemt til de øvrige 3, tjeneren ved ikke hvad aftensmenuen er, sæben løber tør på værelset, - det ser den daglige rengøring ikke i tide, det er ikke vandkar i saunaen til at hælde vand på ovnen, der bor edderkopper i loftet...
Og det var så mere end 6000kr for 2 dage. Niveau langt, langt under fx Munkebjerg, men prisen er over!!! Ærgelige penge...

Is Prastekilde your company?

Prastekilde Details

Hotel Præstekilde - Bo midt golfbanen